Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
Potlačení vlivu atmosférické turbulence v reálném čase
Macků, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Marvan, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá odstraněním nežádoucích deformací obrazu způsobených turbulencemi v zemské atmosféře. Úkolem je navrhnout a implementovat algoritmus potlačení vlivu atmosférických turbulencí ve videosekvencích pro použití v dálkovém kamerovém sledovacím systému. Tato práce se také zaměřuje na optimalizaci stávajících algoritmů pro běh v reálném čase. Algoritmus bude implementován v programovacím jazyce C++ s využitím knihovny pro počítačové vidění OpenCV.
Simulace chování sítě na základě analýzy konfiguračních souborů aktivních síťových zařízení
Macků, Jiří ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabýváme simulací sítě v nástroji Network Simulator. Model sítě i popis simulace vytváříme na základě analýzy konfiguračních souborů a jejich následného překladu vytvořeným převodním nástrojem, jehož návrh i implementace je zde popsána. Pro Network Simulator vytváříme IPv4 adresaci, která není v simulátoru podporována. Network Simulator je rozšířen o filtrování paketů pomocí seznamů ACL. Praktické využití implementovaných součástí je ukázáno na simulaci reálné sítě, kde se také zabýváme jejich ekvivalentním chováním v porovnání se skutečným prostředím.
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
Potlačení vlivu atmosférické turbulence v reálném čase
Macků, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Marvan, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá odstraněním nežádoucích deformací obrazu způsobených turbulencemi v zemské atmosféře. Úkolem je navrhnout a implementovat algoritmus potlačení vlivu atmosférických turbulencí ve videosekvencích pro použití v dálkovém kamerovém sledovacím systému. Tato práce se také zaměřuje na optimalizaci stávajících algoritmů pro běh v reálném čase. Algoritmus bude implementován v programovacím jazyce C++ s využitím knihovny pro počítačové vidění OpenCV.
Simulace chování sítě na základě analýzy konfiguračních souborů aktivních síťových zařízení
Macků, Jiří ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabýváme simulací sítě v nástroji Network Simulator. Model sítě i popis simulace vytváříme na základě analýzy konfiguračních souborů a jejich následného překladu vytvořeným převodním nástrojem, jehož návrh i implementace je zde popsána. Pro Network Simulator vytváříme IPv4 adresaci, která není v simulátoru podporována. Network Simulator je rozšířen o filtrování paketů pomocí seznamů ACL. Praktické využití implementovaných součástí je ukázáno na simulaci reálné sítě, kde se také zabýváme jejich ekvivalentním chováním v porovnání se skutečným prostředím.

Viz též: podobná jména autorů
1 MACKŮ, Jana
4 Macků, Jan
18 Macků, Jaromír
1 Macků, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.