Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí6 - 15další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Chlapek, Radan ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na vybudování podnikatelského útvaru, který bude nabízet služby nahrávacího studia a služby zvučení a osvětlování menších hudebních akcí různého druhu. Útvar vznikne rozšířením oboru podnikání stavební a účetní firmy Aksamit s.r.o., která působí na území jižní Moravy od roku 1991. V práci je proveden marketingový výzkum, analýza vnějšího a vnitřního okolí, analýza 7S, SWOT analýza, finanční analýza, analýza rizik a na jejich základě vyhodnocena realizovatelnost projektu.
Nahrávací studio s ubytovacím zázemím v Proseči
Jun, David ; Remeš, Josef (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu nahrávacího studia s ubytovacím zázemím. Objekt je koncipován jako 3 podlažní stavba zasazená do mírně svažitého terénu. Nahrávací studio je určeno pro pořizování nahrávek primárně artificiální komorní hudby, ubytovací kapacita pak má prioritně sloužit k ubytování hudebníků. Speciální důležitost je věnována prostorovému uspořádání a konstrukčnímu řešení nahrávacího studia. Seminární práce byla pak zpracována převážně na základě zahraniční literatury a podrobně se zabývá speciálními přístupy návrhů absorbčních a difuzních prvků.
Vzduchotechnika kina s nahrávacím studiem
Jurča, Jaromír ; Horák, Petr (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je zaměřeno na návrh vzduchotechniky kina s nahrávacím studiem. Tento objekt sestává ze tří samostatně klimatizovaných celků. Teoretická část se zabývá problematikou akustiky ve vzduchotechnice. Projektová část zahrnuje detailní realizační dokumentaci vzduchotechnického zařízení klimatizovaných prostor objektu.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematikou filmové hudby. Je také zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na rozboru jeho díla jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, mistra zvuku Víta Krále, a z pohledu profesionálního hudebníka - koncertního mistra Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je podrobný popis, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Rozebrala jsem dvě části zvukového záznamu k filmu Against the Wild, který složil Varhan Orchestrovič Bauer a na něm demonstrovala využití filmové hudby v pedagogické praxi. Závěrečnou částí diplomové práce jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele včetně pana Bauera.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematickou filmové hudby. Je však především zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V této práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na jeho díle jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, zvukového inženýra Víta Krále, a z pohledu profesionálního muzikanta - koncertní mistryně Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je popis krok po kroku, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Dále jsem rozebrala dvě části soundtracku k filmu Against the Wild, který složil právě Varhan Orchestrovič Bauer. Poslední částí, kterou tato diplomová práce rozebírá, jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele, včetně pana Bauera.
Studiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Records
Melcrová, Hana ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Valášek, Marek (oponent)
Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly.
Vzduchotechnika kina
Czempka, David ; Rubinová, Olga (oponent) ; Blasinski, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem vzduchotechnických zařízení ve vybrané budově kina vybaveného prostorným foyer s barem, kinosálem s technickým zázemím, nahrávacím studiem a doprovodnými prostory. Zařízení jsou navržená tak, aby splňovala hygienické, provozní a bezpečností požadavky, a aby vytvářela optimální vnitřní mikroklimatické podmínky pro pobyt osob. Vzduchotechnika zajišťuje přívod čerstvého a odvod znehodnoceného vzduchu, pokrytí tepelných ztrát v zimním období a tepelné zátěže v letním období a ve vybraných prostorech také zvlhčení vzduchu v zimním období. V teoretické části jsem se zaměřil základní akustické veličiny a prostorovou akustiku.
Nahrávací studio s ubytovacím zázemím v Proseči
Jun, David ; Remeš, Josef (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu nahrávacího studia s ubytovacím zázemím. Objekt je koncipován jako 3 podlažní stavba zasazená do mírně svažitého terénu. Nahrávací studio je určeno pro pořizování nahrávek primárně artificiální komorní hudby, ubytovací kapacita pak má prioritně sloužit k ubytování hudebníků. Speciální důležitost je věnována prostorovému uspořádání a konstrukčnímu řešení nahrávacího studia. Seminární práce byla pak zpracována převážně na základě zahraniční literatury a podrobně se zabývá speciálními přístupy návrhů absorbčních a difuzních prvků.
Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Téma diplomové práci je Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch. Jedná se o multimediální studio, které nabízí audiovizuální produkci, nahrávání a postprodukci zvuku. Studio nabízí velmi široké spektrum služeb týkajících se tvorby videí, hudby a umění. Pro naplnění cíle práce jsem zkombinoval teoretické znalosti komerčních komunikací a terénní výzkum, které mě navedly k závěrečnému zhodnocení komunikace studia a návrhu na vylepšení. Diplomovou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabyvá podrobnou teorií marketingové a komerční komunikace a praktická konkrétní vybranou firmou. V práci charakterizuji podnik, jeho služby a následně je provedena analýza stávající komunikace. Poslední část obsahuje dotazníkove šetření, jeho zhodnocení a výsledné doporučení budoucí komunikace studia
Účetní specifika nahrávacího studia
Kosejk, Petr ; Polachová, Kateřina (vedoucí práce) ; Müllerová, Libuše (oponent)
Práce na téma specifika nahrávacího studia pojednává o základech účetnictví a odhaluje tuzemská nahrávací studia jako účetní jednotky. Teoretické znalosti ze základů účetnictví jako např. zásady, principy, oceňování aktiv a závazků, uživatelé účetnictví, skupiny účetních jednotek, účtování, položky rozvahy a výkazu zisků a ztrát jsou v práci popsány, a dále je zmíněna jejich podoba ve vybrané účetní jednotce, kterou je nahrávací studio. Hlavním cílem práce je zmíněné teoretické znalosti definovat , a přiblížit čtenáři podobu nahrávacího studia jak z pohledu účetního, tak z pohledu ekonomického. Práce popíše některé jeho složky dlouhodobých nehmotných a hmotných aktiv a popíše i jak studia v tuzemsku vypadají, jaké mají portfolio nebo jaké zvolili ekonomické činnosti. Práce již v teoretické části naznačuje jistá specifika nahrávacího studia, např. v konfliktech zásad, oceňování nehmotného majetku, odpisování, kdy některá v závěru práce rozvíjí. Hypotéza zní, že nahrávací studio je účetně specifické oproti běžné účetní praxi. Tato hypotéza byla v závěru práce vyvrácena. Účetnictví nahrávacího studia není příliš se odlišujícím a specifickým. Metoda práce byla vlastní výzkum nahrávacích studií skrze internet, osobní zkušenost s navštěvováním nahrávacího studia a autorovo vytváření a následné ověřování hypotéz specifičnosti v rozboru několika nahrávacích studií skrze sbírku listin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí6 - 15další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.