Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 269 záznamů.  začátekpředchozí249 - 258dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 56,165 a km 59,105 včetně návrhu technologie prací
Hlavová, Vendula ; Korkeš, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá úpravou geometrických parametrů koleje a návrhem vhodné skladby železničního svršku v úseku železniční tratě Bludov – Hanušovice. Při návrhu jsou zohledněny stávající objekty a to, propustky, přejezd, nástupiště a mostní objekty. V rámci celé práce je řešen návrh odvodnění tratě, technologie provádění prací a také snaha o zvýšení traťové rychlosti.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Přístup na nástupiště pro osoby na vozíku pro invalidy
Šafář, Zdeněk ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá posouzením bezbariérového prostředí na železničních stanicích a zastávkách. Bylo vybráno několik typově odlišných stanic, které jsou ve staničním řádu označeny jako přístupné pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Stanice byly poté navštíveny, důkladně proměřeny a prozkoumány. Záměrem bylo řešit tuto problematiku jako celkový řetězec všech prováděných úkonů na dotčených místech. To znamená od příchodu cestujících z přednádražního prostoru, provedení všech úkonů ve výpravní budově, až po přístup cestujících na nástupiště a následné nastoupení do vlaku. Z důvodu obsáhlosti problematiky bezbariérovosti se tato práce zaměřuje pouze na jednu cílovou skupinu uživatelů a to na osoby pohybující se na invalidním vozíku.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,45-82,451 včetně technologie prací
Rous, Petr ; Kubrt, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční jednokolejné tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,450 - 82,451. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Dále je součástí práce řešení železničních přejezdů a železniční zastávky v obci Tample podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Rodinný dům
Veselý, Adam ; Poláček, Lukáš (oponent) ; Moudrý, Ivan (vedoucí práce)
Rodinný dům je navržen jako zcela podsklepený objekt s jedním podzemním a dvěma nadzemními podlažími. Přístup do objektu je řešen pomocí železobetonového schodiště. Vjezd aut do garáže v 1.PP je ve sklonu 10%. Hlavní vstup do objektu se nachází v 1.NP do zádveří. V suterénu se nachází prostory pro parkování vozidel, kotelna s prádelnou, technická místnost, sklep, WC a schodiště vedoucí do 1.NP, kde je umístěn obývací pokoj propojený v jeden prostor s kuchyní a jídelnou, spíž, pracovna, koupelna s WC a schodiště vedoucí do 1.PP a 2.NP, ve kterém se nachází dva dětské pokoje, z nichž jeden je s balkónem, ložnice s šatnou, odkládací místnost, a koupelna s WC. Fasáda domu je tvořená kontaktním zateplovacím systémem, zastřešení je řešeno plochou střechou ve sklonu 3% s hydroizolační vrstvou šedé barvy. Objekt je založen na základových pasech s roznášecími deskami. Konstrukční systém 1.NP a 2.NP je zděný z keramických tvárnic POROTHERM 30 P+D, 1.PP z šalovacích tvárnic BEST 30 vyplněných betonem a vyztužených armovacími tyčemi (ztracené bednění). Stropní konstrukce tvoří keramobetonový strop POROTHERM tl. 250 mm s keramickými vložkami MIAKO. Objekt bude vytápěn plynovým kondenzačním kotlem, který je umístěn v 1.PP v kotelně.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Otrokovice - Vizovice včetně návrhu technologie práce
Záruba, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce regionální železniční jednokolejné trati Otrokovice – Vizovice v km 19,0 - 22,4. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Další součástí práce je řešení železniční zastávky v obci Zádveřice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Polyfunkční dům Křenová
Uhrová, Veronika ; Drobníček, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Polyfunkční dům je navržen na rohové parcele s původním využitím jako parkovací plocha mezi ulicemi Křenová, Vlhká, Skořepka a uvažované nové městské třídy. Návrh vychází z myšlenky dvě hlavní funkce, dva odlišné návrhy budov - bydlení, administrativa. Zamýšlený objekt se ve střední části propojí a vytvoří tak celistvý útvar. Na jižní straně, při ulici Křenová, je situována budova s funkcí administrativní a kulturní, která vytváří zvukovou bariéru pro vnitřní nádvoří. V navazujícím druhém obytném křídle jsou ve vyšších patrech prostory určeny pro bytové jednotky různých velikostí a typů a v patrech nižších pro služby. Ve spojovacím krčku těchto dvou částí se nachází mezonetové byty a pronajímatelné prostory pro široké využití. Pod touto parcelou jsou navrženy třípodlažní garáže, které splňují žádanou kapacitu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 269 záznamů.   začátekpředchozí249 - 258dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.