Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad environmentálních podmínek na vznik start-upů mladých lidí
Blšáková, Daniela ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivy, které ovlivňují mladé lidi ve věku 18 až 24 při zakládání start-upů. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké podmínky prostředí ovlivňují vznik start-upů a jak se podmínky prostředí od roku 2000 v Číně, Spojených státech amerických a Evropě lišily. V práci jsou popsány tři modely, které vysvětlují podnikatelské záměry sloužící pro lepší pochopení lidského chování při zakládání podniků. Diplomová práce obsahuje popis osobních a environmentálních faktorů, které jsou založeny na současných studiích. Vzhledem k pojmenování práce byl testován pouze vliv faktorů prostředí a jedné části modelu. Analýza byla provedena na veřejně přístupných datech od Global Entrepreneurship Monitor.
Analýza marketingu ve start-upu Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)
Kříčka, Martin ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů společnosti působící na internetu, jejich zhodnocení a uvedení případných návrhů na zlepšení, která budou implementována do firemní strategie. V teoretické části práce je popsána historie internetu a jeho důležitost v současném podnikatelském prostředí, strategické postupy uplatňované v online marketingu a popis jednotlivých nástrojů. V praktické části je představena společnost, produkty a její hlavní konkurence. Pomocí analýzy a komparace jsou pak zkoumány hlavní nástroje online marketingu, které společnost využívá a prezentovány návrhy na zlepšení.
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Horáčková, Simona ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a druhu obsahu. V analytické části je zkoumán aktuální stav webových stránek a faktory přímo na webu i mimo něj. Na základě analýzy skutečného využití inbound nástrojů je následně připravena inbound marketingová strategie, jež obsahuje návrhy na zlepšení a využití konkrétních inbound nástrojů, které jsou relevantní pro e-shop Stips.cz.
Vývoj a Customizace online nakupování: případová studie SizeID v letech 2013-2016
Rosová, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na vývoj a customizaci online nakupování. V teoretické části představuje klíčové pojmy ze zkoumané oblasti, jako jsou internet a elektronické obchodování a trendy v online nakupování. Dále vysvětluje pojem služba, jeho charakteristické vlastnosti a způsob, jak lze službu klasifikovat a na základě jejího charakteru propagovat. V další části autorka objasňuje pojem customizace. Poslední část teoretického celku je věnována start-upům, tedy možným definicím a komunikaci těchto specifických businessů. V praktické části je nejprve popsána metoda práce, následuje případová studie, jejíž součástí je vyhodnocení kvantitativního průzkumu, které odpovídá na výzkumnou otázku. Závěr tvoří analýza získaných dat, na základě níž jsou vznesena doporučení pro firmu zkoumanou v případové studii, spolu s určením pravděpodobného dalšího směřování zkoumaného fenoménu.
Czech startups from a gender perspective
Irikovská, Alexandra ; Nyklová, Blanka (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Táto práca sa pokúša odpovedať na otázku, prečo je medzi zakladateľmi startup firiem v Českej republike tak málo žien. Aby bolo možné určiť hlavné dôvody týchto rodových nerovností v danej oblasti a získať podrobné vedomosti o rodovej kultúre českých startupov, boli prevedené biograficko-naratívne rozhovory so ženami v riadiacich pozíciách rovnako ako so ženami zakladateľkami českých startupov. Prostredníctvom hĺbkovej analýzy naratívov týchto žien boli identifikované kľúčové aspekty, ktoré prispievajú k reprodukcii rodovej segregácie v tejto oblasti. Výskumom bolo zistené, že nerovnosť je spôsobená predovšetkým rodovými stereotypmi voči ženám v oblasti technológií a je reprodukovaná často aj samotnými ženami. Ženy sa v snahe naplniť očakávania ideálneho manažéra či zakladateľa startupu často ocitajú v rozpore s tradičnou rolou ženy v Českej republike, a tak sa v mnohých prípadoch identifikujú s jedným konkrétnym typom maskulinity, čím ďalej reprodukujú stereotypy a nerovnosti. Druhá skupina žien naopak zdôrazňuje femininitu a vyzdvihuje potrebu sa voči tomuto typu maskulinity vymedziť. Analýza tiež ukázala, že dôležitú úlohu hrajú aj rodové nerovnosti v oblasti technického vzdelania, ktoré sa premietajú aj do oblasti startupov. Autorka, s cieľom získať viac informácií na danú tému, odporúča...
