Název:
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
Překlad názvu:
The brand advertising in the selected company at the food market
Autoři:
VORÁČEK, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).This diploma work focuses on analysis the brand comprehension and advertising strength in retail food-market segmented according to the settlement size within spotřební družstvo Jednota České Budějovice. Also it suggests the changes in promotion strategy of this brand.
Klíčová slova:
Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; propagace; trh potravin; vnímání značky; brand advertising; food market; Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; promotion Citace: VORÁČEK, Tomáš. Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/5637