Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 429 záznamů.  začátekpředchozí410 - 419další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Corporate identity
Sajko, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Bolfíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hebká, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části následující, druhá je zaměřena na představení značky Kérastase Paris a jejího postavení na místním trhu analýzou sekundárních informací a třetí část se věnuje vlastnímu výzkumu, interpretaci jeho výsledků a návrhům na zlepšení komunikační strategie značky na našem trhu.
Analýza image produktu
Frühbauerová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce má dvě základní části, první se věnuje teoretickému vysvětlení pojmu image včetně souvisejících prvků, jako je firemní design nebo firemní identita a další. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho druhům a metodám. Druhá, praktická část se zabývá popisem produktu - Apple iPhone, je dále doplněna výzkumem zaměřeným na vysokoškolské studenty. Výzkum je proveden s uživateli i s neuživateli přístroje Apple iPhone. Zjišťuje jejich názory na vlastní produkt, jeho image a dále i na společnost Apple. Na závěr výzkumu jsou uvedeny grafy, které zobrazují rozložení odpovědí na jednotlivé otázky.
Řízení značky Shell
Skopcová, Radka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této práce je popsat, jak společnost Royal Dutch Shell plc pečuje o svou značku a zjistit, jakou image má značka Shell v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji procesu řízení značky. Popisuji zde hodnotu značky a její budování, strategie řízení značky, oceňování značky. Dále popisuji výzkum značky s důrazem na sémantický diferenciál. Sémantický diferenciál je metoda kvalitativního výzkumu použitá v praktické části této práce. V praktické části se věnuji aktivitám a historii společnosti Royal Dutch Shell plc a společnosti Shell Czech Republic a.s. Tato část obsahuje také výzkum značky Shell, který tvoří stěžejní část této práce. Na základě tohoto výzkumu zjišťuji image značky Shell a porovnávám ji s konkurenční značkou OMV.
Firemní image
Šilerová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá zejména teorií firemní image - v teoretické části je rozebráno co je firemní image, její utváření a hodnota a dále vztah firemní image a firemní identity, jednotlivé složky firemní identity, apod. V praktické části je rozebrána firemní image na příkladu společnosti Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Image of the brand Kofola
Dolinská, Tatiana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem bakalářske práce bylo analyzovat povědomí a image značky Kofola a na základě průzkumu poskytnout doporučení pro zlepšení její celkového image. Práce je rozdělená do třech kapitol. Obsahuje 4 obrázky, 13 grafů, 1 tabulku a 3 přílohy. První kapitola je věnována objasnění teoretických základů, týkajících se obchodní značky, její hodnoty, identity, image a osobnosti. V následující části se charakterizuje profil společnosti Kofola a.s., jako i nealkoholický nápoj Kofola a její image. Závěrečná výzkumní část se věnuje prezentaci výsledků průzkumu a interpretaci získaných údajů. Výsledky uskutečněného průzkumu poukázali na atributy, kterými se značka Kofola vyznačuje (tradiční, česká) a současně na vlastnosti, které jí v očích spotřebitelů chybí (zdravá, vhodná pro děti). Závěry naznačují možnosti zlepšení image této značky.
Úroveň služeb telekomunikačního operátora působícího v EU
Chodura, Přemysl ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Svoboda, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá vzájemným porovnáním nabídky dceřiných společností jednoho telekomunikačního operátora působícího na trzích v zemích Evropské Unie mezi sebou i vůči konkurentům na českém trhu. Pro porovnání jsou nejdříve definovány telekomunikační služby samotné, shrnuty definice z odborných zdrojů, literatury, legislativních a statistických orgánů; poté je analyzován evropský trh a vývoj pokrytí obyvatelstva danými službami. Stěžejní částí je pak představení operátora a nabídek služeb ve vybraných zemích EU, na kterých působí a kde nabízí své služby. Pro dané srovnání jsou použity nabídky vybraného operátora v různých zemích a také nabídky konkurenčních společností na českém trhu. Jako podpora zjištěných závěrů byl také proveden dotazníkový průzkum mezi obyvateli, který slouží nejen pro hodnocení služeb, ale také jako odraz vnímání značky a její pozice na trhu.
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 429 záznamů.   začátekpředchozí410 - 419další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.