Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 403 záznamů.  začátekpředchozí365 - 374dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko
Česká divadelní postmoderna a tvorba Jiř ího Havelky fenomenologická redukce fenoménu Havelka
Kubák, Ivo Kristián ; MAKONJ, Karel (vedoucí práce) ; CÍSAŘ, Jan (oponent)
Práce se v první části soustředí na postihnutí současné generace režisérů, kteří do svých oficiálních tvůrčích období vstoupili až po roce 1989. Nachází mezi nimi tři základní linie inscenačních postupů a v druhé části se soustředí se na pětici režisérů této generace, jež v současnosti vyučuje na katedře alternativního a loutkového divadla DAMU: Petra Tejnorová, Jiří Adámek, Martin Kukučka, Lukáš Trpišovský a Jiří Havelka. Posledně jmenovanému se pak věnuje podrobně a ve třetí části této práce se na základě dostupných reflexí jeho dosavadní tvorby snaží zjistit, jak je tato tvorba přijímána kritikou i veřejností. V příloze je pak uvedena kompletní inscenografie Jiřího Havelky.
Podoby pověsti o Oldřichovi a Boženě v českých kronikách
STEJSKALOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce je porovnání různých podob pověsti o Oldřichovi a Boženě ve vybraných českých kronikách. Hlavní pozornost je věnována proměně dané pověsti v kronice Kosmově, kronice tak řečeného Dalimila a v oblíbené Kronice české Václava Hájka z Libočan. Dále se pokusíme o zdůraznění některých motivů ve vztahu k dané společnosti a kulturně historickému prostředí. V neposlední řadě porovnáme jednotlivé údaje z pověsti vzhledem k doloženým historickým faktům a zdůrazníme i spekulace, které se okolo pověstí tvoří.
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Je Jiří Dvořák lépe zaměstnatelný než Demeter Lakatoš?
Marek, Tomáš ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce předkládá důkazy o statistické diskriminaci na trhu práce v České republice. První z výzkumů práce dokazuje diskriminaci Romů na základě reálného experimentu využívajícího falešných životopisů s typicky romskými a typicky českými jmény. Z celkem 258 obeslaných nabídek práce bylo zpět obdrženo přes 60 % pozvánek na pohovor. Diskriminace uchazeče s romským jménem se projevila ve více než polovině případů. Druhý výzkum v podobě dotazníkového šetření byl cílen na zaměstnavatele a na subjekty nabízející práci. Více než 95% dotázaných uvedlo, že romská národnost hraje u uchazeče o povolání roli. Téměř dvě třetiny respondentů si myslí, že se na českém trhu práce diskriminuje a 11% dokonce diskriminaci ze své strany přiznalo. Výzkum také ozřejmuje příčiny dokázané diskriminace romského obyvatelstva: nedostatečné vzdělání Romů, malá vytrvalost při hledání zaměstnání, což vyúsťuje ve statistickou diskriminaci romské minority.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 403 záznamů.   začátekpředchozí365 - 374dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.