Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,238 záznamů.  začátekpředchozí925 - 934dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Vávrová, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat rozdíly v televizních reklamách v daných lokalitách za využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Firemní kultura společnosti OVB Allfinanz,a.s. ve Španělsku
Novotná, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hábová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá specifiky španělské kultury v souvislosti s působením mezinárodní poradenské firmy OVB Allfinanz na trhu Španělska. Vymezuje hlavní rysy a charakteristiky kultury pro pochopení spolupráce s klienty na území celé Evropy. Zároveň vymezuje pojem firemní kultura. Praktická část práce si klade za cíl konkrétně popsat fungování firmy na španělském trhu. Zároveň vymezuje jaký má firemní kultura OVB Allfinanz dopad na spolupracovníky a klienty společnosti ve Španělku.
Tvorba rešerše k marketingu kultury
Vondráčková, Kristýna ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby rešerší v rámci metod získávání sekundárních dat pro marketingový výzkum, se zaměřením na marketing jednotlivých oborů kultury. Cílem je zjistit vhodnost databází nabízených na Vysoké škole ekonomické pro vyhledávání informací k marketingu kultury a přínosem je vytvoření souboru abstraktů včetně citačních odkazů na vybrané informační zdroje ke každé oblasti kultury. V teoretické části se práce zabývá marketingem obecně a blíže se věnuje marketingu kultury, dále se zabývá analýzou pojmu rešerše a elektronickými databázemi dostupnými na VŠE. Praktická část je věnována konkrétnímu vyhledávání informačních zdrojů jednotlivých oblastí marketingu kultury v databázi ProQuest Central. Závěry práce vycházejí z vlastního zkoumání fungování konkrétní databáze a práce s informačními zdroji. Výsledky práce mohou být přínosné pro sekundární marketingový výzkum v oblasti kultury.
Využití mobilních technologií v různých kulturách
Peroutková, Hana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části jsou představeny nejvýznamnější teorie kulturních dimenzí. Konkrétně kulturní dimenze podle Schwartze, Trompenaarse a Hofstedeho. Stěžejní význam pro tuto práci má studie GLOBE, která se stala základem pro následnou analýzu sekundárních dat. Cílem práce je zjistit rozdíly v používání mobilních technologií mezi kulturními klastry, stanovenými podle studie GLOBE, a také (ne)zamítnout hypotézy o shodě používání mobilních technologií k vybraným účelům. Mezi vybrané účely patří micro-blogging, sociální sítě, služby online seznamky, správa nebo publikování na vlastním webu či blogu a psaní komentářů, recenzí nebo hodnocení.
Marketingová strategie
Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
European capital of culture Košice 2013 - impact on tourism
Sidimáková, Andrea ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá dopady udělení titulu Evropské hlavní město kultury 2013 městu Košice. Práce analyzuje pozitivní a negativní dopady v různych oblastech, především dopady na cestovní ruch a kulturní život ve městě. Součástí práce je dotazník zaměřen na ohodnocení projektu EHMK Košice 2013 rezidenty města, co se týče jejich spokojenosti, úspešnosti projektu a naplnení očakávání souvisejících s tímto evropským projektem.
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký, indický a čínský trh. Dále jsou analyzovány katalogy společnosti Oriflame pro indický, čínský a německý trh. Analýza vybraných marketingových nástrojů obou společností se opírá především o poznatky Geerta Hofstedeho a výzkumy na jeho práci navazující a o poznatky Edwarda T. Halla. Analýza odhalila u obou společností nedostatky při adaptaci marketingových nástrojů v různém kulturním prostředí, a proto byl společnostem doporučen návrh tvorby koncepce, která tyto nedostatky pomůže odstranit a zaručí tak lepší přizpůsobení marketingových nástrojů v odlišném kulturním prostředí.
Preference médií v různých kulturách
Hořínková, Adéla ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá souvislostmi mezi kulturou a médii, která lidé z dané kultury využívají. Do výzkumu jsou zahrnuta nejrozšířenější média současnosti. Jedná se o noviny, rozhlas, televizi a internet. Kultura je zde posuzována z pohledu Hofste-deho pěti kulturních dimenzí, kterými jsou vzdálenost moci, individualismus a kolektivismus, maskulinita a femininita, vyhýbání se nejistotě a dlouhodobá a krát-kodobá orientace. Ke zjištění výsledků bylo použito metody chí-kvadrátu a Pearsonových adjustovaných reziduí. Zkoumaná data pro kvantitativní výzkum pochází z projektu Mindreader od mediální společnosti Mindshare, který probíhal v roce 2012.
Ekonomizace nemovitých památek ve vybraném regionu České republiky
Vladyková, Aneta ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mokrošová, Petra (oponent)
Problematika ekonomického využití a animace kulturních nemovitých památek se v současné době dotýká zejména objektů lokálního významu. V diplomové práci je řešena otázka efektivnosti ekonomizace nemovitých památek ve správním obvodu Praha 11. Na základě analýzy regionu je dále hodnocena nabídka kulturních produktů nejvýznamnější památky Prahy 11 z hlediska obsahové náplně, návštěvnosti a využití kapacity. Na základě zjištěných údajů a výsledků dotazníkového šetření přináší práce návrhy rozšíření nabídky Chodovské tvrze o nové atraktivní produkty. V konečném důsledku se jedná o doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti a celkového využití kapacity tvrze.
Znalostní management v muzejním prostředí
Multanova, Aleksandra ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znalostního managementu v mu-zejním a galerijním prostředí. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře se základními pojmy tykající se pojmu znalostní management. Tato část představuje de-finici informace, druhy informací, pak jsou zmíněny předpoklady a historie vzniku znalostního management. Teoretická část takže věnovaná procesu transferu znalosti, faktorům vlivu, barierám a překážkám vznikajícím během zavadění znalostního ma-nagement v organizaci. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současného postavení muzeu a ga-lerii ve světě a možnost a nutnost užívání znalostního managementu v rámci kulturní instituce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,238 záznamů.   začátekpředchozí925 - 934dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.