Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modifikace standardizované metodiky řízení projektů ve vybraném podniku
Szlauer, Ladislav
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu řízení projektů ve společnosti FORMSERVIS, spol. s r.o., identifikaci a navržení možností jeho zdokonalení. Při modifikaci standardizované metodiky projektového řízení se zdůrazňuje využití vhodného programového vybavení pro řízení projektů a jeho přínosy. Na základě literární rešerše je navržena metodika projektového řízení s přihlédnutím k charakteru činnosti společnosti a dostupnosti relevantních dat. V praktické části je provedeno hodnocení současného stavu a je navržena forma implementace nového standardu. Jako vhodná metoda je vybrána metodika PRINCE2 s využitím programového vybavení MS Project. V diskusi a závěru jsou shrnuty a vyhodnoceny možné obtíže a přínosy standardizace projektového řízení ve firmě.
Řízení kvality ve vybrané společnosti - hodnocení dodavatelů
MATIKO, Oleksandr
Diplomová práce je zaměřena na oblast hodnocení klíčových dodavatelů z pohledu kvality ve vybrané společnosti, která působí v kosmetickém průmyslu. Cílem práce je na základě krátkodobé stáže a teoretických znalostí navrhnout řešení zadaného projektového úkolu, který se týkal grafické vizualizace hodnocení výkonnosti klíčových dodavatelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce popisuje problematiku systému managementu kvality, jeho principů, konceptů a nástrojů. Dále je přiblížena podstata nákupního oddělení v organizaci a způsoby hodnocení výkonnosti dodavatelů. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a jsou popsány procesy úseku řízení kvality včetně laboratorních testů. V rámci zadaného projektu je praktická část dále rozdělena do 6 dílčích úkolů. Hlavním úkolem bylo navrhnutí platformy pro jednoduché a účelné hodnocení výkonnosti klíčových dodavatelů z pohledu kvality. Pro tento úkol byla sestavena grafická karta výkonnosti dodavatele. Ostatní dílčí úkoly se týkaly sestavení seznamu strategických dodavatelů, návrhu kategorizace dodavatelů, a pro potřeby organizace byl dodatečně sestaven postup pro komunikaci s dodavateli v případě, že nebudou splněny požadavky na kvalitu.
Rozvoj procesu neustálého zlepšování v obchodně-výrobní společnosti
Zvolánková, Kateřina ; Krbalová, Maria (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem neustálého zlepšování v obchodně-výrobní společnosti Bosch Rexroth v Brně a návrhem na jeho zdokonalení. První část je věnována popisu současné situace a jednotlivých nástrojů, které jsou k realizaci neustálého zlepšování nejčastěji používány, a to včetně vyhodnocení jejich kladů a záporů. Druhá část je zaměřena na návrh a popis nástrojů, jež reagují na podstatná negativní zjištění. Vybrané nástroje jsou do procesu neustálého zlepšování následně implementovány.
Management kvality ve vybrané organizaci
ZOULOVÁ, Nikola
Diplomová práce s názvem Management kvality ve vybrané organizaci je zaměřena na systém managementu kvality, jeho organizaci, řízení a rozvoj. Cílem této diplomové práce jsou předložené návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu systému managementu kvality v konkrétním podniku, které vycházejí z provedených analýz vybraných oblastí tohoto systému. Pro účely této práce byla zvolena společnost EBAS spol. s r.o., která se zabývá kovovýrobou a truhlářstvím. První část diplomové práce představuje literární přehled, který se zabývá základní terminologií z oblasti kvality, významem a přínosy aplikovaného systému managementu kvality a v neposlední řadě procesy a nástroji managementu kvality. Druhá část uplatňuje získané poznatky z oblasti managementu kvality v praxi a zabývá se analýzou vybraných oblastí zavedeného systému managementu kvality ve sledovaném podniku. Tato praktická část se například zabývá uplatňovanými procesy systému managementu kvality, dokumentovanými informacemi tohoto systému, systémem hodnocení dodavatelů či v neposlední řadě monitorováním a vyhodnocováním spokojenosti zákazníků. Na základě takto získaných poznatků jsou v závěru práce předkládány konkrétní návrhy, jejichž případná aplikace by vedla nejen k odstranění zjištěných nedostatků v oblasti managementu kvality, ale také k efektivnějšímu fungování jak samotného systému managementu kvality, tak i společnosti jako celku.
