Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 409 záznamů.  začátekpředchozí398 - 407další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané problémy reklamačního řízení
Harantová, Monika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Vybrané problémy reklamačního řízení" je vysvětlena právní úprava reklamací dle občanského a obchodního zákoníku a stanovuje základní pojmy týkající se dané problematiky. V další části jsou uvedena základní pravidla při nakupování ve velkých, malých a internetových obchodech. Také jsou zmíněny záruční lhůty, jejich plynutí a promlčení z hlediska místa prodeje a druhu reklamované věci. Práce seznamuje čtenáře i s možnostmi řešení neuznaných reklamací. Bakalářská práce je psána formou manuálu, který by mohl sloužit jako návod k orientaci v reklamačním řízení.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli
Laštovičková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Produkty privátních značek zahrnují všechno zboží, které prodává pod svojí značkou obchodník. Tato značka může nést přímo název obchodního řetězce, nebo je pojmenována jinak. Takovéto značky v jiných obchodních řetězcích nenajdeme. Privátní značky zajisté znamenají pro všechny tři zúčastněné strany (výrobce, obchodník a spotřebitel) výhody, ovšem také nějaké nevýhody. Můžeme je rozdělit do třech kategorií: economy, standard a premium. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme v Evropě ve Švýcarsku, jejich podíl zde dosahuje 45%. V České republice je jejich podíl téměř 20%. V současné době má téměř každý obchodní řetězec svoji privátní značku, nejrozšířenější jsou v prodejnách diskontního typu. Z výzkumu který jsem prováděla pomocí dotazníkového šetření vyplynulo,že 67% dotázaných nakupuje privátní značky pravidelně. Podle respondentů je jejich největší výhodou nízká cena, naopak jako nevýhodu vidí nižší kvalitu a neatraktivní obal.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.
Systémy ochrany spotřebitelů před nebezpečnými výrobky
Borková, Zuzana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce je zmapovat systémy ochrany spotřebitele před nebezpečnými výrobky, zjistit informovanost spotřebitelů o těchto systémech a úroveň znalostí nutných při nákupu bezpečných domácích spotřebičů.
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Caisová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze MML - TGI ČR a z agenturního výzkumu TNS AISA. Stěžejní část práce představuje analýza primárních dat získaných metodou dotazování a pozorování.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v dané oblasti
Hrozová, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Majer, Martin (oponent)
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v dané oblasti
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Tábor
Novotná, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve městě Tábor a okolí. V první kapitole jsou uvedeny některé tendence v nákupním chování zákazníků v současnosti. Druhá kapitola stručně charakterizuje město Tábor a podrobněji se zaměřuje na obchodní vybavenost v tomto městě a jeho okolí. Další kapitola popisuje způsob získání dat k analýze a poslední kapitola pak obsahuje samotnou analýzu nákupního chování.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Právní úkony na internetu v českém a německém právu
Fořtová, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vršecký, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním a zhodnocením české a německé právní úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu, kdy je jednou ze smluvních stran spotřebitel. Práce analyzuje obecnou úpravu vzniku kupní smlouvy, odlišnosti úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu s ohledem na zachování práv spotřebitelů. Vychází při tom z příslušných evropských směrnic a porovnává jejich implementaci do obou národních právních řádů. Zmiňuje i problematiku řešení sporů, zejména volbu rozhodného práva a příslušnost soudů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 409 záznamů.   začátekpředchozí398 - 407další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.