Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - výcvik psů
Zeman, Pavel ; Jaroš, Luboš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na výcvik psů. Na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí stanoví potřebné náležitosti vybraného podnikání. Cílem této práce je, s důrazem na marketingový a finanční plán podnikání, posoudit, zda je podnikatelský záměr reálný a uplatnitelný v praxi.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Marketingová strategie internetové společnosti
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fričová, Andrea ; Kusák, Bohumil (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy Řeznictví u Kusáků s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve vinařské firmě
Drtilová, Alena ; Portová, Radka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou problémů, které souvisejí s marketingovým řízení vinařské firmy. Obsahuje zhodnocení současného stavu firmy a návrh na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy a k upevnění postavení na trhu
Podnikatelský záměr zvolené společnosti
ČAPKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na nákup a prodej zboží. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické části a praktické části.Teoretická část se zaměří na stručné objasnění terminologie pro zpracování podnikatelského plánu. Klíčovým bodem teoretické části je celková struktura podnikatelského záměru. Praktická část, v důsledku toho využívá získaných informací pro tvorbu podnikatelského plánu na založení a rozvoj obchodu - MODA Čapek, s.r.o. Cílem bakalářské práce je vytvořit optimální podnikatelský plán pro založení malého podniku, který bude prodávat boty, ponožky, kabelky, peněženky, šátky a další doplňkové zboží.
Dopad daně z přidané hodnoty na vývoj spotřebitelských cen na dílčím trhu
PIŠANOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá dopadem daně z přidané hodnoty na vývoj spotřebitelských cen na dílčím trhu. V teoretické části diplomové práce je vysvětlen pojem daňové incidence a faktory, které působí na dílčím trhu. Cílem diplomové práce je analyzovat změnu snížené sazby daně z přidané hodnoty (od 1. 1. 2008) ve spotřebitelských cenách a zhodnotit dopad daně u vybraných výrobků z hlediska faktorů, které na dílčím trhu působí. V diplomové práci byly sledovány ceny mlékárenských produktů u vybraného potravinářského řetězce v intervalu jednoho roku a následně zhodnocen dopad zvýšené sazby DPH na spotřebitele prostřednictvím spotřebitelských cen. V poslední části diplomové práce byly zhodnoceny faktory, které působí na trhu mlékárenských produktů a mají vliv na dopad DPH.
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
KULÍČKOVÁ, Štěpánka
Cílem této diplomové práce bylo zjistit současnou úroveň využívání geografických informačních systémů ( dále jen GIS) na úřadech měst a obcí České republiky. Dále bylo úkolem na základě výsledků výzkumu navrhnout opatření pro firmu GEFOS a.s., která nabízí GIS a webové mapové služby (dále jen WMS). Pro tuto společnost byl výzkum realizován. Zvolené metody: analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření prostřednictvím e-mailu. Dotazník obsahoval 17 otázek o GIS, WMS a firmách, které je nabízí. Dotazováno bylo 714 úřadů České republiky (převážně města) {--} tj. uživatelé a potenciální uživatelé GIS a WMS. Z nich odpovědělo 34 %, tj. 243 úřadů. Bylo zjištěno, že 15 % úřadů nepoužívá GIS. Největší překážkou zavedení GIS jsou finance. Některé úřady GIS nemají, protože o něm nejsou dostatečně informovány a nebo plánují jeho pořízení. Z tohoto důvodu bylo navrženo oslovit potenciální zákazníky, kteří nemají GIS, vysvětlit jim přínosy GIS a principy jejich fungování, připojit nabídku WMS a napomoci při počáteční tvorbě projektu GIS. Výzkumem byly zjištěny konkrétní nedostatky jednotlivých softwarových produktů GIS a konkurenčních firem. U firem se jedná např. o nepružnost, vysoké ceny, dlouhou dobu řešení problémů a požadavků. U softwaru byly shledány nedostatky např. v oblastech aktualizace dat, funkcí softwaru, grafiky a importu dat. Proto bylo navrženo opatření: Reakce na zjištěné nedostatky a dodatečné potřeby zákazníků. To znamená konfrontovat zjištěné nedostatky a požadavky s vlastními službami firmy GEFOS a.s.; u vlastních služeb tyto nedostatky eliminovat a požadavky splnit; do stávající nabídky GIS začlenit protipóly nedostatků softwaru a služeb ostatních firem. V oblasti Web Map Services (WMS) bylo zjištěno, že tyto služby používá pouze jedna třetina z 243 úřadů. Proto bylo navrženo opatření na podporu WMS, jehož realizací by se měla zvýšit informovanost o WMS a hlavně by měl být vzbuzen zájem o jejich pořízení. Dále byly výzkumem zjištěny např. následující informace: nejpoužívanější software GIS (tj. MISYS); nejvýznamnější firmy v této oblasti (první je GEPRO, spol. s r.o.); spokojenost úřadů s jednotlivými software a s jednotlivými firmami; nejčastější mapové servery (tj. MISYS-WEB), data pro tvorbu GIS, počet správců GIS na úřadech a způsoby publikace dat (např. územních plánů). Tato diplomová práce může přispět k budoucímu rozvoji geografických informačních systémů a webových mapových služeb, neboť přináší podstatné informace o současné úrovni jejich využívání a o situaci na trhu, které jsou přínosné jak pro GEFOS, a. s., produkující a nabízející tyto technologie, tak pro uživatele těchto informačních technologií. Návrhy mají sloužit firmě GEFOS a.s. jako vodítko k praktickému využití výzkumem zjištěných informací. Adekvátní využití těchto údajů spolu s vhodnou realizací navrhovaných rámcových opatření v oblasti marketingu, obchodu a propagace, mohou firmě přispět k získání nových zákazníků, zkvalitnění poskytovaných služeb a vést tak k ekonomickému zhodnocení výzkumem nalezených příležitostí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.