Název: Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Překlad názvu: The perception of the brand BMW in the frame of the automotive market in the Czech Republic
Autoři: Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový trh; marketingový výzkum; vnímání značky; značka; automotive market; brand; marketing research; preception of the brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40752

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet