Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 500 záznamů.  začátekpředchozí434 - 443dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
Automatický generátor komiksů
Holec, Pavel ; Chudý, Robert (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Obsahem této práce je implementace programu, který umožňuje automatické generování komiksové stránky na základě vstupního komiksového textu. Zabývá se dále technikami zpracování obrazu a implementací grafických filtrů, které z fotografií produkují kreslený či jinak umělecky pojatý obrázek.
3D Autoškola
Pernica, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový model simulátoru. V práci je popsána problematika simulace dopravního systému, kontroly dodržování pravidel v silničním provozu a také navržen nový model uživatelského rozhranní. Nakonec je popsán celý návrh a postup při implementaci simulátoru.
Vývoj webových komponent AJAX v prostředí ExtJS
Dytrych, Jaroslav ; Schwarz, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementaci správce rozložení stránky pro webové uživatelské rozhraní složené z komponent. Součástí řešení je i nový formát XML pro konfiguraci správce rozložení a sestavení stránky a nové aplikační rozhraní pro komponenty. Vytvořený systém splňuje požadavky evropského projektu KiWi a prošel akceptačními testy jeho projektového týmu.
Využití gest v uživatelských rozhraních
Bednář, Luboš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím gest v uživatelských rozhraních. Cílem této práce je tvorba knihovny pro sledování rukou a klasifikaci gest v reálném čase. Pro sledování rukou byl zvolen algoritmus Flock of Features. Klasifikace gest se provádí pomocí algoritmu DTW. Součástí práce je návrh scény, návrh a implementace systému využívajícího této knihovny. V rámci testů bylo otestováno ovládání různých aplikací pomocí vytvořené knihovny.
Modul pro správu nastavení systému NLPIS
Linhart, Lukáš ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modulu pro správu nastavení informačního systému NLPIS. Vytvořený modul bude sloužit k usnadnění práce v informačním systému NLPIS, především má za cíl zlepšit správu sezení. Obsahem diplomové práce je uvedení do dané problematiky, popis systému NLPIS a použitých technologií, návrhy řešení, následné implementace a testování. Nedílnou součástí je řešení zrychlení a zjednodušení práce uživatelů.
Uživatelské rozhraní WWW pro analýzu fotografií
Balcárek, Lukáš ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uživatelským rozhraním pro strojové vyhodnocení technické kvality skupin fotografií. V práci jsou sepsány informace o fotografiích, grafických editorech a jejich zhodnocení. Praktická část práce je zaměřena na návrh a vytvoření aplikace s webovým uživatelským rozhraním, která vyhodnocuje a porovnává kvalitu fotografií. Závěrem je vytvořená aplikace s jejím rozhraním otestována uživateli, vyhodnocen její přínos a možnosti dalšího rozšíření.
Intuitivní kreslení na platformě Android
Appl, Martin ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací programu ke kreslení prstem na mobilních zařízeních se systémem Android. Hlavní důraz byl kladen na promyšlené, intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní. Dále je řešena interpolace bodů křivkou, posun a změna velikosti plátna pomocí transformačních matic, rozsáhlá historie akcí a několik základních nástrojů.
Vizualizace a uživatelské rozhraní pro řídicí systém divadelního jeviště
Kobza, Lukáš ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou modelování a 3D vizualizace. Rovněž obsahuje přehled technického zařízení divadelního jeviště a jeho řízení, s důrazem na interakci s obsluhou a uživatelské rozhraní. Hlavním předmětem pak je vyšetření možností využití technologie 3D vizualizace v řízení jevištní techniky a následně návrh a implementace aplikace pro 3D vizualizaci jeviště za účelem zvýšení přehlednosti a bezpečnosti obsluhy divadelního řídicího systému.
Grafický editor simulačních modelů
Hořák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS založeny (ParallelDEVS, DESS). Dále je popsán způsob zadávání DEVS modelu pomocí grafického editoru, stručný přehled existujících nástrojů a jejich výhody a nevýhody. Zvláštní část je určena k využití jazyka XML pro ukládání modelů a přibližuje formy validace a transformace XML dokumentů. Poté práce obsahuje návrh grafického editoru simulačních modelů, který specifikuje třídy použité pro reprezentaci modelu, pracovní plátno, rozhraní pro export modelu a hlavní aplikaci, inspirované návrhovými vzory. Rovněž je uveden formát XML dokumentu určeného k uložení DEVS modelu a jednoduchý DEVS simulátor. Implementační část se zabývá použitými knihovnami a prací s nimi. Vymezuje jejich klady a zápory. Dokument je uzavřen příkladem návrhu a implementace jednoduchého DEVS modelu ve vytvořeném grafickém editoru určeného pro DEVS modely.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 500 záznamů.   začátekpředchozí434 - 443dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.