Název:
Marketingová strategie internetové společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy of an Internet Company
Autoři:
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
Purpose of this Master's thesis is to develop the way how to create marketing strategy for the new company's Internet portal, which provides booking services. Work contains current situation analysis for external and internal surroundings of booking systems. Based on made analysis are developed new ways and recommendations for further process to Internet portal promotion and gain new users.
Klíčová slova:
internetové služby; konkurence.; marketing; Marketingová strategie; marketingový mix; rezervační služby; competition.; internet services; marketing; marketing mix; Marketing strategy; reservation services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1647