Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce železničního mostu
Ganglbauer, Tereza ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nosné ocelové konstrukce železničního mostu s dolní mostovkou o rozpětí 28 + 45 + 23 m, převádějícího drážní komunikaci. Konstrukce je situována v obci Třebestovice. Jsou vypracovány čtyři varianty řešení. Dvě varianty jsou tvořeny plnostěnnými hlavními nosníky s proměnným profilem, další varianta je tvořena jako příhradová konstrukce a čtvrtá varianta je tvořena kombinací plnostěnného hlavního nosníku s příhradovým ztužením v prostředním poli. Nejvýhodnější varianta je zpracována detailněji. Výpočty jsou provedeny podle platných norem ČSN EN.
Požární stanice v Bruntále
Drahokoupilová, Nikola ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce objektu pro účel chráněného stání požárních vozidel v okrese Bruntál. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355. Půdorysné rozměry objektu jsou 18,0 x 36,0 m, výška objektu je 8,87 metrů. Střecha je provedena ve sklonu 3°. Nosný systém tvoří sloupy a příhradový vazník. Osová vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Je zpracován statický výpočet hlavních konstrukčních prvků včetně spojů a výkresová dokumentace.
Železniční most s ocelovou nosnou konstrukcí
Šarmanová, Iveta ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování statického přepočtu nosné konstrukce stávajícího historického jednokolejného železničního mostu přes řeku Vltavu na trati Praha Modřany – Vrané nad Vltavou. Ocelový nýtovaný most převádí drážní komunikaci přes pět polí. Součástí diplomové práce je vypracování variantního návrhu nejdelšího pole s využitím obloukové konstrukce.
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.
Krytá motokárová dráha
Šik, Jan ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh, posouzení a porovnání dvou variant řešení ocelové nosné konstrukce areálu motokárové dráhy s přilehlým občerstvením. Stavba se skládá ze tří konstrukčně závislých objektů. Pro první objekt byly zpracovány varianty s příhradovou a rámovou konstrukcí. Stavba má nepravidelný půdorys. Půdorysné rozměry objektu jsou 75 x 45 m. Zastavěná plocha činí 2450 m2. Konstrukce dosahuje výšky 13,2 m. Práce obsahuje návrh dimenzí, statický výpočet a posouzení prvků konstrukce. Výpočet vnitřních sil byl proveden v programu SCIA Engineer 16.1.62. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Pavilon moderního umění
Hýblová, Kateřina ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Zadáním mé diplomové práce byl návrh dvou variant ocelové konstrukce objektu pro účely pavilonu moderního umění. Půdorysný rozměr konstrukce je 52,5 x 24 m. Celá konstrukce obou variant je nesena čtyřmi čtyřbokými příhradovými sloupy a horní úroveň podlahy je ve výšce 8 m nad terénem. Konstrukce stropu i podlahy je sestavena z příhradových vazníků. Součástí práce je návrh dvou variantních řešení a posouzení hlavních nosných konstrukčních prvků. U vítězné varianty pak obsahuje řešení vybraných detailů, vypracování detailních výkresů řešených spojů a vytvoření dílenské dokumentace vybraného dílce.
Analýza působení větru na ocelové větrané opláštění
Kloss, Tomáš ; Žák,, Antonín (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou působení větru na ocelovém větraném fasádním opláštění. Analýza je provedena na různé typy fasád, od nevětraných až po větrané s rozdílným geometrickým uspořádáním fasádního pláště. Teoretická část popisuje základní poznatky týkající se teorie proudění, modelování turbulence, stanovení optimální domény, verifikace výpočtového modelu a uživatelského rozhraní v prostředí ANSYS. Závěrečná část porovnává hodnoty redukce zatížení větrem v závislosti na změně šířky spáry a velikosti větrané mezery. Výsledné hodnoty jsou získány pomocí CFD simulací. Součástí práce je návrh a posouzení ocelové halové konstrukce.
Zastřešení sportovní haly ve Vsetíně
Chloupek, Adam ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné střešní konstrukce multifunkční sportovní haly ve Vsetíně ve Zlínském kraji. Konstrukce je navržena na půdorysné rozměry 76x35 m. Cílem práce je navrhnout a srovnat návrhy konstrukce provedené ze dřeva a oceli.
Ocelová konstrukce průmyslové haly
Kačírek, Michal ; Balázs, Ivan (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh jednolodní ocelové konstrukce průmyslové haly v oblasti Jablonné nad Orlicí o půdorysných rozměrech 63x30m a výšky konstrukce 15,0m. V objektu jsou osazeny dva mostové jeřáby nosnosti 32/8t a 20/5t. Střešní konstrukce je navržena ve variantě sedlového příhradového vazníku a přímopásové příhradové vaznice plnící funkci podélného střešního ztužidla. Sloupy jsou plnostěnné vetknuté do základové patky. Hlavním konstrukčním materiálem je ocel třídy S355. Prostorová tuhost je zajištěna příčnými a podélnými příhradovými ztužidly. Střešní plášť je tvořen sendvičovými izolačními panely s PUR pěnou a profilovaným plechem tloušťky 0,9mm. Návrh proveden dle ČSN EN 1993.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.