Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22,069 záznamů.  začátekpředchozí22060 - 22069  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.60 vteřin. 

New internet humours
Tomášová, Lucia ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Práca sa zaoberá javom nového digitálneho sveta - internetovým mémom. Ide o koncepty šíriace sa od užívateľa k užívateľovi prostredníctvom nových médií. Ako zdroj mémov slúžil klub Nové internetové humory z diskusného fóra nyx, na pár vybraných príkladoch uvádzame, v čom sa líšia od tradičného poňatia humoru, prípadne komunikácie vo všeobecnosti.

Využití internetu v projektovém vyučování-eTwinning
Řečínská, Jana ; Klinka, Tomáš (oponent) ; Listíková, Renáta (vedoucí práce)
Cílem práce bylo ukázat, jak lze využít informační technologie a internet ve výuce cizích jazyků - konkrétně francouzštiny a seznámit čtenáře s aktivitou eTwinning. Dále upozornit na úskalí, se kterými je možné se během práce na projektu setkat. Zároveň ale i podtrhnout pozitiva, která realizace přináší. Je velice důležité, aby byli učitelé - jak ti budoucí, tak ti stávající o podobných aktivitách náležitě informováni a pokoušeli se jimi oživit svou výuku.

Detekce plagiátů
Kobath, Martin ; Petyovský, Petr (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na detekci plagiátorství u psaných textů, specificky u závěrečných prací na autorově Alma mater. V práci je zhodnocena současná situace automatické detekce plagiátorství česky psaných textů a je proveden teoretický rozbor zaměřený na klasickou detekci pomocí hledání shod v dokumentu s využitím externích zdrojů, zvláště internetu. Práce je ukončena vlastním návrhem automatického detekčního systému a experimentem na 100 náhodně vybraných prací z Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií.

Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.

Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky
Kotlářová, Hana ; BUBENÍČEK, Jan (vedoucí práce) ; PAVLÁTOVÁ, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce "Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky" je zodpovědět všechny základní, praktické otázky, které si klade student animace či začínající tvůrce s ohledem na svou budoucí kariéru. Dále by měla sloužit jako informační pojítko mezi školou a praxí, informovat o současné situaci na české animované scéně a o praktických dovednostech, které je nutné pro úspěšný start v oboru animace budovat. Snahou autorky bylo předat nezkreslené, užitečné a realistické informace, a proto může text na některé čtenáře působit překvapivě, upřímně až skepticky. Čtenářovou reakcí by mělo být vytvoření vlastních, na faktech postavených východisek pro práci v oboru animace, a proto je pochopení celé, nepřikrášlené situace fundamentální. Široce pojaté téma obsahuje informace jak o filmové či umělecké animaci, tak o reklamní, zakázkové nebo internetové tvorbě, o fungování animačního studia, animačního průmyslu a ekonomických aspektech tvorby. Dále shrnuje poslání a účel škol a studia včetně "desatera studenta", zaměřeného na praktické zkušenosti, které by měl student na škole získat. Obsah práce byl z většiny vytvořen metodou dotazů a rozhovorů s předními tvůrci, producenty a pedagogy, fungujícími na české (i zahraniční) scéně. Přestože studie nepřináší hloubkovou analýzu a jasná řešení konkrétních, specifických problémů, představuje velice praktický úvod do animované tvorby v praxi, díky které by studenti měli získat základní přehled a témata dále individuálně rozvíjet.

Cenné papíry, jejich charakteristika; druhy a společenské uplatnění. Právní úprava dle NOZ č. 89/2012 Sb., (po zrušení zákona o cenných papírech č. 591/1992 Sb.)
Kauerová, Ladislava ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl podat základní informace a ucelený přehled o cenných papírech, především o jejich úpravě v legislativě. Práce vychází z aktuálního znění právních předpisů, jimiž jsou zejména zákon č. 89/2012 Sb. dle Občanského zákoníku. V teorii je nejprve vymezeno základní rozdělení cenných papírů a podrobněji charakterizována problematika právní úpravy cenných papírů. Následně je přiblížen kapitálový trh v rámci fungování standardního tržního hospodářství. Praktická část je věnována sběru dat od laické i odborné veřejnosti k dané problematice. Cílem šetření je, zda kapitálový trh je správně ošetřen po změně právní úpravy. Metoda vyhodnocování získaných dat je statistická. Práce dále ukazuje jak prakticky postupovat při začátcích obchodování s cennými papíry.

Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.

