Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza podnikového okolí
Junková, Šarlota ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikového okolí Vinotéky u Mouřenína, která se zabývá dovozem, prodejem a servírováním českých, italských a francouzských vín, cognaců a delikates. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Pro analýzu makrookolí podniku je použita PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na závěr je zhodnoceno vnější a vnitřní okolí podniku pomocí SWOT analýzy. Hlavním cílem této práce je zhodnocení faktorů, které podnik nejvíce ovlivňují.
Analýza okolí podniku Camaieu česká, s.r.o.
Votočková, Iveta ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ďurkáň, Erik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje podnikové okolí společnosti Camaieu česká, s.r.o., která se zabývá maloobchodem s dámskou konfekcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro analýzu makrookolí podniku je aplikovaná PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil. Následuje SWOT analýza, která spojuje analýzu jak vnitřního tak vnějšího prostředí společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat nejdůležitější faktory, které podnik ovlivňují.
Téma: Analýza okolí společnosti Severočeské doly, a.s. Cíl práce: Cíl práce je analyzovaAnalýza okolí společnosti Severočeské doly, a. s.
Nerudová, Andrea ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje okolí podniku Severočeské doly, a.s.. Hlavní činností tohoto podniku je těžba, zpracování a odbyt hnědého uhlí a doprovodných surovin. Práce se skládá ze dvou částí, z části teoretické a analytické. Pro analýzu vnitřního prostředí jsem použila analýzu 7S. Pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil a pro analýzu makrookolí je použita PESTLE analýza. Následně výsledky z těchto analýz použiji pro zpracování SWOT analýzy. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat klíčové faktory, které podnik ovlivňují jak v pozitivním tak i negativním smyslu.
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
Analýza mikroprostředí vybrané firmy
MILAN, Jan
Hlavním cílem této práce bylo provést analýzu mikroprostředí firmy Záruba food a.s. v Českých Budějovicích s pomocí Porterova modelu pěti sil. Porterův model pěti sil se zaměřuje na oblast zákazníků, dodavatelů, konkurence a substitutů. Výstupy Porterovy analýzy napomohly k rozpoznání potenciálních hrozeb, kterým podnik čelí a také příležitostí, které můžou být využity k odstranění působících hrozeb. Zároveň bylo provedeno ekonomicko-finanční zhodnocení společnosti za použití vybraných a poměrových ukazatelů. Na základě výsledků analýzy byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Analýza mikro a makrookolí podniku RegioJet, a. s.
Hlaváčková, Kateřina ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou mikro a makrookolí podniku RegioJet, a.s., jenž provozuje osobní železniční dopravu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, která jsou v druhé části aplikována na prostředí vybraného podniku. K rozboru makrookolí je použita PESTLE analýza a k rozboru mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Následně je s využitím poznatků z analýzy makro a mikrookolí sestavena SWOT analýza. Cílem této práce je popsat faktory, které ovlivňují tuto společnost, a zařadit ji v rámci konkurence.
Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
KROTKÁ, Veronika
V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala na zhodnocení současné situace firmy v marketingovém prostředí a na případné navržení změn ve využití uvedených vlivů v této vybrané firmě pomocí provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí v celé této společnosti.
Analýza mikroprostředí firmy
FEIKLOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
ALEXOVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů.
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.