Dopad crowdfundingu na tradiční distribuční struktury
Böhm, Jan ; Zaoral, Ondřej (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Tématem diplomové práce je alokace kapitálu. Zaměřuji se na crowdfunding a sleduji, jak možnosti a efektivitu alokace kapitálu jeho rozvoj v posledních letech ovlivnil. Crowdfunding porovnávám s tradičními distribučními modely. Pod tímto pojmem chápu modely financování, jmenovitě bilaterální model, bankovní model, burzu cenných papírů a venture kapitál. Jako prostředek zkoumání jsem vybral startupy, nebo šířeji nově vznikající projekty. Hypotéza této práce zní: "Crowdfunding je pro financování nových projektů vhodnější než venture kapitál, banky, burza a bilaterální model." Pro odpověď na hlavní hypotézu analyzuji dvě podpůrné hypotézy. První hypotéza sleduje princip fungování crowdfundingu. Říká, že crowdfunding je schopen podpoření hodné projekty identifikovat lépe než jak to dokážou ostatní modely. Zajímá mě, v čem spočívá inovativnost crowdfundingu, sleduji, jak se projevuje využití nových médií v crowdfundingu, analyzuji, zda dokáže crowdfunding eliminovat chyby jednotlivců efektivněji díky zapojení "davu". A především porovnávám, jak řeší jednotlivé modely roli zprostředkovatele ve vztahu mezi nedostatkovým a přebytkovým subjektem. Druhá hypotéza ověřuje, zda crowdfunding poskytuje novým projektům více peněz než ostatní modely. Na úvod této analýzy nabízím přehled dostupných zdrojů o...
Online komunikace start-upů: Případová studie Designeros
Ulmanová, Zuzana ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práce se zabývá online komunikací a případovou studií start-upu Designeros. Jedná se o online galerii designových produktů, která vlastní několik výrazných komunitních stránek. V první části práce je popisován samotný pojem start-up a historie start-upů. Zároveň jsou zde uvedeny příklady úspěšných českých a globálních start-upů. Autorka zde popisuje přínos jednotlivých úspěšných start-upů a jejich produktů. Dále zde popisuje komunikační kanály využívané pro marketingové účely společnosti Designeros. Ve druhé části představuje společnost, její zakladatele, vznik, vývoj a postavení na trhu. Dále se věnuje kvantitativní analýze využívaných komunikačních kanálů. K analýze využívá volně dostupné analytické nástroje, jejichž výsledky následně kriticky hodnotí. Poznatky z analýzy autorka využívá při navrhování budoucích komunikačních aktivit. Ty by měly start-upu pomoci optimalizovat stávající komunikaci a přispět k rozšíření povědomí o značce na trhu.
Studie řízení rozvoje podnikání v obchodní organizaci
Maršálek, Lukáš ; Pechová, Eva (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na posouzení stávajícího stavu a možnosti zlepšení a zajištění rozvoje činností podnikání týkajících se obchodu a služeb k zajištění spokojenosti zákazníků v anonymní společnosti. V práci bude vycházeno z teoretických poznatků z odborné literatury, které budou v další části aplikovány na konkrétní požadavky společnosti.
Finanční management "start up" firmy
Zámoravcová, Monika ; Juřica, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na start-up firmy zabývající se výrobou látkových pleťových masek. Jelikož spolupracuji s výzkumným týmem, který se na založení firmy podílí, může být tato práce použita jako pozdější podklad pro překonání počáteční krizové fáze při uvedení výrobku na trh.
Přístupy podnikatelů k delegování jako podmínce růstu firmy
Říhová, Monika ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Diplomová práce se zabývá delegováním práce v malých, rychle rostoucích firmách. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké přístupy k delegování uplatňují podnikatelé v růstové fázi podniku. V teoretické části jsou popsány relevantní teoretické koncepty, jako je růst podniku, lidské zdroje ve firmě, analýza času práce podnikatele a delegování práce. Jsou zde prezentovány výsledky realizovaných zahraničních výzkumů, které slouží jako východisko pro vlastní šetření. V metodické části jsou specifikovány použité metody a postup kvalitativního výzkumu, kritéria výběru vzorku respondentů a následně postup analýzy dat. Empirická část zkoumá vzorek 12 podnikatelů a prezentuje výsledky šetření. Zahrnuty jsou i názory 97 podřízených jednotlivých podnikatelů. Výsledky výzkumu ukazují, že podnikatelé přistupují k delegování nesystematicky a často nevyužívají potenciál této manažerské techniky, i když by to vedlo k prospěchu dalšího rozvoje firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.