Tvorba netradičních zájezdů pro cestovní kancelář
Preiningerová, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu zájezdů pro novou či stávající cestovní kancelář, která by tak měla oslovit svou novou potenciální klientelu. Do ní patří především studenti a absolventi, kteří z důvodu nedostatku času věnovaného studiu a také praxe pociťují finanční omezení. Zájezdy jsou taktéž sestavovány pro nadšence dobrodružné turistiky a sportovních aktivit. Cílem cestovní kanceláře je nabídnout autentický zážitek s dostatečnou svobodu při organizaci svého času. Pomocí analýzy a kompilace informací z odborné literatury a internetových zdrojů jsou v úvodní části sestavena základní teoretická východiska potřebná k pochopení dané problematiky. Praktická část je rozdělena do tří základních sektorů. Nejdříve je provedena analýza konkurenčního prostředí, následně je dotazníkovým šetřením zjišťován vztah potenciální klientely k netradiční turistice. Nakonec jsou sestaveny a vykalkulovány dva vzorové zájezdy, které by se mohly stát novým produktem cestovní kanceláře. Výsledkem je poté zhodnocení, zda by byly zájezdy uskutečnitelné v dané podobě a zda by o ně byl teoreticky zájem.

Spokojenost rodiček s ošetřovatelskou péčí na porodním sále
MAŠKOVÁ, Jitka
Ošetřovatelská péče má v péči o zdraví člověka nezastupitelné postavení. Charakteristickými znaky současného ošetřovatelství jsou individualizovaná péče a samostatná práce porodních asistentek zaměřená především na prevenci a podporu zdraví klientek. Uspokojování a neuspokojování potřeb klientek se odráží v jejich vědomí jako subjektivně pociťovaná spokojenost či nespokojenost s danou péčí. Proto je spokojenost klientek jedním z nejdůležitějších ukazatelů kvality poskytované ošetřovatelské péče. Snahou porodních asistentek je orientace na klientky. Nová koncepce zdravotnických služeb je vyhovět přání klientek a docílit tak jejich spokojenosti. Spokojenost klientek s ošetřovatelskou péčí je důležitou informací, která vypovídá o fungování jednotlivých oddělení ve zdravotnických zařízeních. {\clqq}Sdělení klientek jsou cenným ponaučením i důležitým motivujícím krokem pro zlepšování kvality péče``. Ošetřovatelství vidí klientku se všemi jejími negativními i pozitivními stránkami a proto klientčinu spokojenost chápeme jako jeden z prioritních cílů, který nesmí být opomíjen. Rodičky, které jsou spokojeny, mnohem více důvěřují lékařům a sestrám a také s nimi mnohem lépe spolupracují v průběhu porodu. Cílem této práce bylo zjistit, zda jsou rodičky spokojeny s ošetřovatelskou péčí na porodním sále. Byla stanovena hypotéza, která zní {\clqq}Rodičky jsou spokojeny s ošetřovatelskou péčí na porodním sále``. Hypotéza se měla potvrdit nebo vyvrátit na základě provedeného výzkumu. Byl zvolen kvantitativní výzkum s dotazníkovou formou. Dotazníky byly rozdány maminkám po fyziologickém porodu na oddělení šestinedělí v nemocnici v Českých Budějovicích, Táboře a Jindřichově Hradci. Pro výzkum byl použit soubor 145 správně vyplněných dotazníků. Výzkumem bylo zjištěno, že z celkového počtu dotazovaných maminek 145 (100 %), bylo 142 maminek (97,9 %) spokojeno s ošetřovatelskou péčí na porodním sále. Hypotéza tedy byla výzkumem potvrzena, rodičky jsou spokojeny s ošetřovatelskou péčí na porodním sále. Práce bude využita v rámci výuky na Jihočeské Univerzitě, publikována v odborných časopisech a na internetu. Naprostá většina rodiček byla spokojena s ošetřovatelskou péčí na porodním sále. To je velice potěšující výsledek této výzkumné práce. V minulém období bylo často rodičce přikazováno co má a co nemá dělat, a tím bylo omezováno možné pozitivní působení na průběh porodu. Dnešní moderní doba je již v mnohém jiná, více nakloněná změnám v ošetřovatelství a zdravotnictví vůbec. Otvírá se větší prostor pro spolupráci porodních asistentek s rodičkou. Tím se vytváří bezpečné prostředí, v němž se nejen rodičky ale i ošetřující personál cítí podstatně lépe.

Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.