Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocentrum VW Group Brno
Gross, Kamil ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Samotná parcela se nachází na brněnském brownfieldu poblíž náměstí Cejl. Místo stavby sousedí s řekou Svitavou. V architektonickém řešení jsem pracoval se čtyřmi základními stavebními celky, a to se showroomem, servisní částí, skladem a zázemím s kancelářemi. Showroom jsem umístil na nejprestižnější část parcely, tedy u frekventované ulice Cejl. Vykonzolovaná střecha vrhá stín na prosklený obvodový plášť v letních měsících a nedochází tedy k tak velkému přehřívání. Na showroom navazují kanceláře a sklad. Administrativní část je s výhledem na řeku Svitavu a sklad je situován na nejvhodnějším zásobovacím místě. Budova je zakončena servisní částí zatočenou půdorysně do tvaru L, tento tvar umožnuje ekonomicky výhodné využití pozemku, a zároveň nijak nebrání provozu servisu. Zásadní výhodou parcely je možnost napojení na obě ulice, kterou jsem využil průjezdností parcely a tím ušetřil zastavěnou plochu. Celkový provoz autocentra jako celku funguje bezproblémově.
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Macholánová, Petra ; Vranová, Daniela (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW Group, která se má nacházet v Brně, severovýchodně od centra města, v městské čtvrti Zábrdovice, na ulici Cejl a Zábrdovická, z druhé strany pak ohraničena komunikací na ulici Jana Svobody. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 3402. Stavební pozemek má nepravidelný tvar o výměře cca 1,15 ha a je převážně orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Z Jižní strany je ohraničen komunikací po ulici Cejl, ze které je taky přístupný a ze severozápadní strany ho ukončuje ul. Jana Svobody. Pozemek se nachází v bývalé průmyslové zóně, okolní zástavbu tvoří objekty smíšené funkce. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Cejl s vyústěním komunikace až na ul. Jana Svobody. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Sedláčková, Michaela ; Šafařík, Jan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pomocí vybraných metod analyzovat společnost Agroservis s.r.o. Postupně je hodnoceno vnější a vnitřní prostředí a také finanční situace subjektu. Poslední část diplomové práce obsahuje návrhy na možné zlepšení současné situace.
Autosalon
Schusterová, Soňa ; Brzoň, Roman (oponent) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace k provedení novostavby objektu autosalonu s autorizovaným servisem a spádovým finančním centrem ve městě Kroměříž. Objekt byl navržen jako samostatně stojící podsklepená budova se dvěma nadzemními podlažími, koncepčně rozdělenou na tři trakty – vlastní autosalon, centrální technické zázemí a autorizovaný servis. V suterénu se nachází podzemní garáže, sklad nových automobilů a technické místnosti. V přízemí se nachází showroom, sociální a provozní zázemí a jednotlivé volné obsluhované pracoviště- recepce, prodej nových automobilů, servis vozů, prodej náhradních dílů a přijímací technici. Dále se v přízemí nachází centrální sklad náhradních dílů, myčka s technickou místností, a zázemí pro zaměstnance servisu. Navazuje vlastní autoservis a sklad pneumatik. Druhé nadzemní podlaží je pouze částečné a nachází se zde finanční oddělení, administrativní část a ředitelství. Objekt je konstrukčně řešen jako železobetonový skelet s křížem vyztuženými deskami. Skelet je částečně vyzděn zdivem z pórobetonových tvárnic tl. 300mm, a zateplen kontaktní tepelnou izolací z minerální vlny tl. 200mm (hlavní část) a tl. 160mm (servis, sklad). Fasáda je provedena jako provětrávaná s proskleným fasádním systémem.
Návrh databáze pro vybranou společnost
Novák, Tomáš ; Klusák, Aleš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh databázového systému pro vybranou společnost, který má zefektivnit vnitřní procesy ve společnosti. První část nastiňuje teoretické poznatky týkající se této práce. Dále obsahuje analýzu společnosti, pro níž je systém navržen a nakonec návrh celého systému.
Výběr a implementace informačního systému pro firmu
Chudoba, David ; Kindlová, Dita (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výběr nejvhodnějšího informačního systému pro konkrétní společnost provozující služby zákazníkům. Cílem výběru je získání cenově příznivého systému, který minimalizuje administrativní zátěž techniků vykonávajících manuální práci. Systém taktéž umožní částečné zautomatizování zpracovávaných dat a informací důležitých pro rozvoj firmy a její plynulý chod. Do výběrového rámce proto budou zahrnuty programy se zavedenými standardy pro servisní organizace a budou porovnány se softwarem na zakázku.
Volnočasový areál v blízkosti Vodního díla Král´ová
Varjú, Marián ; Melcr, Petr (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh novostavby objektu s campingem v obci Šoporňa. Objekt je situován v těsné blízkosti řeky Váh na rovinatém terénu. Důraz byl kladen především na celkový vizuální dojem stavby na její vyniknutí z okolní krajiny. Objekt bude plnit funkci rekreačního objektu s moznosti krátkodobého a dlouhodobého bydlení. Součástí objektu je restaurace s venkovním posezením a ubytovací kapacitou 90 osob, obchod se sportovním vybavením, servis motorových vozidel, garážové stání pro lodě, horolezecká stěna s výškou 11,6 m, konferenční sály a sály na cvičení. Objekt má tři nadzemní podlaží a je nepodsklepený. Konstrukce střech tvoří jednoplášťové ploché střechy s atikou.
Zavádění ITIL procesů do firmy s důrazem na Incident Management
Bartoň, Pavel ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku řízení IT s důrazem na incident management a jeho zavádění do podniku, který se chce řídit knihovnou nejlepších zkušeností z oboru řízení služeb informačních technologií. Publikaci definuje společný jazyk moderního řízení IT procesů -- Information Technology Infrastructure Library v poslední 3. verzi z roku 2011 (ITIL v3). Dále vymezuje úlohu a roli Incident managementu v podniku a jeho provázanost s ostatními procesy. V praktické části popisuje implementaci procesu do podniku a komparaci rozdílů před a po zavedení knihovny ITIL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.