Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí314 - 323dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vysílací práva k olympijským hrám
Žižka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vysílací práva k olympijským hrám Cíle: Hlavní cílem této práce je analýza příjmů plynoucích Olympijskému hnutí z prodeje vysílacích práv k olympijským hrám. V práci jsou příjmy zanalyzovány v celkové sumě za jednotlivá sledovaná území a komparován podíl, který plyne Mezinárodnímu olympijskému výboru a organizačnímu výboru olympijských her. Vedlejším cílem je úprava a návrh převodního mechanismu k převodu finančních částek, které byly uváděny v různých měnách v odlišném období. Metody: Práce je založena na případové studii s využitím analýzy sekundárních dat. Základním souborem jsou olympijské hry konané v období 1960 - 2012. Sledované proměnné jsou: celkový příjem z vysílacích práv, příjem z vysílacích práv z Evropy, příjem z vysílacích práv z USA, příjem z vysílacích práv z Kanady, příjem z vysílacích práv z Austrálie, příjem z vysílacích práv z Japonska, příjem vysílacích práv z ostatních zemí, počet vyrobených hodin z OH, procentuální rozdělení příjmů z vysílacích práv v Olympijském hnutí. K převodu na stejnou měnu je použit převodní mechanismus na základě indexu spotřebitelských cen, parity kupních sil, případně měnových kurzů. Všechny finanční částky jsou uváděné v Kč roku 2012. Pro sledování zmíněných proměnných je využito: trendové analýzy pro sledování vývoje v čase, komparační...
Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce
Štrbíková, Barbara ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce Cíl: Cílem této diplomové práce je zjistit závislost vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků Street Dance Kemp s nabízenými službami. Zkoumána je také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. Metody: V této práci je využito písemné a osobní dotazování pro sběr dat o spokojenosti účastníků s dostupnými službami a o jejich loajalitě k akci. Porovnána bude také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. K vyhodnocení vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků bude využita Kruskal-Wallisova neparametrická ANOVA. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení vztahu loajality a spokojenosti s nabízenými službami a jejich možná budoucí modifikace vzhledem ke zlepšení jejich úrovně a získání většího počtu loajálních účastníků. Klíčová slova: sportovní akce, street dance, hip-hop, písemné a osobní dotazování, analýza konkurence, Kruskal-Wallis ANOVA
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Machutová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad. Cíle práce: Cílem práce je zjistit spokojenost zákaznic pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti v kritizovaných oblastech FIT centra. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování s výběrem nepravděpodobnostního vzorku. Vybrány byly nejpřístupnější respondentky z populace. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marktingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, Expreska Jiřího z Poděbrad
Komparace zájmu o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji.
Mechlová, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komparace zájmu o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji Cíle: Cílem práce je zjistit a porovnat zájem o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji, zjistit, jaké jsou důvody, proč studenti sportují, případně proč o sportovní aktivity nemají vůbec zájem. Dalším cílem je také zjistit a porovnat způsob trávení volného času studentů v obou regionech, dále pak ověřit, jaké mají studenti v daných oblastech podmínky pro sportování. Metody: Zájem o sportovní aktivity byl zkoumán prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven speciálně pro tento výzkum. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu naznačují, že úroveň sportovní činnosti u studentů v Karlovarském kraji je na vyšší úrovni než u studentů v Praze. Přestože jsou podmínky pro sportování v Karlovarském kraji horší, studenti zde sportují častěji a sport zaujímá lepší pozici mezi ostatními volnočasovými aktivitami. Klíčová slova: sportovní aktivity, studenti středních škol, volný čas, motivace, Karlovy Vary, Praha
Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku
Brichcín, Matouš ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku Cíle: Cílem této diplomové práce je vzájemné porovnání vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice s obdobnými zařízeními v Dánsku a Norsku, získání nových poznatků o této specifické oblasti poskytování sportovních služeb a z výsledků tohoto výzkumu sestavit vylepšený model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Metody: V této práci byly použity především kvalitativní metody výzkumu v podobě interview, který byl uskutečněn se zástupci vybraných sportovních zařízení poskytujících obdobné služby. Informace získané pomocí interview a metody analýzy textů a dokumentů byly dále zpracovány metodou komparace (porovnávání případů). Za použití metod pozorování, analogie a SWOT analýzy byl vytvořen výsledný model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty. Výsledky: Výsledkem je rámcový model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Tento model popisuje dvě různé možné roviny řešení, které se v některých bodech modelu vzájemně...
