Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management pracovního výkonu ve vybraném podniku
Vohradská, Andrea ; Toth, Daniel (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Toto téma je zvoleno vzhledem k současnému velmi diskutovanému tématu vzdělávání a rozvoje osob v rámci většiny společností. V posledních letech, kdy se trh vyskytuje stále ještě v krizi, se řeší otázka, zda investovat do vzdělávání či nikoliv. Zda je prospěšné snižovat náklady skrze snižování výdajů na vzdělávání či zda se do budoucna vyplatí vzdělávat své pracovníky a zvyšovat u nich motivaci a loajalitu k podniku. Z tohoto důvodu diplomová práce zkoumá vybranou firmu působící na českém trhu. Její způsoby řízení, vzdělávání a odměňování pracovníků v minulosti a současnosti, a zda jsou její vnitřní a motivační nástroje účinné vůči zaměstnancům. Je zde popsána a blíže vysvětlena efektivnost, výhody a nevýhody současného způsobu řízení a podstata firemního vzdělávání jakožto možností zlepšení výkonnosti a prosperity vybrané firmy. Na závěr z této práce vyplývá doporučení a rady pro budoucí vývoj v oblasti vzdělávání a motivování na základě zvoleného šetření ve vybraném podniku.
Leadership a management
Ševčíková, Jana ; Ronzová, Yvonna (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce Leadership a management podává nejen teoretický obraz o problematice leadershipu a managementu ve všeobecném pohledu, nýbrž i praktický náhled na zkoumanou společnost, kterou je nejmenovaná advokátní kancelář. V teoretické části budou charakterizovány některé ze základních pojmů sledované oblasti, především řízení, vedení, manažerské funkce, manažerské role či styly vedení. Získané poznatky se dále aplikují na praktickou část a diplomová práce vyústí v doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti pracovníků společnosti, jakož i celého podniku.
Formy a metody motivace ve stavebnictví
Kočí, Zdeněk ; Dokoupil, Kamil (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „ Formy a metody motivace ve stavebnictví“, je zaměřena na spokojenost a motivovanost zaměstnanců firmy UNISTAV a.s. V teoretické části se zabývám nejvýznamnějšími a všeobecně uznávanými teoriemi motivace. Dále se pak dotknu forem motivace a také metod, jak mohou vedoucí pracovníci ve stavebnictví své zaměstnance stimulovat a motivovat k lepším výkonům a ztotožněním se cílů jednotlivců s cíly firmy. V poslední části stručně představuji podstatné informace o sledované firmě. Jako podklad pro empirickou část práce, jsem na základě pracovních hypotéz vypracoval dva dotazníky. Jeden pro řadové zaměstnance a druhý pro vedoucí pracovníky, kteří mají pod sebou více zaměstnanců. Zaměřil jsem se na motivátory, které nejvíce ovlivňují motivaci zaměstnanců. Sledoval jsem také názory na komunikaci ve firmě a firemní kulturu obecně. Přínosem práce je jasné definování slabých, ale i silných stránek sledované firmy vztažené na zvolené téma. Dále také porovnání pohledu zaměstnanců a jejich přímých nadřízených. Z těchto zjištění poté plynou mé návrhy řešení a doporučení. Pro přehlednost jsem výsledky zpracoval do jednoduchých grafů.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Králová, Pavla ; Kroupa,, Tomáš (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na interní komunikaci ve vybrané společnosti. Zabývá se komunikací, členy v komunikaci a stresem. Analyzuje interní komunikaci ve vybrané společnosti prostřednictvím pozorování a dotazníkového šetření skupiny vedoucích pracovníků a řadových zaměstnanců a následně vyvozuje návrhy na zlepšení dané situace ve společnosti.
Neverbální komunikace a její význam v podniku
ČABAJOVÁ, Karolína
Tato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.
Využití internetových aplikací pro efektivní řízení času vedoucích pracovníků
Košťálová, Petra
Diplomová práce se zabývá využitím internetových aplikací k řízení času vedou-cích pracovníků. Zaměřuje se na návyky řídících pracovníků při plánování času, zejména na samotné funkce požadované u internetových aplikací, jako nástrojů pro řízení času. K tomuto účelu je zvolena metoda dotazníkového šetření mezi vedoucími pracovníky a polostrukturovaných rozhovorů s manažery. Rozhovory mají za cíl získat pohled na plánování času samotných manažerů a identifikovat překážky, které způsobují neefektivní řízení jejich času. V závěrečné části práce jsou na základě analýzy získaných dat zvoleny aplikace a navržena doporučení pro efektivní řízení času vedoucích pracovníků.
Personální role front office managera v hotelovém řetězci
Kývalová, Markéta ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza personálních činností prováděných vedoucím pracovníkem ( Front Office Managerem) v konkrétní firmě. Práce nejdříve objasňuje pojetí personální práce jednotlivých personálních činností a následně analyzuje používané postupy ve firmě Prague Spirit Group, s.r.o., která podniká v oboru hotelnictví. Jednotlivé personální činnosti, a to organizování pracovníků, výběr a adaptace pracovníků, hodnocení, odměňování a vzdělávání pracovníků a pracovní vztahy jsou porovnávány s teoretickými doporučeními a užívanými postupy v daném podniku, dále jsou uvedena doporučení ke zlepšení a navrženy vhodnější postupy.
Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů
DUSPIVOVÁ, Marie
Lidské zdroje hrají důležitou roli v rozvoji úspěšné činnosti firmy. Základní činnost řízení lidských zdrojů je zajistit takovou strukturu lidských zdrojů, která zajistí úspěšný rozvoj. Cíl této práce byl specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů, ovlivňujících úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Tato práce je o kvalitě služeb a řízení lidských zdrojů v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Analýze předcházel úvodní rozhovor s vedoucím pracovníkem restaurace. Byl seznámen s tématem mé práce a souhlasil s tím, že se tato práce bude zabývat jeho podnikem. Vedoucí uvedl několik problémů, které souvisí s kvalitou služeb a řízením lidských zdrojů. Pro užší zkoumání daného tématu byly použity dva strukturované dotazníky. První byl určený hostům restaurace. Druhý dotazník byl určený zaměstnancům restaurace a všechny jsem mohla použít pro jejich další vyhodnocení. Díky dotazníkům bylo možné najít důvody výše uvedených problémů. Na otázky určené zaměstnancům byl dotázán i vedoucí restaurace a zároveň s ním byl veden řízený rozhovor. Cíl tohoto rozhovoru byl najít důvod rozporů mezi odpověďmi zaměstnanců a vedoucího pracovníka. Po vyhodnocení dotazníků byly stanoveny možné příčiny nedostatků. Poté byly navrženy čtyři návrhy a opatření do budoucnosti. Doufám, že návrhy pomohou vylepšit kvalitu služeb a úroveň řízení lidských zdrojů v této restauraci.
Formy kompenzace stresu u vedoucích pracovníků
ŠÍMA, Jiří
Bakalářská práce se zabýváproblematikou stresu u vedoucích pracovníků a jakým způsobem stres kompenzují. Je zaměřena na příčiny, klasifikaci, příznaky, důsledky a kompenzace stresu s aspektem na pracovní stres v souvislosti na manažery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.