Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Budování CRM ve vybrané společnosti
Hrůzová, Daniela ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu vypracována doporučení, která by jí měla ve vztahu k zákazníkům pomoci vylepšit stávající systém. Cílem práce je zjistit současnou situaci a trendy v oblasti CRM, aplikovat tyto poznatky v konkrétní společnosti a zjistit, zda se jimi ve skutečnosti vybraná společnost řídí.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy VOLF kancelářské potřeby, s.r.o., která působí na trhu školních a kancelářských potřeb, a na analýzu spokojenosti současných zákazníků této firmy. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cílů práce, náleží Porterův model pěti sil, analýza konkurence, analýza zdrojů podniku, SWOT analýza, dotazníkové šetření a řízený rozhovor.
Řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu
DVOŘÁKOVÁ, Jitka
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu. Cílem je analýza přístupů v managementu včetně jejich zhodnocení a navržení opatření ke zlepšení konkurenceschopnosti.
Využití BI v řízení vztahů se zákazníky
Zvolánek, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a možnostmi jejich rozšiřování a nadstaveb pomocí technologie Business Intelligence (BI). Práce se zaměřuje na specifickou část CRM -- na tzv. "analytické CRM" (aCRM). Problematiku aCRM práce zkoumá komplexně, tedy v celé šíři -- od její historie, důvodů k použití, přes návaznosti na další problematické okruhy podnikové informatiky, až po samotnou výstavbu a realizaci vlastního analytického CRM s využitím technologie BI.
Analýza trhu v segmentu CRM
Illetško, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. Následuje kapitola s trendy CRM, která popisuje, kam se bude oblast CRM v blízké budoucnosti ubírat. Jsou zde tedy krátce popsány pojmy Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integrace s aplikacemi třetích stran, outsourcing a závěrem využití mobilních zařízení. Dále je cílem práce popis a analýza trhu CRM v České Republice. Popsány jsou základní faktory při výběru řešení, překážky při implementace CRM a výčet produktů na trhu. Závěrem je charakterizováno pár produktů CRM. Pro výběr popisovaných produktů jsou nastavena kritéria, na základě kterých jsou jednotlivé produkty vybírány a dále hod-noceny.
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Le Xuan, Dung ; Margaris, Nikos (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury a funkcionality CRM systému. Jelikož se informační technologie neustále vyvíjí, jsou v práci zmíněny také trendy vývoje CRM systémů. Největším trendem jsou řešení na bázi softwaru jako služba (SaaS). V další části práce se zaměří právě na CRM systémy na bázi SaaS. Nejprve se nadefinuje, co je Cloud Computing. Dále jsou rozebírány modely nasazení a taxonomii služeb. Hlavním cílem je analýza trhu CRM služeb v České republice. Pro snadnou orientaci na trhu CRM služeb je sestaven kompletní přehled dostupných řešení. Řešení jsou kategori-zovány do 3 kategorií podle velikosti firem. Pro každou kategorii jsou vybrány nejvhod-nější produkty a srovnány podle stanovených kritérií. Tři produkty z každé kategorie jsou podrobně popisovány. Dále pomocí dotazníku bude zjištěn postoj českých firem k CRM a SaaS. Cílem je zjistit, jaký je podíl podniků využívající CRM k podpoře svých procesů, jaké systémy používají, jaký je jejich názor na problém zabezpečení dat u řešení na bázi SaaS.
Analýza trhu CRM systémů
Zelený, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se zaobírá problematikou trhu systémů pro podporu vztahů se zákazníky, známými pod pojmem CRM. Cílem je analýza trhu CRM systémů v ČR z hlediska vývoje i součas-ného stavu. V první části představuje pojem CRM. Je uvedena i historie, vývoj, funkciona-lita a trendy v oblasti, které ovlivňují nebo mají potenciál ovlivnit vývoj trhu. Na základě dostupných informací a především konzultací s odborníky byla zhodnocena současná i bu-doucí situace na světovém, ale i tuzemském trhu CRM systémů. Jedním z faktorů, které ovlivňují trhy, jsou i kritéria, podle kterých se společnosti zavádějící CRM systém rozho-dují. Ta jsou uvedena spolu s výsledkem šetření v oblasti preferencí výběrových kritérií. Poslední část práce se soustředí na přípravu, uskutečnění a následující vyhodnocení prů-zkumu trhu ČR. Na základě tohoto průzkumu a v minulých letech realizovaných dotazní-kových šetření byly stanoveny hypotézy, které byly následně potvrzeny či vyvráceny. Práci doplňuje slovník použitých zkratek a termínů a v příloze opis dotazníku použitého v rámci průzkumu trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.