Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  začátekpředchozí696 - 705další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etika v podnikání
Holková, Nela ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem etika v podnikání, konkrétně v pohřebnictví. Jsou zde stanoveny základní pojmy a definice. Je uveden i historický nástin etiky a lidstva. Dále je zde uveden rozdíl mezi etikou a etiketou. Dva rozdílné pojmy, které spolu ale souvisí. Aby firmy fungovaly správně, je nutné dát jim nějaký řád. Etické kodexy mohou být součástí řešení, proto se jimi tato bakalářská práce zabývá taktéž. Dále je zde zmíněno podnikatelské prostředí v Čechách a jeho vývoj. Jako stěžejní postavu, která podnikatelské prostředí u nás ovlivnila, jsem vybrala Tomáše Baťu. Jeho přínos je neoddiskutovatelný, jeho trvání na etickém přístupu k zaměstnancům ovlivnilo mnoho dalších podnikatelů i podniků. V této práci je také zmíněna odpovědnost v podnikání vůči okolí. Dále je uvedeno etické či neetické chování státního sektoru. Bylo nutné uvést i logické odůvodnění užití etiky v podnikání. Na závěr byl použit konkrétní příklad pohřebnictví a příklady neetického jednání v tomto oboru. Jsou zde ale uvedeny i nápravné kroky, které se snaží aplikovat Sdružení pohřebnictví.
Etika v reklamě
Routová, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
V této diplomové práci se zaobírám vztahem reklamy a etiky. Ačkoli si mnozí myslí, že v reklamě je možné vše, není tomu tak. Reklama je regulována jak zákony, tak i mimoprávními orgány, Radou pro reklamu. Ta však může pouze doporučit stažení reklamy. Experti na mediální scénu uvádí, že mediální trh je takový jaký ho chtějí spotřebitelé mít. Neozve-li se tedy ženské hnutí proti reklamě zaměřené proti ženám, pak se dá říci, že reklama je pro daný trh etická. Jak vidno etika je velice křehký pojem a co je etické pro jednoho, druhému již přijde jako nevhodné. Jako příloha je vložen Kodex reklamy.
Tvorba etického kodexu a jeho využívání v personálním řízení ve společnosti Linet, s.r.o.
Balková, Eva ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Stanoveným problémem diplomové práce je absence etického řízení v Linet spol. s r.o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z olasti řízení lidských zdrojů a etiky. V praktické části se nachází průzkum o etickém povědomí v podniku a na základě výsledků je podán návrh etického kodexu. Práce je prakticky zaměřena, povede k návrhu a implementaci etického kodexu a etické politiky organizace. Mezi cíle práce patří přinést změnu do místa realizace a vzbudit v zúčastněnch osobách zájem o etiku.
Etika v podnikání
Stiborová, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou etiky a etického podnikání na úrovní makroekonomické i mikroekonomické. Zaměřuje se především na konkrétní projevy etických přístupů v podnikání, ale zároveň předkládá i teoretické postupy, jak lze těchto přístupů dosáhnout. Uvádí, že základním principem etiky v podnikání je princip dlouhodobosti a udržitelnosti. Rovněž poukazuje na moderní trendy v etickém podnikání, jako jsou udržitelná spotřeba a Fair Trade. Práce také zhodnocuje současnou situaci v etickém chování firem a rovněž uvádí konkrétní příklad firmy Marks&Spencer, která je jedna z vedoucích firem na poli etického podnikání. Práce tak využívá jejího vzoru jakožto důkazu, že etika a podnikání nejsou protiklady, nýbrž kráčejí ruku v ruce.
Současné globální etické výzvy v antropo a intersociální rovině
Zeman, Jakub ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Práce se zabývá tvorbou hodnotově-etické základny v prostředí západní civilizace determinované překotným vývojem v oblasti vědeckotechnické, ekonomické i společenské, který s sebou nese nové charakteristiky a nároky na usměrňování existence individua. Přes vymezení kritických sfér vlivu těchto turbulentních změn na život člověka přechází práce k rozboru včlenění jednotlivce do okolní reality a nakonec se dostává k samotnému vzniku etických norem, jejich zdrojům a hledání potenciálu k pozitivním změnám na tomto poli.
Etika v komerčních komunikacích
Peterka, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voňavková, Jana (oponent)
Práce se zabývá etikou v oblasti komerční komunikace a etičností kampaní. Cílem práce je definovat základní kritéria etičnosti kampaní a prokázat smysl jejich uplatnění na případové studii. V první kapitole je položen teoretický základ. Ve druhé jsou definována tři základní kritéria a to kritérium čestného cíle, kritérium přijatelných prostředků a kritérium snadné identifikace. Třetí kapitola na případové studii případu PaySec dokumentuje, jak by mohlo být využívání definovaných kritérií prospěšné v praxi.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Janečková, Marcela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit jednotlivé atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. V praktické části pak bude zaměřena na systémové vztahy mezi farmaceutickou branží a zdravotnickými zařízeními, včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   začátekpředchozí696 - 705další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.