Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Founě, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením návštěvnosti webových stránek elektronického obchodu pomocí hostovaného řešení pro webovou analytiku Google Analytics. Hlavním cílem práce je demonstrace použití nástroje Google Analytics při řešení konkrétního problému spojeného s e-businessem. Použití tohoto nástroje je proto demonstrováno při tvorbě a optimalizaci on-line reklamní kampaně se službou Google AdWords. Pro zpracování práce byla vybrána reálná společnost provozující elektronický obchod.
Web Analytics: Identifikace nových trendů
Slavík, Michal ; Kliegr, Tomáš (vedoucí práce) ; Nekvasil, Marek (oponent)
Tématem práce jsou nástroje pro analýzu návštěvnosti webových stránek a cílem je identifikace trendů v tomto tržním odvětví i předmětu vědeckého zájmu. V oblasti teorie je cíle dosaženo analýzou dostupné literatury, znalosti z praxe jsou zjišťovány terénním výzkumem, jehož účastníky jsou zástupci tří firem působících v oblasti SEO. Identifikovány jsou tyto trendy: nárůst poptávky po aplikacích Web Analytics, zvyšování zájmu o vzdělávací kurzy, rozšiřování záběru aplikací na měření sociálních sítí a Webu 2.0 a ve sféře výzkumu využití sémantických informací. Práce také nastiňuje principy technik zkoumaných v oblasti Web Usage Miningu: asociačních pravidel, shlukování, sekvenčních vzorů a zobecňování dotazů. Dle výsledků terénního výzkumu projevila praxe největší zájem o techniku shlukování. První dvě kapitoly seznamují čtenáře s oblastí Web Analytics a současnými aplikacemi. Třetí kapitola rozebírá oblasti teoretického zkoumání, pátá kapitola podává výsledky terénního výzkumu. Čtvrtá kapitola upozorňuje na terminologickou nejednotnost v oblasti.
Webová analytika v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plotěný, Luboš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
Analýza webových stránek oboru Informatika, nový návrh
Kopecký, Jaroslav ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Nedomová, Lea (oponent)
Ve své práci se zabývám problematikou prezentace informací na webových stránkách oboru informatika na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Předmět práce je zaměřen na vhodné prezentování jak z vizuálního hlediska, tak i z hlediska struktury informací. Dále se zabývám problematikou analýzy elektronických informačních zdrojů a hodnocením kvality. Vycházím z obecné teorie prezentace a postupuji podle daných bodů analýzy. Důraz je kladen na stručnost, přehlednost, srozumitelnost a přívětivost pro uživatele. Práce se orientuje do oblasti zajištění informací pro studenty a zájemce v hlavních bodech jejich zájmu. Cílem je analyzovat současný stav a podat návrhy směřující ke zlepšení webové prezentace oboru informatika.
Srovnávací analýza informační architektury webů vybraných vyšších odborných škol
Bardová, Helena ; Kucerova, Helena (vedoucí práce) ; Subrta, Vaclav (oponent)
Práce se dá rozdělit na teoretickou část a část s mým vlastním přínosem. Do teoretické patří představení škol, vysvětlení hodnotících kritérií pro weby, základní pojmy a stručný vývoj webu. V mé části jsou vysvětleny metody hodnocení (funkčních prvků a obsahu), popsány hodnocené školy, zhodnoceny formou tabulky, slovy a pomocí grafů. Jedná se o naši školu voš is ve srovnání s dalšími čtyřmi jejími partnerskými školami. Jako metodu jsem použila multikriteriální analýzu, kritéria ve funkční i obsahové oblasti si sama sestavila, určila dosažitelné body a v jedné metodě použila pro určení vah významnosti jednotlivých funkčních kritérií metodu párového srovnávání, pro obsah váhy mnou určné. V závěru jsou školy porovnány zvlášť po stránce funkčních prvků i obsahové.
Analýza webů měs a obcí v ČŘ
Cvrček, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hauptvogl, Roman (oponent)
Práce se zabývá přístupy k analýze webových stránek. Pojednává o přístupnosti stránek pro hendikepované uživatele, použitelnosti webů a hodnocení návštěvnosti. Shrnuje zákony vztahující se k internetovým prezentacím měst a obcí České republiky. Vytváří metodiku pro analýzu míry dostupnosti povinně zveřejňovaných informací o městě nebo obci. Provádí analýzu stránek vybraných měst z hlediska přístupnosti pro hendikepované uživatele a analýzu povinně zveřejňovaných informací.
České území ve Svobodném přístavu Hamburg, analýza česko-německých vztahů
Adámková, Tereza ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Zelený, Lubomír (oponent)
Analýza poměrů vzniklých v souvislosti s pronajatým územím v přístavu Hamburg na Hallesches Ufer a Dresdener Ufer.
Využití analýzy návštěvnosti ke zvýšení efektivnosti internetových prezentací
Tesař, Milan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Práce se zabývá efektivností internetových prezentací, jejím hodnocením a zvyšováním. Vychází z konceptů posuzování efektivnosti informačních systémů, které adaptuje na podmínky internetových prezentací. Definuje model pro posuzování efektivnosti internetových prezentací. Tento model dokáže integrovat všechny v současnosti používané metody pro hodnocení efektivnosti internetových prezentací a dokáže tak určit jejich roli při zvyšování efektivnosti. Ve druhé části je vysvětlena aplikace jedné z metod - analýzy návštěvnosti - na definovaný model. Práce popisuje teoretické pozadí analýzy návštěvnosti a její techniky použitelné pro hodnocení a zvyšování efektivnosti internetových prezentací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.