Název: Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of marketing environment Atlantic product Třešňák Ltd.
Autoři: KROTKÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Makroprostředí.; Marketing; Marketingové prostředí; Mikroprostředí; Macro-environment.; Marketing; Marketing environment; Microenvironment
Citace: KROTKÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28640

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153641


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet