Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,445 záznamů.  začátekpředchozí4344 - 4353dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice.
VAŇKOVÁ, Pavla
Tématem bakalářské práce je zhodnocení využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice. Zámek Březnice je kulturně historickou památkou, která pravidelně láká své návštěvníky bohatou historií, nádherným prostředím a tím podněcuje cestovní ruch v dané lokalitě. Zámek se nachází v okrese Příbram ve Středočeském kraji v mikroregionu Březnicko. První část práce je teoretická. V úvodních kapitolách se autor věnuje popisu města Březnice a jeho okolí, jeho kulturnímu dědictví a využitelnosti služeb ubytovacích a stravovacích. Následující kapitoly se zabývají charakteristikou lokality, realizačním faktorem a službami pro volný čas. Následuje kapitola o zámku Březnice. Kapitola se zabývá jeho historií, provozním a technickém zabezpečením, návštěvností, propagací a možnostmi financování. Pro zpracování praktické části byly výchozím bodem výsledky marketingového výzkumu v terénu. Průzkum proběhl v roce 2007 a v roce 2008 od května do října. Během průzkumu bylo zjištěno, z jakých zdrojů získali návštěvníci povědomí o zámku, co je na zámku nejvíce zaujalo, jeho slabé a silné stránky, byly také zhodnoceny služby zámku i služby ve městě. Na základě získané odborné literatury, doplňujících informací a dotazníkového šetření mezi návštěvníky byla vypracována analýza SWOT a dále návrhy na využití zámku v cestovním ruchu a na zvýšení návštěvnosti.
Analýza a návrh Business Intelligence řešení a aplikací (ve firmě AMATI - Denak, s.r.o.)
Hnilička, Václav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat konkrétní středně velkou společnost a na základě této analýzy navrhnout Business Intelligence řešení pro potřeby nejvyššího vedení. Celá práce je rozdělena na dvě základní části. První je zaměřena na teoretické přiblížení Business Intelligence řešení, komponent, ze kterých se výsledná podoba řešení může skládat, a jeho umístění v informačním systému organizace. Cílem druhé části je nejprve provedení analýzy společnosti, ze které vzejdou strategické cíle, z nichž se pak postupuje pří plánování projektu, podle něhož se sestaví vstupní analýza. Na základě zpracovaných analýz byl uskutečněn návrh jednotlivých komponent BI řešení. To vše se odehrává nad poskytnutými daty společnosti. Hlavní přínosy této práce spočívají právě v provedené analýze společnosti a vypracování projektu zavedení Business Intelligence. Přestože se projekt odehrává v omezených podmínkách, poskytuje vedení společnosti přehled o technologiích Business Intelligence a jejich možnostech využití. Dalším přínosem je možné využití postupů při zavádění podobných řešení ve firmách stejného zaměření.
Finanční analýza podniků zabývajících se maloobchodem s farmaceutickými přípravky (lékáren)
Vykoukal, Jan ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na finanční analýzu podniků zabývajících se maloobchodem s farmaceutickými přípravky - lékárnami. Nejprve se budu zabývat teoretickou částí, kde vymezím jednotlivé ukazatele (včetně obecných vzorců). Následovat bude část praktická -- zde provedu aplikaci vzorců definovaných v teoretické části na jeden konkrétní podnik (lékárnu Chlumec). Zjištěné výsledky budu také slovně komentovat. Pro lepší orientaci a pochopení poslouží různé tabulky a grafy, které uvedu jak v textu, tak v příloze. Vypočtené hodnoty lékárny Chlumec budu dále srovnávat se čtyřmi dalšími lékárnami působící v Královéhradeckém kraji. Na závěr provedu krátké zhodnocení všech čtyř analyzovaných lékáren.
Marketing specifics of musical shows
Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovými specifiky muzikálů, s ohledem na pražské komerční muzikály. Teoretická část v úvodě charakterizuje dva základné pojmy, kterými jsou muzikál a marketing. Dále se zaměřuje na marketingový mix, cílového zákazníka, analýzu konkurenčního prostředí a SWOT analýzu. Všechny tyto složky nejprve obecně charakterizuje a pak aplikuje přímo do muzikálového prostředí. Praktická část demonstruje tyto obecné principy prostřednictvím muzikálu Baron Prášil. Další část se věnuje vybraným marketingovým specifikům, které daná oblast přináší. Za pomoci už zmiňovaných obecných principů analyzuje dva vybrané muzikálové projekty současnosti, Robina Hooda a Děti Ráje. V závěru se nachází zmínka o specifikách, které přináší muzikálovým produkcím dílo zakoupené ze zahraničí a také o webových stránkách vznikajících v souvislosti s tímhle žánrem.
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.
Strategická analýza společnosti AiP Safe s.r.o.
Mottlová, Lenka ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Karen, Vladimír (oponent)
Cílem bakalářské práce je vypracovat strategickou analýzu společnosti AiP Safe s.r.o. a formulovat doporučení pro její budoucí rozvoj. První částí práce je externí analýza, která je zpracována na základě PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Druhá část práce je interní analýza zdrojů podniku. Výstupem těchto analýz jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky společnosti, které jsou vyhodnoceny ve SWOT analýze.
Ekonomika profesionálního sportovního klubu
Vácha, Jan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Práce popisuje způsob hospodaření FC Hradec Králové. Detailnější informace ukazuje ekonomická, finanční a SWOT analýza. Konkurenceschopnost klubu zjistíme z porovnání českých a zahraničních lig.
Strategická analýza Zemědělského družstva Dolní Újezd
Vomočil, Martin ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu Zemědělského družstva Dolní Újezd, která spočívá v identifikaci příležitostí a hrozeb z podnikového okolí, silných a slabých stránek podniku a následné syntéze formou SWOT analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část popisuje jednotlivé metody postupování při vypracování strategické analýzy a v praktické části jsou aplikovány konkrétní metody na vybraný podnik. V závěru jsou navržena strategická doporučení.
Podnikatelský plán IMG Bohemia s.r.o.
Hofmanová, Tereza ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu společnosti IMG Bohemia, s. r. o., konkrétně její nové pobočky. Teoretická část pojednává o tom, co by měl správný podnikatelský plán obsahovat, jaké jsou jeho náležitosti a struktura. Z čehož pak vychází část praktická, kde za nosné těžiště této části je pokládán finanční plán, v rámci něhož jsou vytvořeny veškeré plánové bilance a nastíněn možný vývoj dané pobočky. Cílem této práce je tedy vytvořit predikci vývoje nově zřízené pobočky a to na období pěti let.
Bussiness plan - Tower Café
Gašparík, Michal ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro kavárnu na konkrétním místě, v Jindřišské věži a následně zhodnocuje, zda a za jakých podmínek je tento projekt ziskový a realizovatelný. V první části se zabývám teoretickým základem, konkrétně podstatou, účelem, zásadami pro zpracování a samotnou strukturou podnikatelského plánu. V části praktické postupně rozpracovávám podnikatelský záměr, když využívám získané znalosti s teorie a pracovních zkušeností. Struktura podnikatelského plánu obsahuje všeobecný popis firmy, přestavení klíčových osobností a řešení personálních otázek, produkty, analýzu PEST, analýzu SWOT i analýzu konkurence, marketingové cíle, definici složek marketingového mixu za pomoci modelu 4C, výrobu a provozní plán. Finanční plán kromě nezbytných finančních výkazů, analýzy nákladů a výnosů zahrnuje i analýzu bodu zvratu. Na základě poskytnutých informací může tento obchodní plán posloužit především případným zájemcům, kteří by chtěli zkusit podnikat v daném objektu a v této oblasti podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,445 záznamů.   začátekpředchozí4344 - 4353dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.