Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí211 - 220další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Štencel, David ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Struska, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první kapitoly je stručně zmapovat distribucí nehmotného zboží a služeb přes Internet. Cílem druhé kapitoly je analyzovat distribuci digitální hudby, srovnat její úspěšnost s distribucí v klasických kamenných prodejnách a prozkoumat současné trendy a možný budoucí vývoj. Cílem závěrečné kapitoly je prozkoumat služby nejvýznamnějších distributorů digitální hudby na světovém i českém trhu a poukázat také na nedostatky a možnosti pro zlepšení služeb zákazníkům.
Prodej nehmotného zboží po Internetu (se zaměřením na hudbu a další autorská díla)
Lichtenberg, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Jop, Miroslav (oponent)
Prodej nehmotného zboží se zaměřením na hudbu, dále filmy, software, fotografie, elektronické knihy a informace. Analýza trhu, situace v ČR a SR. Vliv na marketing, zejména cenovou politiku a distribuci.
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent)
Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.
Prodej podniku z hlediska daní, účetnictví a práva v ČR
Stiborová, Jana ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Práce popisuje prodej podniku z právního hlediska, kde vychází z Obchodního zákoníku. Účetní pohled se zabývá účtováním u prodávajícího i u kupujícího. V práci je obsažena i daňová problematika.
Optimalizace nákladů společnosti ŠKODA AUTO a.s. v oblasti logistiky a prodeje ve vybraných zemích
Vejvoda, Tomáš ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vlček, Luboš (oponent)
Diplomová práce analyzuje hlavní činnosti ve firmě Škoda Auto v oblasti distribuční logistiky a prodeje. Cílem práce je navrhnout optimalizaci klíčových procesů v distribučním řetězci Škoda Auto se zaměřením na prodej hotových vozidel a jejich přepravu k finálním zákazníkům. V neposlední řadě se práce zabývá možnostmi zlepšení plánování a dodávek vozidel zaváděním nových softwarových produktů a pružnějších metod objednávání.
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jirák, Jiří (oponent)
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Zajištění prototypových dílů
Jirků, Roman ; Černá, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Práce hodnotí oddělení nákupu v technickém centru podniku Škoda Auto a.s. Popisuje se zde proces nákupu a výběru dodavatelů.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Fúze a akvizice
Řezáčová, Alena ; Vomáčková, Hana (vedoucí práce) ; Zelenka, Vladimír (oponent)
Práce zobrazuje možnosti spojení podniků, jejich právní rámec a daňové dopady podle legislativy ČR a účetní řešení těchto transakcí s podniky podle předpisů ČR a podle IFRS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí211 - 220další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.