Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 269 záznamů.  začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podniková kultura ve vybraných podnicích
ZIKMUNDOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce, která má název Podniková kultura ve vybraných podnicích, bylo specifikovat rozhodující dimenze podnikové kultury, provést jejich analýzu a navrhnout změny ve vybraných podnicích. Zkoumanými podniky byly Pleas, a. s. a TKZ Polná, spol. s r. o.
Program rozvoje interkulturních kompetencí u dětí předškolního věku
SEDLÁKOVÁ, Štěpánka
Hlavním cílem této práce bylo popsat metody použitelné při rozvoji interkulturních kompetencí u dětí předškolního věku. Teoretické část je zaměřena na objasnění pojmů učení, teorie učení a styly učení. Následně je pozornost věnována pojmům, které souvisí s úrovní poznávání, sociálním vnímáním a osobností dítěte předškolního věku. Součástí je i charakterizace pojmů s přívlastkem interkulturní, jako jsou psychologie, komunikace, konflikt, výcvik a kompetence. Základ praktické části tvoří metody použitelné při rozvoji interkulturních kompetencí dětí předškolního věku, jejichž hlavní inspirací se stala indiánská kultura. Tato část práce dále obsahuje i nabídku konkrétních činností, které jsou použitelné v mateřských školách. V metodologické části je objasněn pojem kvalitativního výzkumu, metody pozorování a v její závěrečné části je uvedena kazuistika aktivity rozvíjející interkulturní kompetence předškolního dítěte. Práce je následně doplněna fotografiemi, které byly pořízeny v průběhu seznamování dětí s odlišnou ? indiánskou kulturou a jsou volně dostupné k nahlédnutí a stažení na internetu.
Prožitkové učení v mateřské škole
ŠKOPKOVÁ, Jana
Bakalářská práce obsahuje získané poznatky o prožitkovém učení v mateřské škole. Cílem práce je shrnutí odborných informací do konkrétní podoby prožitkového učení, které by se měly využívat a objevovat v mateřských školách. V první, teoretické části, jsou uvedeny druhy učení, zejména učení prožitkem. Na učení prožitkem je v této práci nahlíženo jako na nejvhodnější formu učení dětí předškolního věku. Ve druhé, praktické části, je za pomoci pozorování zjišťováno, zdali je tomu opravdu tak. Zdali je tento druh učení v mateřských školách plně využíván. Součástí praktické části je i ukázka přímé práce s dětmi formou prožitkového učení.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Reichl, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palatka, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem podnikového vzdělávání. Cílem této práce je charakterizovat systém vzdělávání ve společnosti ŠKODA PRAHA Invest s.r.o. a na základě teoretických znalostí navrhnout jeho možná zlepšení. Dílčím cílem, stanoveným po konzultacích s personálním oddělením společnosti, je navrhnout zlepšení současného systému odborného vzdělávání zaměstnanců. K tomuto bylo použito dotazníku pro zaměstnance společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se systému podnikového vzdělávání a všech jeho částí - analýzy potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizace vzdělávacích aktivit a hodnocení vzdělávání. Praktická část se věnuje samotné analýze systému vzdělávání ve společnosti ŠKODA PRAHA Invest s.r.o. a vyhodnocení dotazníku na odborné vzdělávání. Na závěr následují doporučení ke zlepšení systému vzdělávání a systému odborného vzdělávání.
Problematika pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+
HALABICOVÁ, Helena
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+. Cílem práce je, na základě vlastní praxe, zhodnocení adekvátnosti didaktických postupů ve vybraném vzdělávacím programu, kterého se zúčastnili osoby starší 50 let. Teoretická část je věnována pedagogicko-psychologické charakteristice osob 50+ ve vazbě a charakteristice vybraného vzdělávacího programu. Praktická část je věnována analýze názorů subjektů (osoby 50+), jež byly účastníky vybraného vzdělávacího programu. V rámci evaluace zachycuji, do jaké míry, z pohledu účastníků, reflektoval absolvovaný program potřeby cílové skupiny a zachycuji hodnocení výsledků vzdělávání, kterým tyto osoby prošly. Výstupem je posouzení vybraného vzdělávacího programu z pedagogického hlediska a formulování návrhů na úpravu cílů, obsahu a metod, forem a prostředků, které jsou ve vzdělávání těchto osob významné.
Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.
PILÍKOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je upozornit na souvislosti mezi specifickými poruchami učení a školním úspěchem. Teoretická část charakterizuje specifika vývoje dítěte mladšího školního věku, proces učení a jeho zákonitosti, specifické poruchy učení, jejich jednotlivé typy a popisuje podmínky úspěšnosti ve vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu, analýzu a interpretaci výsledků a následné doporučení pro laickou i pedagogickou veřejnost, u kterých dochází ke styku s dítětem s dysortografií.
HOW DO ENTREPRENEURS LEARN?
Klimanová, Dobromila ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí náhledu na to jak se podnikatelé učí a získávají dovednosti, a jakých aktivit k tomu využívají. Tato zjištění mohou sloužit jako případný referenční model, určený nejen pro podnikatele, ale také pro zaměstnance. Vzhledem k tomu, že pro oblast učeni podnikatelů zatím nejsou dostatečné akademické zdroje, první část práce se věnuje přehledu teorie o učení a oblasti výzkumu podnikatelské činnosti. Na základě přehledu teorie jsou sestaveny dvě teze ohledně chování podnikatelů při učení. Empirická část se pak dále zabývá analýzou a testováním poznatků zjištěných v průzkumu. Průzkum je postaven na dotazníků a rozhovory s 25 podnikateli, kteří se aktivně věnují managementu svých mladých a rostoucích firem. Na základě analýzy zjištěných poznatků jsou formulovány závěry ohledně chování podnikatelů při učení, které mohou sloužit jako model pro ostatní.
Analýza vzdělávacích portálů v ČR.
Kotrč, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na české e-learningové portály, které poskytují odkazy nebo přímo vytvářejí výukové kurzy na školení specialistů v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vybrat takový e-learningový portál, jehož produkty jsou nejvhodnější pro školení IT specialistů. Výběr portálů byl proveden na základě analýzy a výběru podle stanovených kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána problematika e-learningu (definice pojmu e-learning, jeho historický vývoj, typy, výhody a nevýhody, využití, trendy, ...). Praktická část se sestává z nastavení kritérií e-learningového portálu, metody analýzy portálu podle těchto kritérií, výsledného zhodnocení a stanovení doporučení.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Studnička, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Díky rychlému rozšiřování celé řady mobilních zařízení, které umožňují konzumovat a vytvářet rozmanitý druh obsahu, může být vzdělávání efektivnější než kdykoli předtím. Cílem práce je uvést obecně do problematiky mobilního vzdělávání a definovat teoretická východiska, ze kterých dále práce čerpá. V praktické části je cílem analýza dostupných aplikací, kterých je možné využít v procesu vzdělávání v podnikovém prostředí. Toho je dosaženo jejich popisem a analýzou, která je vytvořena metodou vícekriteriálního hodnocení vybraných aplikací. Výstupem je doporučení, na co se při výběru aplikací pro mobilní vzdělávání zaměřit, jaké aplikace jsou vhodné a z jakých důvodů.
Učící se organizace: případ advokátní kanceláře
Rösslerová, Lucie ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na pojem učící se organizace. Jejím cílem je seznámení čtenáře s tímto pojmem, osvětlení základních teoretických východisek, které následně budou aplikovány na praktický příklad. Celá práce je tematicky rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii učící se organizace, seznámení se základními pojmy a disciplínami, na kterých je princip učící se organizace postaven. Druhá část se zabývá praktickou aplikací tohoto principu. Advokátní kancelář, na které zde jsou aplikována teoretická východiska učící se organizace, byla podrobena analýze, na základě jejíchž výsledků byla zhodnocena úroveň učící se organizace, které dosahuje. Následně byl doporučen postup, jak dosáhnout vyšší úrovně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 269 záznamů.   začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.