Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 753 záznamů.  začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Feige, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) s důrazem na nové možnosti ve vztahu k moderním sociálním sítím. Nejprve vyhodnocuje obecnou analýzu aktuálního stavu trhu a následně se podrobně věnuje jednotlivým předním hráčům a jejich klíčovým produktům, čímž poskytuje detailní pohled na celou oblast Competitive Intelligence. V závěru teoretické části se poté soustředí na možnosti využití moderních sociálních sítí a dalších sociálních a soft zdrojů právě pro Competitive Intelligence. Praktická část práce je věnována reálnému projektu, který se uskutečnil ve spolupráci s IBM zkraje roku 2012. Na tomto projektu jsou demonstrovány teoretické poznatky sepsané v úvodní části práce. Vzhledem k absenci obdobných zdrojů může být celá kapitola použita jako referenční model pro budoucí projekty shodného zaměření.
Využití internetového marketingu a sociálních sítí pro podporu internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu a jejich možným využitím na konkrétním případě internetového obchodu Minibike-Shop.cz. Práce je rozdělena na tři logické celky, které na sebe navazují. V první části jsou teoreticky popsány nástroje, které mohou být použity k propagaci internetového obchodu na internetu. U jednotlivých nástrojů jsou popsány jejich výhody a možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti. Čtvrtá kapitola práce je kompletně věnována sociálním sítím v České republice a možnostem, které firmám poskytují. Součástí teoretické části je i kapitola, věnovaná ukazatelům, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na analýzu vybraného obchodu a jeho konkurentů pomocí teoretických předpokladů stanovených v první části práce. Navíc bude proveden audit webových stránek jednotlivých obchodů, z kterého vyplynou jejich kvalitativní nedostatky. Třetí část práce je věnována návrhu strategie, která vychází z nedostatků zjištěných v analytické části. Cílem návrhu strategie je odstranění zjištěných chyb a také získání konkurenční výhody. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů. Hlavním přínosem mé diplomové práce je provedená konkurenční analýza pro internetový obchod Minibike-Shop.cz a navržená strategie pro další rozvoj firemního marketingu. Tato strategie dopomůže ke zvýšení počtu návštěvníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a také samozřejmě ke zvýšení tržeb, které z toho vyplývají.
Vliv sociálních sítí na Čechy a Vietnamce v České republice
Nguyen, Manh Hung ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí, hlavně Facebooku na Čechy a Vietnamce v České republice. Bude zjištěno jakým způsobem a do jaké míry ovlivňuje Facebook jejich životy, zda na ně působí pozitivně či negativně. Výzkum bude proveden zvlášť na Vietnamce a zvlášť na Čechy, kde výsledky výzkumu budou navzájem porovnány, a bude se zjišťovat, zda u jednotlivých vlivů dochází k diferenciaci výsledků mezi tyto dva národy. Práce se skládá ze tří hlavních částí, a to z části teoretické, metodické a praktické. Teoretická část obsahuje informace týkající se sociální sítě a Facebooku a další témata s tím spojena. Výzkum byl proveden metodou dotazování pomocí dotazníkového šetření. Zdroj pro získání výsledků byl určen samotný Facebook, kde pro to byla vytvořena událost. Dalším zdrojem byl školní ISIS, diskusní fórum warforum.cz a také přátele a známí. Byly vysloveny deset hypotéz a na základě získaných výsledků se jich určité množství potvrdilo.
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Nikolaeva, Anastasia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných přístupů společností k marketingu v sociálních sítích a pokus o identifikaci možných budoucích trendů.
Moderní komunikační a sociální sítě a jejich vliv na chování lidí
Voroshilova, Ekaterina ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Charakteristika sociálních sítí, popis jejich vlastností, pojem "závislost na sociálních sítích", posouzení marketingu v sociálních sítích. Analýza vlivu sociálních sítí na chování člověka.
Internet a cestovní ruch
Verner, Zbyněk ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá Internetem a jeho vlivem na cestovní ruch. Popisuje historii Internetu, cestovního ruchu a jejich vzájemného ovlivňování. Dále se tato práce zabývá nejnovějšími trendy v oblasti Internetu a jejich vlivem na cestovní ruch. V neposlední řadě analyzuje vliv Internetu na poptávku cestovního ruchu v České republice.
Využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Čapek, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Patrný, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá problematikou sociálních sítí, jejich historickým vývojem a základním principem fungování. Obsahem druhé části je výčet výhod a rizik, které jsou s využíváním sociálních sítí spojeny a zároveň jsou zde zanalyzovány trendy využití této internetové služby v marketingové praxi. V další části je věnován prostor nejvyužívanějším sociálním sítím současnosti a popisu jejich funkčních prvků, které mohou společnosti využívat k dosažení svých marketingových cílů. Praktická část této práce začíná představením společnosti IBM, její marketingovou strategií a zhodnocením působnosti této společnosti v rámci sociálních sítí. Hlavním cílem této práce je navržení kroků, které společnosti IBM pomůžou k odstranění chyb, kterých se v současné době při svém působení dopouští. Tyto kroky zahrnují především navržení designu a způsobu využití jednotlivých funkcionalit tak, aby bylo možné zefektivnit využití sociálních sítí v rámci marketingové strategie. Facebook je v této práci stěžejním prvkem pro aplikaci dané problematiky, prostor je však věnován i Twitteru a nově vznikající sociální síti Google+.
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Vokáčová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Propagation of accommodation through social networks
Vongrej, Maroš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá praktickým využitím sociálních sítí pro účely propagace ubytovacího zařízení. V první části práce jsou charakterizovány pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá část práce se zabývá pojmy sociální sítě, sociální média a sociální graf, které jsou hlavním předmětem této bakalářské práce. Třetí část práce popisuje a v jejím závěru porovnává možnosti využití jednotlivých sociálních sítí, které autor považuje za vhodné pro využití k propagaci ubytovacího zařízení. Praktická část je rozdělena na dvě části, kde první část sumarizuje poznatky potřebné pro tvorbu kampaně na sociálních sítích av druhé části je prakticky zpracován proces tvorby kampaně na sociálních sítích na konkrétním případě ubytovacího zařízení. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé bakalářské práce a vlastní názor autora.
Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 753 záznamů.   začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.