Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chalkogeny, halogeny a vzácné plyny v učivu chemie na středních školách (zpracování učiva ve formě prezentací)
Vondráčková, Kristýna ; Čtrnáctová, Hana (vedoucí práce) ; Urbanová, Klára (oponent)
Práce se zaměřuje na zpracování části středoškolského učiva anorganické chemie (chalkogeny, halogeny, vzácné plyny) formou PowerPointových prezentací. Důraz je kladen především na to, aby vytvořené materiály byly využitelné v praxi - při výuce chemie na středních školách. Záměrem je proto poskytnout učitelům moderní didaktickou pomůcku, která je z odborného hlediska aktuální a zároveň maximálně využívá technické možnosti prezentací. Zvláštní důraz je pak kladen především na aktivizaci žáků. Rigorózní práce je zpracována v souladu s RVP-G.
Once upon a time, there was a stranger on the road
Vondráčková, Kristýna ; Listíková, Renáta (vedoucí práce) ; Ébert-Zeminová, Catherine (oponent)
v českém jazyce: Diplomová práce se zabývá analýzou pětidílného románu Gargantua a Pantagruel francouzského spisovatele Francoise Rabelaise. Důraz je kladen zvláště na zařazení Rabelaisovy tvorby do historicko-literárního kontextu doby přechodu mezi středověkou a renesanční společností. Konkrétněji se zabývá autorovými humanistickými myšlenkami a jeho kritikou soudobé společnosti, které tvoří hlavní linii samotného díla. Cílem práce je především pokus o nastínění různých možných významů pojmů « cesta » a « cizinec » v Rabelaisově díle a vysvětlení role těchto tematických pojmů v autorově pojetí kritiky společnosti.
Odpovědnost v mezinárodní námořní přepravě
Vondráčková, Kristýna ; Brodec, Jan (vedoucí práce) ; Dobiáš, Petr (oponent)
Odpovědnost v mezinárodní námořní přepravě Stěžejním cílem této diplomové práce je exkurs do právní úpravy mezinárodní přepravy zboží po moři, použitelných odpovědnostních systémů, vlivu námořní přepravy na obchod v České republice a možný budoucí vývoj v této oblasti. Vztahy námořní přepravy mohou být velmi komplikované a účelem této práce je tyto vztahy popsat pro čtenáře pochopitelným a srozumitelným způsobem. Důvodem volby tématu práce byl můj zájem o oblast mezinárodního obchodu a o lodě. Mezinárodní přeprava je sice považována za subsidiární k mezinárodnímu obchodu, ale zároveň je esenciální k jeho úspěšné realizaci. Přibližně 90% nesypkého pevného zboží je alespoň část přepravy k cílovému zákazníkovi přepravováno po moři. Význam mezinárodní námořní přepravy je proto značný a spolu s globalizačními trendy se postupně rozšiřuje dopad úpravy mezinárodní námořní přepravy na Českou republiku. Přepravné a další náklady související s přepravou zboží navíc značně ovlivňují výslednou cenu zboží. Jednou z nejdůležitějších otázek je, kdo je odpovědný za škodu v případě ztráty zboží, škody na zboží a škody způsobené opožděnou dodávkou, což má široký dopad na pojištění, bankovní poplatky, balení zboží atp. a tím i na cenu zboží. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Úvodní kapitola představuje celé téma, popisuje...
Chalkogeny, halogeny a vzácné plyny v učivu chemie na středních školách (zpracování učiva ve formě prezentací)
Vondráčková, Kristýna ; Čtrnáctová, Hana (vedoucí práce) ; Urbanová, Klára (oponent)
Práce se zaměřuje na zpracování části středoškolského učiva anorganické chemie (chalkogeny, halogeny, vzácné plyny) formou PowerPointových prezentací. Důraz je kladen především na to, aby vytvořené materiály byly využitelné v praxi - při výuce chemie na středních školách. Záměrem je proto poskytnout učitelům moderní didaktickou pomůcku, která je z odborného hlediska aktuální a zároveň maximálně využívá technické možnosti prezentací. Zvláštní důraz je pak kladen především na aktivizaci žáků. Rigorózní práce je zpracována v souladu s RVP-G.
Tvorba rešerše k marketingu kultury
Vondráčková, Kristýna ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby rešerší v rámci metod získávání sekundárních dat pro marketingový výzkum, se zaměřením na marketing jednotlivých oborů kultury. Cílem je zjistit vhodnost databází nabízených na Vysoké škole ekonomické pro vyhledávání informací k marketingu kultury a přínosem je vytvoření souboru abstraktů včetně citačních odkazů na vybrané informační zdroje ke každé oblasti kultury. V teoretické části se práce zabývá marketingem obecně a blíže se věnuje marketingu kultury, dále se zabývá analýzou pojmu rešerše a elektronickými databázemi dostupnými na VŠE. Praktická část je věnována konkrétnímu vyhledávání informačních zdrojů jednotlivých oblastí marketingu kultury v databázi ProQuest Central. Závěry práce vycházejí z vlastního zkoumání fungování konkrétní databáze a práce s informačními zdroji. Výsledky práce mohou být přínosné pro sekundární marketingový výzkum v oblasti kultury.

Viz též: podobná jména autorů
3 Vondráčková, Kamila
4 Vondráčková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.