Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Plocová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
Občanskoprávní rizika spojená s využíváním služeb realitních kanceláří z pohledu spotřebitelů
Krpec, Petr ; Salač, Josef (vedoucí práce) ; Švestka, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje právním vztahům vznikajícím při využívání zprostředkovatelských služeb realitních kanceláří její klienty. Zaměřila se přitom na možná právní rizika, která v této souvislosti mohou na prodávajícího a kupujícího dopadat. Neomezuje se přitom pouze na popis těchto rizik, ale usiluje také o nalezení jejich zdrojů, a zamýšlí se nad jejich praktickými dopady. Práce výrazně pracuje s praktickými příklady smluv uzavíraných mezi realitními kancelářemi a jejich klienty, a snaží se na nich demonstrovat konkrétní teoretické poznatky.
Analýza realitního trhu pomocí informací na Internetu
Bulín, Martin ; Zeman, Václav (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Tato práce byla vytvořena jako pomocný nástroj pro odhad ceny nemovitostí porovnávací metodou, pro kterou je potřeba databáze nemovitostí. Tato databáze nemovitostí je vytvářena programem. Diplomová práce má za cíl vytvořit aplikaci v jazyce Python, která bude prohledávat obsah webových stránek zvoleného realitního portálu v ČR. Dalším cílem této práce je vytvořit program pro vyhledávání jednotlivých nemovitostí podle zadaných kriterií, za účelem jejich srovnávání pro odhad ceny nemovitostí. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu dolování dat a architektury dolování dat. V praktické části je nejdříve navrhnuta aplikace, která je poté implementována. Vytvořená aplikace prochází webové stránky zvoleného realitního portálu a získává data o realitních kancelářích, jejich inzerátech a fotkách inzerátů. Pro snadnější práci s výstupním souborem, ve kterém jsou uloženy inzeráty, je vytvořena aplikace na vyhledávání jednotlivých inzerátu podle zadané specifikace uživatele. Tento program umožňuje rychlé vyhledávání požadovaných dat ve výstupním souboru. S těmito daty se dále pracuje, je možné je analyzovat a vytvářet zajímavé statistiky a mapy.
Konvergentní řešení mobilních technologií pro firemní zákazníky
Stančík, Michal ; Tomek, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití konvergentního řešení mobilních technologií a jeho výhod v segmentu firemních zákazníků, demonstrovaných na malé realitní kanceláři. Teoretická část popisuje principy a technologie přenosu hovorů a dat v mobilních sítích. V druhé části, se práce zaměřuje na analýzu klíčových firemních procesů a odhalení nedostatků v současném telekomunikačním řešení zmíněné realitní kanceláře. Vlastní návrh odstraňuje objevené nedostatky a to nejprve nutnou úpravou vybraných firemních procesů a následnou aplikací funkcionalit konvergentního řešení. Na závěr je provedeno ekonomické srovnání navrhovaného a současného telekomunikačního řešení společnosti.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
Analýza možností zkvalitnění služeb v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi v podmínkách České republiky
Páč, Lubor ; Pavlíková, Andrea (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vývoj v České republice po roce 1989 v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi a popsat současný stav. Současný stav byl shledán nevyhovujícím. Neexistuje zvláštní právní předpis, který by upravoval výkon realitní činnosti a pro výkon povolání není vyžadováno prokazování odborné či jiné způsobilosti. Realitní kanceláře nemají v České republice dobrou pověst a u řady občanů jsou neoblíbené. Jako reakci na stávající nevyhovující situaci byla na pokyn Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky ustanovena pracovní skupina, které bylo uloženo vypracovat analýzu současné situace v oblasti podnikání realitních kanceláří a navrhnout varianty jejího řešení. Dalším z cílů této práce je provést analýzu těchto navrhovaných variant řešení a případně uvést návrhy, které zde nejsou obsaženy.
Návrh obchodní strategie realitní kanceláře
Stehlík, Michal ; Pekárková, Lucie (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce, která nese název "Návrh obchodní strategie realitní kanceláře", se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Teoretická část pojednává o založení malého nebo středního podniku, předpokladech úspěšného podnikatelského záměru a moderních manažerských metodách. Je zde popsán obecný postup provádění strategické analýzy podniku a z něho vycházející tvorba strategií. V praktické části je analyzován konkrétní nově vzniklý podnik, přičemž je provedena komplexní strategická analýza jednak jeho okolí, tedy socioekonomického a vládního prostředí včetně Porterova modelu konkurenčních sil, jednak je podrobeno strategické analýze rovněž vnitřní prostředí podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Hlavním přínosem mé práce je zformulování komplexního návrhu optimální strategie pro daný podnik do budoucna. V závěru práce je zhodnocen efekt založení daného podniku.
Realitní a související judikatura
Dvořák, Miroslav ; Valdhans,, Jiří (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat rozhodovací praxi soudů v oblasti realitní a související praxe. Judikáty jsou uspořádány do logických celků, přičemž byla sledována snaha vytvořit ucelený a co možno nejkomplexnější přehled o postojích soudů k jednotlivým právním otázkám realitní praxe a přitom definovat nejčastější příčiny a předměty sporů. Autor v této diplomové práci na rozhodnutích Nejvyššího soudu a Nejvyššího správního soudu, případně nálezech Ústavního soudu objasňuje postoje justice k základním principům realitního zprostředkování a realitní činnosti jako celku, jakož i k souvisejícím právním otázkám se zvláštním zřetelem ke smlouvám, které jsou v realitní praxi uzavírány, a to zejména smlouvě zprostředkovatelské a smlouvám zprostředkovávaným. Důvodem výběru a zpracování tohoto tématu je fakt, že na trhu dosud chybí komplexní vypracování tohoto typu judikatury, ačkoli dosud přetrvávají nejasnosti jak v legislativě, která realitní činnost upravuje, tak i v koncepci řešení realitních případů a z toho plynoucích typických smluvně závazkových vztahů účastníků realitního trhu. Po zmapování a podrobné analýze zpracovaných soudních rozhodnutí autor dochází k závěru, že v některých oblastech realitní praxe již došlo k ustálení judikatury a tato se tak stává zpětně použitelnou pro praxi. Stále však přetrvávají soudy dosud neřešené právní otázky nebo dokonce protichůdná soudní rozhodnutí a to i ve zcela zásadní a principielní problematice realitní činnosti. Částečně je to způsobeno tím, že realitní trh je přeci jen poměrně mladým obchodním odvětvím a částečně i chybějící nebo nevhodnou právní úpravou realitní činnosti, jejíž součástí je i realitní zprostředkování.
Vedení, řízení a výběr spolupracovníků v realitní oblasti
Togner, Ondřej ; Starnovský, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o práci managementu a výběru nových spolupracovníků v oblasti realitní činnosti. Cílem diplomové práce je porovnat, jestli práce managementu a výběr nových spolupracovníků v praxi probíhá v souladu s odbornou literaturou. Teoretická část je věnována základním pojmům nejen z oblasti managementu, výběru pracovníků, ale i oblasti realitního trhu. V praktické části je prostřednictvím třech různých výzkumů (dotazník, řízený rozhovor a osobní pracovní zkušenost) provedený sběr dat, jejich analýza a vyhodnocení. Na závěr je provedeno posouzení teoretické a praktické části, vlastní doporučení a závěry diplomové práce. Přílohu diplomové práce tvoří i manuál pro výběr nových pracovníků do realitní kanceláře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.