Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafická reprezentace navigačních zpráv GNSS prototypu
Homolka, Martin ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá grafickou reprezentací navigačních zpráv z globálního navigačního satelitního systémového prototypu za využití programovacího jazyka Python, pod operačním systémem Windows a na základě požadavků od pracovníků vyvíjejících prototyp. Objasní nezbytnou terminologii a možnosti programování grafického rozhraní v jazyce Python. Řeší přijímání generovaných zpráv z prototypu, jejich zpracování, ukládání, filtrování v užitečné informace a samotné testování prototypu. Popisuje návrh uživatelem přístupnou aplikaci pro interaktivitu s prototypem a nástroje pro její vytvoření.
Interaktivní sdílení dokumentů
Jóba, Viktor ; Jurzykowski, Michal (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá sdílením a editací textových dokumentů v reálném čase přes počítačovou síť. Jednotný obsah dokumentu u všech členů sdílení je zajištěn pomocí algoritmu operačních transformací. Tato metoda je v práci více přiblížena. Výsledkem této práce je jednoduchý textový editor, který komunikuje na počítačové síti pomocí rozšířeného protokolu XMPP. V tomto editoru jeden uživatel vytvoří sezení sdílení dokumentu, do kterého pozve jednotlivé členy, kde následně mohou společnými silami tvořit formátovaný textový dokument, který je možné uložit ve formátu HTML, popřípadě exportovat do formátu PDF.
Potlačení vlivu atmosférické turbulence v reálném čase
Macků, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Marvan, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá odstraněním nežádoucích deformací obrazu způsobených turbulencemi v zemské atmosféře. Úkolem je navrhnout a implementovat algoritmus potlačení vlivu atmosférických turbulencí ve videosekvencích pro použití v dálkovém kamerovém sledovacím systému. Tato práce se také zaměřuje na optimalizaci stávajících algoritmů pro běh v reálném čase. Algoritmus bude implementován v programovacím jazyce C++ s využitím knihovny pro počítačové vidění OpenCV.
Hudební improvizace v reálném čase
Mareček, Daniel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačového systému schopného v reálném čase improvizovat hudbu do uživatelem hrané hry na hudební nástroj připojený přes MIDI rozhraní k počítači. Na základě mého návrhu je klíčová část systému generující hudbu postavena na výpočetním modelu - neuronové síti. Úspěšná implementace dovedla systém k nasazení do praxe hudební improvizace.
Analýza audio signálu v reálném čase
Řezáč, Martin ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program, který bude schopen na základě příchozích audio vzorků rozpoznávat v reálném čase základní frekvenci tónu, na základě určené frekvence vytvářet MIDI informace a ty posílat na zvolené MIDI rozhraní. V úvodní části je čtenář uveden do problematiky detekce základních frekvencí tónu. Následuje popis jednotlivých metod pro získávání základní frekvence s důrazem na metodu založenou na spektrální analýze zvuku a popis použitých technologií. Součástí je také popis implementace a vyhodnocení provedených testů včetně uvedení názorů některých hudebníků na použití této aplikace. Závěrem je celá práce zhodnocena. Součástí závěru je i zamyšlení nad dalším vývojem této aplikace.
Real-time vizualizace povětrnostních vlivů v terénu
Vlček, Adam ; Jošth, Radovan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Díky obrovskému výpočetnímu výkonu se virtuální realita stává stále pestřejší a dynamičtější. Tato práce si klade za cíl prozkoumat vybrané povětrnostní vlivy v terénu, možnosti jejich simulace a dynamického zobrazení v reálném čase na současných osobních počítačích. Cílem je spíš nalezení dobře vypadajících rychlých aproximací než dokonalý fyzikální model. Je zde rozebráno použití moderních programovatelných GPU nejen pro účely zobrazování, ale také jako velmi silný výpočetní prostředek pro simulaci přírodních dějů. Práce je zaměřena zejména na pohyb vody terénem a její vliv na něj. Jedná se například o tání sněhu, erozi nebo výskyt různých druhů rostlin podle preferované vlhkosti. Pro tyto účely je využito dynamické texturování terénu a algoritmy umožňující rychlou úpravou zobrazované geometrie včetně počítání normál.
Detekce a rozpoznání maticového kódu v reálném čase
Dobrovolný, Martin ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí a rozpoznáním maticových kódů. Experimentuje s využitím PCLines algoritmu. PCLines využívá Houghovu transformaci a paralelní souřadnice pro rychlé hledání přímek v obraze. Navrhovaný algoritmus pomocí dvojitého použití PCLines detekuje sady rovnoběžek a cross-ratio rovnicí řeší problémy obrazu zkresleného paralelní projekcí. Dále popisuje optimalizace pro běh v reálném čase a experimentální implementaci. Výsledky testů ukazují, že využití PCLines je jednou z možných cest k detekci maticových kódů.
Rozpoznávání akordů
Soudek, Ondřej ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která bude v reálném čase analyzovat signál, pocházející z elektrické nebo akustické kytary, a bude rozpoznávat, jaký akord nebo tón uživatel hraje, případně akord tomu nejbližší. Práce obsahuje základy hudební teorie, způsob řešení zadaného problému a výsledky testování.
Segmentwise Discrete Wavelet Transform
Průša, Zdeněk ; Vargic,, Radoslav (oponent) ; Dr. Peter L. Sndergaard (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
The dissertation deals with SegDWT algorithms performing a segmented (segmentwise) computation of one- and multi-dimensional Discrete Wavelet Transform – DWT. The segmented approach allows one to perform the segment (block) wavelet analysis and synthesis using segment overlaps while preventing blocking artifacts. The parts of the wavelet coefficients of the whole signal wavelet transform corresponding to the actual segment are produced by the analysis part of the algorithm exploiting overlap-save principle. The resulting coefficients belonging to the segment can be processed arbitrarily and than they can transformed back to the original domain. The reconstructed segments are than put together using overlap add principle. The already known SegDWT algorithm can not be effectively used on multidimensional signals. Several modifications of the algorithm are proposed which makes it possible to generalize it to multidimensional cases using separability property. In addition, the thesis presents SegLWT algorithm adopting ideas of the SegDWT and transferring it to the non-causal lifting filter bank structures.
MATLAB/Simulink, Real-Time simulace a řízení
Malík, Dalibor ; Chomát, Luděk (oponent) ; Dvořáček, Martin (vedoucí práce)
Tato práce seznamuje s možností implementace reálného času, sériové linky RS-232 a komunikace s programovatelným automatem (PLC) firmy Bernecker & Rainer (B&R) v prostředí MATLAB/simulink. Podává informace o možnosti vytváření bloku v MATLAB/simulink, funkčním principu simulinku a implementaci bloků do blocksetu. U vlastní komunikace s PLC je popsán princip PVI, vysvětleny spjaté terminologie a popis nastavení a udržení komunikace mezi zdrojovou stanicí a PLC.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.