Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,426 záznamů.  začátekpředchozí4417 - 4426  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.46 vteřin. 

The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.

Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku
RANFTLOVÁ, Edita
Tato bakalářská práce se zabývá trhem reklamních agentur, odvětvím reklamy a propagace.Hlavním cílem této práce je zanalyzovat nabídky reklamních agentur a zmapovat vnímání nabídky těchto služeb spotřebiteli, se zaměřením na zlepšovací návrhy. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první část je teoretická, která tvoří obecný základ pro zkoumané téma. Následně je řešená problematika vymezení analyzované oblasti a statistika počtu reklamních agentur v regionu. Poté jsou klasifikovány služby reklamních agentur. Na řešenou problematiku navazuje část analytická, ve které je zkoumáno vnější okolí a tržní prostředí pomocí STEP analýzy, dále je použit Porterův model pěti sil, který sleduje dlouhodobou atraktivitu tržního segmentu a pak ještě O-T analýza, která identifikuje možné příležitosti a určuje rizika v odvětví. Rozbor vnímání nabídky zákazníky je proveden pomocí terénního výzkumu, dotazníkového šetření.

Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky BMW na automobilovém trhu České republiky. Cílem práce je zhodnocení pozice značky BMW a její vnímání českými spotřebiteli. Za tímto účelem je práce rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je řešena problematika značky a značkové strategie. Druhá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem. Třetí a čtvrtá kapitola analyzují automobilový trh v ČR. V páté kapitole je podrobněji charakterizována značka BMW a její konkurence. Poslední kapitola je věnována vnímání značky a jsou zde provedena dvě dotazníková šetření, přičemž jedno z nich bylo vypracováno přímo pro automobilku BMW, druhé bylo provedeno autorkou. Na základě výsledků těchto výzkumů jsou vyvozeny závěry.

Vnímání Jaderné elektrárny Temelín jihočeskou populací v proměnách času (1993-2003)
Těšitel, Jan ; Kušová, Drahomíra ; Bartoš, Michael
Práce se zabývá sociálním systémem v okolí Jaderné elektrárny Temelín, především pak některými aspekty jeho adaptace na zátěž. Je soustředěna na problematiku vizuálního vnímání elektrárny místní populací a proměny tohoto vnímání během posledních deseti let. Předkládaná zjištění jsou výsledkem porovnání vybraných výsledků dvou sociologických průzkumů, které proběhly v Jihočeském kraji, a které jsou od sebe časově vzdáleny deset let. První z průzkumů proběhl v rámci projektu „Proměny jižních Čech 1992-1993“. Druhý průzkum probíhá od roku 2002, a to v rámci projektu „Sociálně ekologické a psychologické dopady jaderné elektrárny Temelín na obyvatelstvo“, který je aktivitou naplňující článek 12 Annexu mezinárodní dohody z Melku.

Rizika v procesu internacionalizace MSP podnikajících v oblasti ICT
Starnovský, Jakub
Tato diplomová práce je zaměřena na proces internacionalizace českých malých a středních podniků v oblasti ICT a určení rizikových faktorů tohoto procesu. V literární části je nejprve objasněna problematika internacionalizace a přidružených jevů, jako globalizace a liberalizace. Dále jsou uvedeny základní přístupy k internacionalizaci. Následuje definice, význam, výhody a nevýhody malých a středních podniků a jejich situace v České republice. Poslední část literárního přehledu je věnována riziku, řízení rizika a rizikům v procesu internacionalizace. Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat klíčová rizika internacionalizačního procesu malých a středních podniků v působících v oblasti ICT. Vnímání rizik je srovnáno mezi podniky z příhraničních oblastí a podniky z jiných než příhraničních oblastí. Výsledky této práce jsou také srovnány s výsledky výzkumu organizace OECD. Součástí vlastní práce je i popis situace malých a středních podniků v ČR a charakteristika ICT sektoru s důrazem na zahraniční obchod.

Vnímání prostoru: uvední do problematiky
Šikl, Radovan ; Šimeček, Michal
Tématika vnímání prostoru je pravděpodobně nejdůkladněji prostudovanou oblastí zrakového vnímání.V průběhu historie seopakovaně ocitla v centru zájmu malířství, filozofie, geometrie, astronomie, fyziologie a stála i u zrodu psychologie jako samostatnévědecké disciplíny. V příspěvku se pokusíme posluchače ve zkratce seznámit s hlavními okruhy problémů, které jsou studovány, používanými metodami výzkumu a nekterými výsledky, které vypovídají o charakteristických zkresleních člověka při percepčním zachycení prostorových konfigurací.

Sebehodnocení pracovních schopností jako součást funkčního hodnocení pracovního potenciálu podle Isernhagen Work Systems
Šťastná, Tereza ; Majorová, Simona (oponent) ; Flemrová, Miroslava (vedoucí práce)
1 Abstrakt: Název práce: Sebehodnocení pracovních schopností jako součást funkčního hodnocení pracovního potenciálu podle Isernhagen Work Systems. Cílem práce je porovnat vnímání vlastních schopností ve fyzické oblasti s reálnými schopnostmi u lidí se somatickým postižením a zjistit vliv zaměstnání na sebehodnocení. Jedním z nástrojů pro hodnocení fyzického pracovního potenciálu je Isernhagen Work Systems. Tento systém obsahuje modelové činnosti pro manipulaci s břemenem, výdrž ve statické poloze, práce ve vynucené poloze, lokomoci, koordinaci a sílu rukou. Standardně se při tomto testu používá test pro vnímání vlastního výkonu: Performance Assessment Capacity Testing. Metoda: V práci se porovnávají výsledky testu pro vnímání vlastního výkonu PACT před a po provedení funkčního testu Isernhagen WS u třiceti probandů, za standardních podmínek. Výsledky: Experimentem se nepotvrdila změna vnímání vlastních schopností před a po provedení testu Isernhagen WS, ani vliv zaměstnání na sebehodnocení. Klíčová slova: Isernhagen Work Systems, funkční hodnocení pracovního potenciálu, sebehodnocení, vnímání vlastního výkonu.

Vnímání zdravého životního stylu mezi studenty
Zelenková, Marie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, jak vnímají zdravý životní styl studenti. Pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu se snaží zachytit rozdílné představy studentů o zdravém životním stylu. V teoretické části jsou popsány zásady zdravého životního stylu a také zachyceny programy, které byly vytvořeny s cílem, tento styl života podpořit. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo 225 respondentů, a byl prováděn formou dotazníkového šetření. Dále kvalitativní výzkum, který byl veden ve formě hloubkových rozhovorů, a díky kterému lze studenty rozdělit na dvě skupiny, podle toho, zda zdravý životní styl dodržují, či ne.

Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.