Elektrochemické generování hydridů telluru a bismutu s detekcí AAS
Resslerová, Tina ; Hraníček, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tellur a bismut jsou nebiogenní prvky, které se ale v lidském těle mohou kumulovat. V této práci je věnována pozornost jejich stanovení pomocí elektrochemického generování hydridů pomocí bezmembránové elektrolytické cely spojeného s atomovou absorpční spektrometrií s křemenným atomizátorem. V průběhu práce bylo optimalizováno stanovení studovaných prvků v kontinuálním módu a následně byly zjištěny kalibrační charakteristiky těchto stanovení. Dále byla vybrána stanovení s nejnižšími limity detekce v kontinuálním módu a byly provedeny jejich další optimalizace pro průtokové injekční uspořádání (FIA) uspořádání. Nakonec byly zjištěny kalibrační charakteristiky stanovení při FIA. Optimální podmínky v kontinuálním zapojení byly zjišťovány pro platinovou, olověnou a stříbrnou katodu v roztocích kyseliny chlorovodíkové a sírové a jejich sodných solích. Optimální podmínky pro FIA zapojení byly zjišťovány pro bismut na platinové katodě v kyselině chlorovodíkové, pro tellur byla použita olověná katoda a kyselina sírová. V případě stanovení telluru bylo dosaženo limitu detekce 1,1 ppm s lineárně dynamickým rozsah do 20 ppm. U bismutu bylo dosaženo limitu detekce 9,5 ppm a limitu linearity 50 ppm. Klíčová slova Bismut, tellur, elektrochemické generování hydridů, atomová absorpční spektrometrie, průtoková...
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Lajčin, Milan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy futbalového marketingového prostredia v Česku a na Slovensku a na základe analýzy súčasných ponúk pre partnerov českých a slovenských futbalových klubov zistiť slabé miesta a nedostatky v sponzorských vzťahoch. Výsledky analytickej časti budú slúžiť k vytvoreniu návrhu implementácie sponzorskej činnosti futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy, vrátane využitia príležitostí, ktoré súčasná situácia ekonomickej krízy ponúka a to vzhľadom k odlišnostiam Česka a Slovenska. V práci som využil v rámci kvalitatívneho výskumu deskriptívnu prípadovú štúdiu, interview, pozorovanie, SWOT analýzu, analýzu dokumentov a komparatívnu analýzu. Metódy som aplikoval v rozbore jednotlivých futbalových klubov, zatiaľ čo SWOT analýzu som využil aj pri spracovávaní návrhov. Komparatívna analýza mi slúžila na porovnanie marketingového prostredia vybraných futbalových klubov. Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty marketingového prostredia, v ktorých majú jednotlivé futbalové kluby rezervy. Okrem konkrétnych návrhov spolupráce so sponzormi sa mi podarilo pre vybrané kluby...
Analýza fotbalového klubu FC Bayern Mnichov
Valta, Viktor ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle: Prvním a hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat fotbalový klub FC Bayern Mnichov. Mezi dílčí analýzy budou patřit analýza organizační struktury, financí, zázemí klubu, jeho postavení na trhu a marketingu. Druhým cílem je vytvořit prognózu vývoje financí klubu do budoucna. Metody: V diplomové práci jsou využity především metody analýzy dokumentů, rozhovorů a SWOT analýzy. Výsledky: FC Bayern Mnichov je výborně a vzorově fungující klub. Po sportovní stránce patří mezi nejlepší kluby na světě. Zároveň je to jeden z mála klubů, který vykazuje neustálý zisk a nemá žádné dluhy. Z prognózy vyplývá, že v následujících letech bude patřit stále k nejlepším klubům a bude udávat směr a tempo vývoje fotbalu. Klíčová slova: Fotbal, analýza, FC Bayern Mnichov, prognóza
Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014 Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti běžců se sportovní akcí, zanalyzovat jejich názory a odhalit případné nedostatky jednotlivých závodů pomocí dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení empirických dat získaných z marketingového výzkumu vymezit problematické oblasti a následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla k větší spokojenosti běžců se sportovní akcí. Dílčím cílem je pak zjištění případné souvislosti mezi spokojeností závodníků a tím, zda se uvedené sportovní akce zúčastnili poprvé nebo opakovaně. Metody: K získání informací od respondentů byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Respondenti byli dotazováni jak osobně, tak písemně. S managementem firmy zastřešující tuto sportovní akci byly vedeny neformální rozhovory. K vyhodnocení případné souvislosti spokojenosti závodníků s jejich účastí v Salomon Trail Running Cupu v minulých letech je využit T-test. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že běžci jsou se sportovní akcí spíše spokojeni. Vykrystalizovaly ale určité problematické oblasti, na které by se organizační tým sportovní akce měl zaměřit, aby naplnil očekávání běžců pro nadcházející sezónu 2015. Souvislost mezi spokojeností běžců a jejich...
Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy
Čmakal, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy Cíl: Zanalyzování a porovnání marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a navržení opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové činnosti, s důrazem na marketingovou komunikaci klubů. Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky zhodnocení marketingu vybraných klubů ČFL ukázaly značné rozdíly v kvalitě marketingových aktivit mezi jednotlivými kluby. V některých oblastech, jako jsou internetové stránky a tištěné materiály, odvádějí kluby kvalitní práci, v jiných, jako jsou sociální sítě nebo přestávkový program, nikoli. I přes nedostatek finančních a personálních zdrojů jsou některé prvky provedeny precizně. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit klubů a jež by byla realizovatelná i v prostředí třetiligových fotbalových klubů. Jedná se především o doporučení v oblasti internetové komunikace, doprovodných programů, soutěží a akcí, které by zvýšily zájem diváků a partnerů o kluby. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbal

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí314 - 323dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.