Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Silniční most přes řeku Budišovku
Zývala, Pavel ; Požár, Michal (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce přeš řeku Budišovku v obci Budišov nad Budišovkou. Nosnou konstrukci tvoří železobetonová deska o jednom poli. Statický výpočet byl proveden ve dvou verzích, které byly následně porovnány mezi sebou. Pro výpočet první verze byl použit software Scia Engineer 16.1 a druhá verze byla zpracována ručně pomocí zjednodušené metody vzdorujících šířek. Výpočty byly prováděny dle platných norem EN.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
Ocelová konstrukce mostu na pozemní komunikaci
Vlček, Radek ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové nosné konstrukce mostu o rozpětí 31+74+31m s dolní mostovkou převádějící silnici II. třídy v oblasti města Olomouc. Mostovka je tvořená ocelobetonovou deskou spřaženou s příčníky. Řešení bylo zaměřeno na použití obloukové konstrukce ve střední části mostu s různým nakloněním oblouků vůči vodorovné středové ose mostu. V rámci řešení byly vypočítány čtyři varianty. Nejvýhodnější z nich byla vybrána a detailněji zpracována. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Návrh mostu o jednom poli
Barič, Dominik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem trámové mostní konstrukce přes řeku Svitavu mezi obcemi Blansko a Brno. Most převádí silnici II. Třídy kategorie S9,5/90. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Studie A byla vybrána k podrobnému zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou deskotrámovou konstrukci. Výpočet zatížení je proveden programem Scia Engineer 17.1. Návrh a posouzení je zpracováno ručně. Zatížení větrem, sněhem a horizontálními silami od dopravy bylo zanedbáno.
Most na rampě
Otevřel, Rostislav ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřiveného silničního mostu, jež je součástí mimoúrovňové křižovatky převádějící směrově rozdělenou komunikaci a tramvajovou trať MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty příčných řezů, z nichž je vybrán dvoukomorový průřez s obloukově zalomenou spodní deskou, jež by měl příjemně esteticky působit v městském prostředí. Je zpracován statický výpočet a konstrukce je posouzena dle platných evropských norem. Dále je zpracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace, postup výstavby a vizualizace mostu.
Rekonstrukce mostu
Schafferová, Denisa ; Svoboda, Adam (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce bylo posoudit únosnost stávající nosnou konstrukci a dopodrobna ověřit vlivy předpínacích kabelů mostního objektu. Posouzení bylo provedeno na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti dle platných evropských norem. Statický výpočet byl proveden ručně, a to metodou vzdorující šířky s částečnou kontrolou v programu SCIA Engineer 20.0. pomocí ortotropie desky. Součástí práce jsou podrobné výkresy stávajícího stavu.
Most přes Ještědku v Bohumilči
Brause, Herbert ; Požár, Michal (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je posouzení stávajícího trámového mostu s ocelovými I profily a navržení nového rámového mostu. Jedná se o most o jednom poli přes řeku Ještědku v Bohumilči s rozpětím 5,454 m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.