Název:
Analýza image produktu
Překlad názvu:
Analysis of product image
Autoři:
Frühbauerová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce má dvě základní části, první se věnuje teoretickému vysvětlení pojmu image včetně souvisejících prvků, jako je firemní design nebo firemní identita a další. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho druhům a metodám. Druhá, praktická část se zabývá popisem produktu - Apple iPhone, je dále doplněna výzkumem zaměřeným na vysokoškolské studenty. Výzkum je proveden s uživateli i s neuživateli přístroje Apple iPhone. Zjišťuje jejich názory na vlastní produkt, jeho image a dále i na společnost Apple. Na závěr výzkumu jsou uvedeny grafy, které zobrazují rozložení odpovědí na jednotlivé otázky.Bachelor's thesis is divided into two basic parts. The first one applies theoretic explanation of the term "image" including related elements like corporate design or corporate identity etc. The next part explains marketing research -- its kinds and methods. The second, practical part considers the description of the product -- Apple iPhone, this part is extended by research aimed at university students. The research is implemented using the answers of the owners and non-owners of the device Apple iPhone. It gathers their opinions of the product, its image and the Apple corporation. The conclusion of the thesis includes graphs which reflect the results of the research.
Klíčová slova:
Apple iPhone; Image; Marketingový výzkum; Společnost Apple; Apple corporation; Apple iPhone; Image; Marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20457