Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,162 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza prodejnosti vozidel
Hasmanová, Sabina Bohdana ; Leichmann, Marek (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zaměřit se na zásadní vlivy prodejnosti vozidel v České republice z hlediska zásadních kritérií, kterými jsou například cena, spotřeba paliva, barva atd. Součástí práce budou přehledná dotazníková šetření. Průzkum ukáže žádanost osobních vozidel zpětně za posledních pět let, vznikne tím trend prodejnosti s náznakem budoucího vývoje.
Marketingové aktivity Dalešického cukrářství
Vidlák, Vojtěch ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti podnikající ve službách. Analytická část je tvořena seznámením se společností, analýzou marketingového prostředí a marketingového mixu. Východiskem jsou pak návrhy ke zlepšení marketingového mixu.
Posouzení vlivu materiálové skladby nových objektů na jejich tržní cenu i cenu stávajících nemovitostí v dané lokalitě
Schenková, Klára ; Abraham, Karel (oponent) ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Comparative method, material composition, coefficient of the construction type, real estate (property), unit, market value, price, real estate database, market factors, energy demands of a building.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Stanovení variantní ceny pro veřejnou stavební zakázku
Hönigová, Pavlína ; Roudná, Veronika (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením variantní ceny pro veřejnou stavební zakázku. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část řeší ceny, stavební zakázky a rozpočty. Pro účely této práce byla vybrána veřejná stavební zakázka bytový dům ve Štěpánově. V praktické části je stručně popsána stavební zakázka a dodavatelská firma, vybraná pro její realizaci. Cena stavební zakázky je rozebrána v cenové analýze, kde jsou srovnány rozpočty zadavatele a vybraného dodavatele. Na základě této analýzy jsou hledána variantní řešení v oblasti materiálové. V závěru práce je provedeno celkové ekonomické vyhodnocení a stanovena variantní cena zakázky.
Posouzení vlivu územního plánování na cenu pozemků ve Zlínském kraji
Dvořáčková, Lenka ; Šmahel, Milan (oponent) ; Kubíček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení trţní (obvyklé) ceny pozemků a ceny pozemků dle oceňovacích předpisů. Pozemky jsou vybrány v polohách nestavebních a v polohách určených k zastavění, ve vybraných stupních územního plánování. Na základě zjištění bylo provedeno porovnání, jak jejich cenu administrativní a obvyklou ovlivní jednotlivé stupně plánování. Zhodnotila jsem, čím je tento rozdíl způsoben a ovlivnění ceny pozemku v případě zasíťování.
Komunikační mix společnosti
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
Ekonomická výhodnost způsobu provedení stavební konstrukce při výstavbě rodinného domu
Šerejchová, Petra ; Doleček, Pavel (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je ekonomická výhodnost způsobu provedení stavební konstrukce při výstavbě rodinného domu. Teoretická část se zabývá tématikou cen, nákladů, stanovení rozpočtu a různými druhy materiálů pro stavbu rodinných domů. V praktické části je popsán rodinný dům, pro který jsou zpracovány rozpočty. Dále vybrané druhy konstrukčních systémů, jejich technické vlastnosti a ceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,162 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.