Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zabezpečení CSR v dodavatelském řetězci ve společnosti Metrostav, a. s.
Hadravová, Marcela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Nozar, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou implementace konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility - CSR) do dodavatelského řetězce. Důležitost společensky odpovědného chování samotného podniku i jeho dodavatelů je podložena teoretickou částí práce, která je věnována zejména principům, vývoji a přínosům tohoto konceptu, stejně jako relevantním standardům a dalším přístupům národních i mezinárodních organizací. Praktická část je orientována na společnost Metrostav a.s. Na základě výsledků provedené analýzy dosavadního systému práce s dodavateli v porovnání s požadavky dle standardu SA 8000, je navržena řada doporučení pro zlepšení postupů výběru, hodnocení, kontroly a celkového řízení dodavatelů ve zkoumané společnosti. Vytvořený systém je na závěr práce ověřen v praxi.
Rozbor nákladů a analýza bodu zvratu ražby tunelu společnosti Metrostav a.s.
Hadravová, Marcela ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Uhlíř, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem nákladů, nákladovými funkcemi, výnosy a ziskem, analýzou bodu zvratu a řešením souvisejících rozhodovacích úloh. Tato problematika je důležitá pro každý výrobní podnik. Postupně se od obecných teoretických základů přechází ke konkrétnímu řešení definovaných problémů pomocí výpočtů, grafických znázornění a slovních vysvětlení. Teoretická část uvádí možné přístupy k pojetí základních ekonomických veličin a vzájemným vztahům mezi nimi. Teoreticky řešená problematika je aplikována na probíhající projekt společnosti Metrostav a.s. -- ,,Stavba č. 0079 -- Špejchar -- Pelc -- Tyrolka" v úseku ražených tunelů. Postupy výpočtů jsou prováděny na základě vybraných časových, technických a jiných předpokladů. Pro stanovení variabilních a fixních nákladů je použita metoda klasifikační analýzy, údaje jsou primárně čerpány z nákladových kalkulací. Výnosy jsou zjišťovány z odbytového rozpočtu zakázky. Výpočet bodu zvratu je proveden pro tři technologické třídy ražnosti, které se od sebe liší předpokládanou obtížností ražby. Práce se dále zaměřuje na různé typy rozhodovacích úloh jako počet běžných metrů, které je nutné vyrazit ke stanovení požadované výnosnosti nebo stanovení velikosti zisku a výnosnosti při plánovaném postupu ražby pro jednotlivé technologické třídy ražnosti. Dosažené výsledky jsou shrnuty a vzájemně porovnány, z čehož vyplývají závěry a doporučení využitelné ve všech fázích výstavby ražených úseků tunelu. Metody pro výpočet bodu zvratu a řešení navazujících rozhodovacích úloh v této práci lze zobecnit na podobné stavby, respektive na všechny liniové stavby společnosti Metrostav.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.