Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí51 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Talácková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sýkora, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky SAM 73 u jejích cílových skupin. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se zabývá podstatou marketingu, značkou, marketingovým výzkumem a druhy komerčních komunikací. Praktická část je věnována představení značky SAM 73, která je výrobcem sportovního a volnočasového oblečení, a vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou na základě výsledků výzkumu navrhnuty náměty na zlepšení.
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
VORÁČEK, Tomáš
Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí51 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.