Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digitální média a jejich vliv na výskyt sociálně patologických jevů u dětí.
PODROUŽKOVÁ, Nikola
V současnosti patří digitální média k životu každého jedince. V mnoha směrech je tento druh médií lidským pomocníkem, avšak s častým užíváním nastávají nebezpečná rizika. Bakalářská práce poukazuje na to, že digitální média velkou měrou negativně ovlivňují chování jedince, komunikaci i sociální působení ve společnosti. Závislost na těchto médiích je srovnatelná se závislostí na omamných a psychotropních látkách. Lidský mozek se pod tlakem digitálních médií nevyvíjí a netvoří se paměťové stopy - učení. Nespavost, deprese, obezita, to vše jsou negativní důsledky pro lidský organismus. Pokud tomuto vystavíme již malé dítě, je jeho vývoj jak po psychické, tak fyzické stránce značně ohrožen. Není divu, že pak sociální pracovnice musí řešit napadení či jiné odstrašující případy, kdy je dítě ovlivněno počítačovou hrou nebo televizním seriálem. Je prokázáno, že doba trávená u digitálních médií se stále prodlužuje. Lidé jsou stále méně ochotni fungovat a řešit problémy v reálném světě a hledají útěchu v tom virtuálním. Velkým fenoménem jsou i sociální sítě, kde dochází k absolutní ztrátě soukromí. Zejména pro děti, které jsou velice důvěřivé, je tato oblast zcela nevhodná. Ve školách pak pedagogové či sociální pracovníci v sociálních službách musí řešit problémy týkající se kyberšikany či různé formy zesměšňování na internetu. Cílem práce je poukázat na digitální média a jejich vliv na výskyt sociálně patologických jevů u dětí. Zdůraznit, že digitální média jsou velmi aktuálním tématem, o kterém by se mělo hovořit - zejména s odborníky. Užívání těchto médií z velké části ovlivňuje mládež, a jejím prostřednictvím se do sociální práce dostávají nové případy klientů, kteří vyhledávají svou pomoc kvůli závislosti či problémům způsobeným digitálními médii. V bakalářské práci byl použit ke sběru dat kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které probíhalo na Základní škole Sídliště Vlašim. Mnohorozměrná data z dotazníků byla zpracována metodou korespondenční analýza (CCA) v programu Canoco. Ze statistiky vyplývá, že obě hypotézy byly podpořeny pohlaví dítěte souvisí s typem aktivit na internetu a s věkem roste doba strávená na internetu zábavou (hraním PC her), a to u obou pohlaví. Odborníci dokazují negativní vliv nadměrného užívání digitálních médií. V současné době by se měla zvýšit informovanost uživatelů o možných rizicích a rozšířit preventivní opatření před následnou digitální závislostí.
LABORARTORY BRNO
Stýblo, Jakub ; Novák, Antonín (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Architektonický návrh na východního nároží křižovatky ulice Koliště a Milady Horákové. Programem objektu je galerie architektury a design se zaměřením na nová digitální média doplněné o přednáškový sál a dílny pro workshopy a hackerspace. Architektonický výraz a jeho hlavní motiv návrhu je pohyb a tok lidí. Objekt je „vybroušen“ z pohybu lidí a aut. Návrh byl navrhován jako tři objekty, které se následně fluidně propojí a vytvoří kontinuální celek jedné hmoty. Konstrukce objektu je kombinací stěnového a skeletového systému ze železobetonu.
Glitch v umění a jeho vývoj
Zábrodský, Petr ; BLAŽÍČEK, Martin (vedoucí práce) ; POSPISZYL, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na vývoj umění pracující s technologickou chybou nazývanou glitch. V celé škále od hudebních počátků ve kterých se termínu glitch začalo používat až po současný multidisplinární stav. Není opomíjeno ani zmínění teorii týkajících se glitche a toho, jak lze chápat jeho význam v rámci kultury, společnosti i historie umění. Glitch je ze své podstaty závislý na technologických podmínkách doby svého vzniku a v práci je tak ponechán prostor i popisu etablovaných metod práce s narušováním datových toků a výsledků těchto zásahů, nicméně jsou popsána i východiska těchto metod a je nastíněn jejich vnitřní princip, jež je možno nalézt v současné době v nových způsobech jeho chápání a využití. Práce se tak věnuje spíše historii glitche než jeho novým podobám, nicméně je završena popisem asimilace jeho estetiky, spíše než principů, masovou kulturou a tím způsobenou změnou jeho estetické funkce v daných popkulturních kontextech.
Monetizace e-commerce projektu
Prášilík, Zdeněk ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele s časovým odstupem. Byl vybrán projekt, který nebyl ekonomicky zdravý, stěží vydělal na svůj provoz. Byly provedeny experimentální změny ve struktuře nákladů a použitých nástrojů online marketingu. Byly provedeny změny v jejich nastavení a přidány kanály nové. Výsledkem je zlepšení výkonů, projekt na sebe nyní nejen vydělá, ale tvoří násobně vyšší zisk (EBIT) a je tak výrazně atraktivnější pro případný prodej.
