Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení nového výrobku na trh
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu kontaktních čoček značky ACUVUE na český trh. Práce je rozdělena do tří částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Praktická část analyzuje postup zavedení nového typu kontaktních čoček ACUVUE v divizi Vision Care firmy Johnson & Johnson, s.r.o. na český trh. Závěrem práce je zhodnocení marketingové strategie divize Vision Care a stanovení doporučení, jak strategii zavedení produktu do budoucna zlepšit. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů divize Vision Care zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
Strategie poskytovatelů KEB služeb v období hospodářské recese a oživení
Žilková, Kristýna ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Práce zkoumá vliv hospodářské recese a oživení na volbu strategie KEB poskytovatelů a na změnu portfolia služeb. Dále se zaměřuje na vývoj logistického řetězce při narůstajícím objemu menších zásilek. Práce také analyzuje dopad hospodářské krize na zaměstnanost a obrat u vybraných poskytovatelů KEB služeb.
Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci
Dejl, Vlastimil ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Název práce -- Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci -- je přenesen do sektoru rychlo obrátkového spotřebního zboží, do prostředí obalového designu. V tomto prostředí je zkoumán proces uvádění nového výrobku na trh a možnosti jeho optimalizace napříč dodavatelským řetězcem. Situace na trhu nutí dodavatele neustále snižovat náklady a zkracovat dobu zpracování. Cestou, jak odolat tomuto tlaku, je efektivní výměna informací a znalostí mezi účastníky celého procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. První se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů a oblastí, kterým se následně věnuje část druhá, praktická. Ta blíže seznamuje se zkoumaným prostředím, analyzuje hlavní zdroje chyb a neefektivity a následně se zabývá návrhem optimalizace procesu uvádění nového produktu na trh z pohledu obalového designu.
Identifikace zboží v logistickém řetězci
Lustyk, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza materiálových toků v logistickém skladu a popis používaných metod při identifikaci zboží. První kapitola je věnována teorii a objasňuje základní pojmy související s logistickými řetězci a poskytovateli logistických služeb. Obsahem druhé kapitoly je charakteristika nejrozšířenějších metod identifikace zboží a jejich vzájemná komparace. Kapitola třetí seznamuje čtenáře s činností konkrétního poskytovatele logistických služeb a jeho postavením v dodavatelském řetězci. Závěrečnou kapitolu pak představuje případová studie v logistickém skladu a porovnání původně aplikovaného skladového systému se systémem současným.
Zefektivnění materiálových toků ve společnosti Unipetrol
Valenta, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jupa, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá logistickými procesy v chemické skupině společností Unipetrol,důraz je pak kladen na materiálové toky polyolefinů. Cílem práce je tyto materiálové toky detailně zmapovat, identifikovat případné neefektivní oblasti, upozornit na jejich existenci a navrhnout možná východiska. Pohyb materiálu je v práci analyzován od chvíle, kdy opustí produkční linku, přes jeho balení a skladování až po expedici. Teoretická část práce se zaobírá logistikou obecně, významem supply chain managementu v podmínkách globalizace, specifiky chemického průmyslu a metodami využitými pro samotnou analýzu (modely řízení zásob). V praktické části je popsán samotný podnik, jeho oddělení a výstupy provedených analýz. Velký důraz je kladen na deset vybraných produktů podrobených důkladnému zkoumání. V závěrečné části jsou shrnuta úzká místa a formulována doporučení, jakým oblastem věnovat další pozornost.
Informační podpora manažerského rozhodování v logistice (SCM) - simulace
Jirsák, Petr ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vaněček, Drahoš (oponent) ; Cimler, Petr (oponent)
Disertační práce je zaměřena na oblast SCM a informační podpory supply chain manažerů s důrazem na metodiku modelování a simulace. Hlavní cíle práce jsou ověření metodiky pro řešení problémů spadajících do SCM, dále pak prostřednictvím zvolené metodiky nalezení vhodných struktur logistických řetězců, které vyhovují současným podmínkám nové ekonomie. Třetím cílem je analýza chování logistických řetězců za podmínek měnících se vnějších faktorů (např. změna cen pohonných hmot, elektrické energie, obrat zásob atd.). Výstupy práce jsou využitelné v teorii, praxi i výuce.
Zabezpečení CSR v dodavatelském řetězci ve společnosti Metrostav, a. s.
Hadravová, Marcela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Nozar, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou implementace konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility - CSR) do dodavatelského řetězce. Důležitost společensky odpovědného chování samotného podniku i jeho dodavatelů je podložena teoretickou částí práce, která je věnována zejména principům, vývoji a přínosům tohoto konceptu, stejně jako relevantním standardům a dalším přístupům národních i mezinárodních organizací. Praktická část je orientována na společnost Metrostav a.s. Na základě výsledků provedené analýzy dosavadního systému práce s dodavateli v porovnání s požadavky dle standardu SA 8000, je navržena řada doporučení pro zlepšení postupů výběru, hodnocení, kontroly a celkového řízení dodavatelů ve zkoumané společnosti. Vytvořený systém je na závěr práce ověřen v praxi.
Analýza Výrobních a Distribučních procesů ve firmě Verana, s.r.o.
Musial, Hubert ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem této práce je analyzovat logistické procesy ve firmě Verana, s.r.o. a to jak z hlediska nákladů, tak z hlediska proveditelnosti a na základě této analýzy bude tato práce zkoumat možnosti outsourcování logistiky třetí stranou, to jest logistickou společností. Jak výhody, tak nevýhody této varianty jsou analyzovány a srovnány se současným stavem logistického systému ve společnosti Verana, s.r.o.
Logistic processes and management in L'Oréal Czech Republic
Korbeľová, Miroslava ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Šenkýřová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce na téma Řízení logistiky a procesů ve společnosti L'Oréal Česká Republika v teoretické části popisuje fungování, principy a trendy Supply Chain Managementu s důrazem na procesy plánování prodejů a řízení zásob. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na společnost L'Oréal Česká Republika. Práce se hlouběji zabývá procesy a provázaností jednotlivých článků logistického řetězce ve firmě a na konkrétní divizi bude zobrazena tzv. value stream mapa. Zvýšená pozornost je věnována identifikaci slabých stránek zejména v oblasti plánování poptávky a využití analýzy out of stock v praxi.
Analýza obalových technologií pro balení nealkoholických nápojů
NOVÁK, Martin
Hlavním cílem bakalářské práce je provedení analýzy obalových technologií pro balení nealkoholických nápojů z hlediska vhodnosti pro realizaci logistických operací, logistických nákladů, respektování potřeb zákazníka a vlivu na životní prostředí. Dílčím cílem je stanovení kritických faktorů současných obalových technologií v nápojovém průmyslu a návrh opatření pro zajištění optimalizace systému balení nealkoholických nápojů. V práci jsou analyzovány současné metody obalových technologií a náklady na jejich pořízení. Dále jsou analyzovány náklady na jeden kus vlastního obalu. Posléze je navrhován inovativní systém výroby nealkoholických nápojů pomocí postmixových zařízení. Tato zařízení budou umístěna přímo v maloobchodních prostorách a budou obsluhována přímo zákazníky. Hlavním přínosem této technologie je úspora nákladů na výrobní zařízení, vlastní výrobu nealkoholických nápojů a na obalový materiál. Zákazníkům bude umožněno opakovaně využívat své vlastní obaly. Tento fakt bude mít za následek snížení konečné ceny nápoje pro spotřebitele a snížení zátěže pro životní prostředí minimalizací spotřeby obalových materiálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.