Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika návrhu webových stránek
Melena, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je podat přehled o problematice návrhu webu a hlavním cílem je vytvoření a aplikování metodiky pro proces návrhu webu. Pro tyto účely je práce rozdělena do tří částí. První část je věnována úvodu do problematiky SEO se zaměřením převážně na oblast návrhu webu, druhá se zabývá sestavením metodiky pro návrh webu a v třetí části je tato metodika aplikována na skutečný projekt. Práce je určena především pro projektové manažery a webmastery, kterým přináší pohled do této problematiky, k niž stále neexistují standardizované postupy.
Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu
Hašková, Gabriela
Hašková, G., Trenz, O., Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a aplikací některých jeho nástrojů na konkrétní internetový obchod. Blíže se věnuje analýze klíčových slov, PPC reklamě, e-mailingu a marketingu na Facebooku. Cílem práce je zvýšení tržeb konkrétního internetového obchodu využitím navržených nástrojů.
Data driven SEO
Koutný, Jiří ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Obor optimalizace pro vyhledávače (SEO) v poslední době prochází velkými změnami. Na trhu se konečně objevily nástroje, které umožňují marketingovým konzultantům výsledky své práce v SEO efektivně měřit a vyhodnocovat. Teoretická část této práce si proto klade za cíl popsat a porovnat vybrané zajímavé SEO nástroje včetně konkrétních možností jejich praktického využití. Hlavní prostor je věnován databázím zpětných odkazů (MajesticSEO, SEOMoz OpenSiteExplorer a Ahrefs) a nástrojům pro návrh klíčových slov od Googlu (AdWords), Seznamu (Sklik) a okrajově také Wordtracker a SEMRush. Závěr teoretické části obsahuje přehled nástrojů a postupů pro měření pozic ve vyhledávačích. Praktická část práce popisuje způsob výběru, přípravy a zpracování dat ze zmíněných nástrojů pro korelační analýzu výsledků vyhledávače Seznam.cz ve vtahu k nejznámějším SEO faktorům. Výsledky analýzy pomůžou marketingovým konzultantům ujasnit si, které faktory jsou pro úspěch ve vyhledávačích nejdůležitější a má smysl věnovat úsilí jejich zlepšování.
Způsoby využití SEO pro různé typy webů
Schneider, Martin ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problémem optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, což je v současné době velmi aktuální téma. Tato práce poskytuje ucelený pohled na proces, který nám dopomůže k lepším pozicím v žebříčcích nejčastěji používaných vyhledávačů a pomáhá nám také zjistit, jak tyto nejpoužívanější vyhledávací stroje fungují. V teoretické části dále jednotlivě rozebíráme povolené a nepovolené úpravy stránky, včetně optimalizace mimo zdrojový kód. V praktické části jsou analyzovány různé typy webů za použití mnoha SEO nástrojů. To nám pomůže poznat rozdíly v přístupech při optimalizaci. Zároveň analýza poskytne přehled ukazatelů, které je dobré sledovat a způsob, jakým tyto hodnoty zjistit.
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.
Využití Google AdWords jako marketingového nástroje pro firmy
Tůmová, Květa ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pelc, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou Google AdWords a jejím využitím jako marketingového nástroje pro firmy. Jsou v ní vymezeny základní druhy internetové reklamy a její pozice na reklamním trhu v České republice. Práce se v teoretické části věnuje reklamě Google AdWords a jejímu fungování, založení a správě kampaní, struktuře účtu a možnostem jeho nastavení. Analytická část práce se zabývá vybranou kampaní a postupem při zadávání a vyhodnocování kampaně.
Návrh odvozování klíčových slov v redakčním systému
Klusák, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou odvození klíčových slov kompletního dokumentu a návrhem aplikace pro její uplatnění v rámci redakčního systému. V první části popisuje význam klíčových slov v internetovém prostředí a poté různé způsoby analýzy společně s jejich klady a zápory. V další kapitole jsou představeny prostředky pro tvorbu obsahu a jejich krátké srovnání s vymezením oblasti, které se bude práce věnovat. V poslední části práce se nachází podrobný popis návrhu a principů aplikace společně s diagramy procesů a ukázkami vzorových funkcí a algoritmů.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.