Založení nové televizní stanice v digitální éře
Eslam-Bahadorie, Farid Werner ; FRIČOVÁ, Kateřina (vedoucí práce) ; SLÁDEČEK, Petr (oponent)
Diplomová práce "Žaložení nové televizní stanice v digitální éře" popisuje a hodnotí vlivy digitálních technologií a změnujicí se diváckého chování na televizní průmysl. Práce se věnuje výzkumu českého televizního trhu z hlediska televizních provozovatelů, distribučních technologií, vývoje sledovanosti a reklámních tržeb a vývojových tendencí. Účelem práce je ukázat aktuální stav na televizním trhu a snaha prozkoumat možnosti pro nově vzníkající televizní stanice. Jednotlivé kapitoly první částí jsou věnovány následujiícím tématům: Současný stav českého televizního trhu, hlavní televizní provozovatele, legislativa, způsoby vysílání, reklamní tržby a vyhodnocení výzkumu trhu. Druhá část práce se věnuje případové studie o založení televizní stanice.
Remediace jako tvůrčí metoda
Bílková, Kateřina ; BLAŽÍČEK, Martin (vedoucí práce) ; POSPISZYL, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci vykládám termín remediace z pohledu umělce. Text zahrnuje konfrontaci s texty teoretiků Jay Davida Boltera a Richarda Grusina. Obhajuji zde tvrzení, že remediace je tvůrčí proces. Vycházím z přesvědčení, že umělec nehledá nejnovější médium, ale médium nejpřiléhavější tématu díla. Na začátku vykládám pojem médium a charakterizuji remediaci jako proměnu aury. A vysvětluji termín aury jako subjektivní vztah umělce či diváka/návštěvníka galerie k médiu. Nesoustřeďuji se na technické parametry, ale na dojem, který mění médium vytvořeného díla. Práce zahrnuje vybrané příklady ze současné tvorby s užitím metody remediace.
Žurnalistika v éře nových médií
Ischia, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na digitální a sociální média v prostředí žurnalistiky. V úvodu nastiňuje stav v českém mediálním prostředí, kde každým rokem sílí vliv online zpravodajství na úkor tištěných médií. Zabývá se vlivem nových médií na novinářskou práci. Hledá řešení v podobě nových publikačních metod, pro které je klíčovou vlastností digitalizace obsahu a také snaha o zpoplatnění obsahu. V původním průzkumu představuje chování a zvyky uživatelů sociálních sítí a ověřuje, zda se stávají pro příznivce týdeníku Respekt relevantním zdrojem informací. Výzkum pak analyzuje, jak české noviny a magazíny využívají sociální média. V závěru tohoto bloku přináší best practices a doporučení pro komunikaci v sociálních sítích. Oba celky digitálních a sociálních médií jsou propojeny praktickými příklady z praxe v týdeníku Respekt. V závěrečné části práce je v obrysech navrhnuta digitální strategie Respektu pro další roky.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Traditional Type in the Digital Era
Weinzettelová, Silvia ; Gray, Simon (vedoucí práce)
The first part of this paper briefly reviews the history of typography and the ways how the traditional typefaces had been modified in order to ensure high readability and legibility. Semiotics of type, as well as the importance of positive emotional response to UI and UX, are discussed in the second part, highlighting the important patterns in the user’s comprehension and emotional responses. In the third place, the shift towards the “mobile first” approach is emphasized, and the importance of adopting the appropriate methods and techniques which would ensure the optimal representation on information on small screen handheld devices is justified; the problems caused by type scaling and reading patterns, screen resolution, pixel representation, and backlit environment are identified. Furthermore, the optimal characteristics of screen fonts are explained. Last but not least, the present and future of typography on small screens is discussed.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Äutorské právo v digitální době
Kuželka, Kryštof ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se věnuje analýze účelů autorského práva analýzou historie, platných a navrhovaných právních aktů a příkladů soudních sporů. Ukazuje, že jedním z účelů, který je zejména předmětem sporů, je snaha zábavního průmyslu omezit kopírování a sdílení digitálních děl veřejností. V poslední části práce nabízí řešení. V první části práce je analyzován samotný pojem autorské právo, za jakými účely se chrání a co se ve vztahu k němu změnilo s příchodem digitální doby. V další části následuje popis a shrnutí obsahu dvou světově nejdůležitějších právních aktů v oblasti ochrany autorského práva -- DMCA představující platný právní akt a ACTA představující navrhovaný právní akt. Další část ukazuje na konkrétních případech dopady těchto aktů a tyto dopady třídí podle jejich podstaty. V této části je také ukázána neospravedlnitelnost účelů ochrany autorského práva, zejména ochrany práva na kopírování a sdílení. V poslední části je navržen model s využitím licencí Creative Commons a crowdfundingu a aplikace, která umožní veřejnosti bez problémů sdílet digitální díla a zároveň zaručí odměnu autorům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.