Název: Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
Překlad názvu: The brand advertising in the selected company at the food market
Autoři: VORÁČEK, Tomáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; propagace; trh potravin; vnímání značky; brand advertising; food market; Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; promotion
Citace: VORÁČEK, Tomáš. Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/5637

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-44831


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet