Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Evropská regulace roamingových služeb a její dopady na společnost T-Mobile Czech Republic, a.s.
Burian, Martin ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat dopady evropské regulace cen za roamingové služby ze strany Evropské unie. Z pohledu zákazníků mobilních operátorů je snížení cen krok vítaný, jiný názor mají logicky samotné telekomunikační společnosti, které musí na tento krok určitým způsobem reagovat. V teoretické části se budu snažit popsat fungování roamingové služby a přiblížit obsah legislativních nařízení, kterými se společnost musí řídit při tvorbě své nabídky roamingových služeb. Praktická část práce se bude zabývat faktickými dopady evropské regulace na využívání roamingových služeb, na skladbu roamingových tarifů a také na finanční ukazatele společnosti. Na závěr bude nastíněn možný další vývoj v oblasti roamingových cen, protože se v poslední době hovoří o jejich úplném zrušení, což by mohlo znamenat dotvoření jednotného evropského trhu v oblasti telekomunikací.
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
FEDORKOVÁ, Tereza
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.
Optimalizace webu pro mobilní zařízení a analýza jejího vlivu
Pospíšil, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce pojednává o problematice návrhu a vývoje webu pro mobilní zařízení a jejich přínosech. Teoretická část práce je zaměřena na popis mobilního trhu a mobilních zařízení a jejich specifika s důrazem na budoucí vývoj a argumentaci, proč je trh mobilních technologií perspektivní. Dále zahrnuje popis metod a přístup k tvorbě designu mobilních aplikací se zaměřením na aplikace webové. Poslední kapitola teoretické části nabízí přehled technologií pro vývoj mobilního webu se zaměřením na specifika mobilních zařízení a možnosti těchto technologií přiblížit webové aplikace těm nativním. Praktická část práce následně tyto popsané teorie ověřuje na reálném projektu zpravodajského webu tím, že jsou na něm provedeny optimalizace pro mobilní zařízení. Následně je analyzováno, jaké přínosy tato optimalizace přinesla tomuto webu od čehož je odvozen také obecný dopad přizpůsobení webu potřebám mobilních zařízení. Hlavním cílem práce je poskytnutí komplexního přehledu metod a technologií využitelných při návrhu a vývoji mobilního webu a provedená analýza, která má ověřit přínosy těchto teorií v praxi. Výsledky analýzy jsou také hlavním přínosem této práce, jelikož poskytují informace o přínosnosti popisovaných metod na významném fungujícím projektu, který používá mnoho uživatelů. Přínosem je také část s popisem implementace, která poskytuje reálné zkušenosti a odkrývá problémy popisovaných teorií v praxi.
Framework jQuery pro mobilní zařízení
MAREŠ, Karel
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat problematiku nasazení frameworku jQuery pro mobilní zařízení. Práce se zabývá výzkumem, zda studenti vysokých škol využívají svůj mobilní telefon k prohlížení internetových stránek a zda jsou tyto stránky z pohledu uživatele mobilního zařízení dostatečně přístupné a přívětivé. Na základě výsledků z proběhnutého výzkumu se tato práce dále zaměřuje na popis implementace webových komponent, které mají vliv na celkovou míru uživatelské přístupnosti a přívětivost webových stránek, pomocí frameworku jQuery Mobile.
Mobilní marketing v ČR
Šrámek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním výzkumu. Kvantitativní výzkum byl proveden pomocí online dotazování a vzorek 100 respondentů byl zvolen záměrným výběrem. Cílem bylo zhodnotit aktuální situaci a zkušenosti s mobilním marketingem z pohledu běžných uživatelů. Kvalitativní výzkum byl proveden formou skupinové diskuse s experty z oblasti mobilního marketingu. Cílem bylo zjistit současné možnosti, míru využití a pohled na nejbližší budoucnost tohoto odvětví.
Architektura aplikací pro mobilní zařízení
Havel, Vojtěch ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem aplikací pro mobilní zařízení, jmenovitě vývojem aplikací v prostředí Java ME. Cílem práce je přiblížit problematiku vývoje aplikací pro mobilní zařízení, rozebrat výhody a nevýhody jednotlivých řešení a navrhnout architekturu pro typové aplikace ve zvoleném řešení. Teoretická část práce obsahuje úvod do oblasti mobilních zařízení, diskusi výhod a nevýhod vývoje pro tato zařízení v prostředí Java ME ve srovnání s ostatními možnostmi vývoje pro mobilní zařízení, popis hlavních prvků prostředí Java ME a výběr typových aplikací pro praktickou část práce. V praktické části práce jsou zvoleny vývojové nástroje a prostředky a s využitím dříve popsaných prvků je navržena architektura vybraných typových aplikací. Pro každou typovou aplikaci je navržena a vytvořena reálně použitelná aplikace pro mobilní zařízení.
SOFSEM 2006: Současné trendy v teorii a praxi Computer Science

SOFSEM (SOFtwarový SEMinář) je pětidenní mezinárodní konference zaměřená na teoretické a praktické problémy informatiky. Jejím cílem je podporovat spolupráci mezi odborníky z akademických a aplikačních sfér pracujících v různých oblastech informatiky. Program SOFSEMu je tvořen řadou zvaných přednášek přednesených význačnými odborníky a badateli, standardních příspěvků vybraných programovým výborem ze submitovaných článků, Poster sekci prezentující probíhající výzkum a Students
ARGOS-ORPHEUS - systém pro vzdálené ohledání nebezpečných prostředí
Žalud, L. ; Matoušek, Rudolf
Mobilní robot Orpheus je zařízení ovládané pomocí telepresence primárně navržené ke vzdálenému ohledání nebezpečných míst a pro záchranné mise. Robot je schopen pracovat jak v exteriéru, tak v interiéru. Robot Orpheus pracuje s různými senzory včetně video kamer, 3D laserových scannerů, termometru atp. Zařízení se ovládá pokročilým uživatelským rozhraním pomocí software ARGOS, joysticku a brýlí virtuální reality se senzorem pohybu hlavy.
Vysokorychlostní připojení k internetu v ČR a ve vybraných zemích (EU a mimo EU)
Nemejovský, Michal ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Účel této bakalářské práce je poskytnout čtenáři náhled na situaci vysokorychlostního připojení k Internetu v ČR v porovnání s jinými zeměmi. Na začátku je představena situace v ČR a možnosti připojení a nabídky zdejších služeb. Poté následuje srovnání nabídky v ČR s nabídkami dvou dalších vybraných zemí, jedné země z Evropské unie -- Rakouska a jedné země mimo Evropskou unii -- Kanady. Srovnání je provedeno nejen po technologické stránce, ale v práci je rovněž zvažována ekonomická situace v dané zemi. Srovnávací kritéria jsou podrobně rozepsána v příslušné kapitole. V závěru se pak nachází zhodnocení výsledků a úvaha nad možným budoucím vývojem.
Analýza reklamní kampaně O2
Vilím, Tomáš ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Blaha, Ondřej (oponent)
Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech působících na českém trhu. V následující části svojí diplomové práce charakterizuji současnou situaci marketingové komunikace O2, vč. analýzy kampaně O2 NEON. Na závěr zhodnotím úspěšnost této kampaně podle dostupných údajů a přidám osobní doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.