Systém managementu kvality ve vybraném podniku služeb
ŽÍTKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce byl popis a analýza systému managementu ve vybraném podniku služeb a navržení opatření na zlepšení. Pro vypracování diplomové práce byla vybrána společnost GEFOS inženýring. Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na management kvality, jeho historii, principy a koncepty. Důležitou část tvoří vysvětlení termínů jako kvalita, management kvality, systém managementu kvality. Důraz byl kladen na ISO normy. Veškeré získané znalosti byly použity ve druhé části diplomové práce. Prvním krokem druhé části byl popis vybrané společnosti. Autorka odpovídá na otázky jako například: Co je její účel? Jaký byl vývoj této společnosti? Jak vypadá organizační struktura společnosti? Jaká je finanční situace? Hlavní část obsahuje charakteristiku systému managementu kvality společnosti GEFOS inženýring. Nejdříve jsou popsány začátky zavádění systému, následně současná situace, procesy a veškeré informace a aktivity, které jsou obsaženy v příručce kvality. Tato část také obsahuje náklady na implementaci a udržení systému managementu kvality. Ke konci jsou navrhnuty opatření na zlepšení nejen systému managementu kvality, ale i celé společnosti.
Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku
FIALOVÁ, Markéta
Diplomová práce je zaměřena na lidské zdroje v systému managementu kvality. Cílem práce je posouzení současného stavu lidských zdrojů v systému managementu kvality ve vybrané podniku a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Tato práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část popisuje historie a důležité osobnosti spojené s managementem kvality. Dále jsou zde zmíněny tyto termíny: kvalita, management kvality, systém managementu kvality, následně také klady a zápory zavedení tohoto systému a jsou zde také popsány principy a koncepce kvality. Další část je zaměřena na lidské zdroje v systému managementu kvality jejich výcvik, vzdělávání, hodnocení výcviku, certifikaci personálu, motivaci, týmovou práci, atd. V poslední části jsou popsány náklady spojené s managementem kvality. Praktická část je zaměřena na analýzu společnosti v souvislosti s lidskými zdroji v systému managementu kvality. Za prvé byla společnost popsána z hlediska jejího založení, předmětu podnikání, jejich cílů, strategie, politiky, zákazníků, atd. Systém managementu kvality je popsán prostřednictvím certifikátů společnosti, strategie, politiky a cílů kvality. Lidské zdroje jsou popsány v souvislosti s jejich strukturou, vzděláním a pohlavím. Tato část je také zaměřena na jejich vzdělávání, motivaci, týmovou práci, hodnocení, spokojenost a certifikaci pracovníků. Také jsou zde zmíněny náklady vztahující se na vydávání certifikátů a na vzdělávání zaměstnanců. Po této analýze byly vypracovány návrhy. Návrhy jsou zaměřeny na oblast lidských zdrojů v systému managementu kvality a celkově na zlepšení společnosti.
Systém managementu kvality ISO 9001 ve středních školách?
Šikner, Roman ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Systém managementu ISO ve středních školách? AUTOR: Roman Šikner KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá povědomím ředitelů škol a jejich zástupců o systému řízení a vedení, managementu kvality - normě ISO 9001. Má za úkol zjistit, jestli si vedení škol myslí, že by jim norma ISO 9001 mohla pomoci při řízení a vedení školy a zda by jim v neposlední řadě mohla pomoci při získání klientů - žáků, při jednáních se zřizovatelem a sociálními partnery a při získávání finančních prostředků, zejména v doplňkové činnosti. Závěrečná práce přinese názory ředitelů škol, případně jejich zástupců z různých typů středních škol na systém managementu kvality - normu ISO 9001, možnost zavedení této normy v jejich škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Norma ISO 9001, systém managementu kvality, řízení, vedení
Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu
Benda, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost klientů České asociace Sport pro všechny (ČASPV) metodikou Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení. K dílčím cílům práce patří modifikace metodiky ECSI do prostředí sportu a porovnání výsledných hodnot indexů ECSI z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV, odlišných metod stanovení vah měřitelných proměnných i již provedených výzkumů v českém komerčním prostředí. Metody: V práci je prostřednictvím metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od zástupců a klientů ČASPV je využito dotazování elektronické a písemné. Výsledky: Dle výsledných hodnot indexu ECSI jsou klienti ČASPV s poskytovanými službami a činností asociace velice spokojeni. Z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV dosahuje skupina odborů Sportu pro všechny (SPV), jež je navázána na tento systém vyšší hodnoty indexu ECSI. Při srovnání s již provedenými výzkumy u komerčních subjektů vykazuje celkový index ECSI zkoumané asociace a čtyři hypotetické proměnné vyšších hodnot. I přes značnou spokojenost klientů jsou v...
Audit procesů řízení
Vostatková, Adéla ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na Audit procesů řízení. V části práce nazvané Současné poznání dané problematiky jsou definovány základní pojmy související s tématem diplomové práce, například audit a jeho uplatnění v podniku, procesní audit, proces a procesní řízení včetně aplikované metodiky. Dále jsou v teoretické části vysvětleny pojmy související s kvalitou a s odpovídajícími standardy ISO. Vybraným sledovaným podnikem pro vlastní práci je stavební společnost XY, která dodává stavby na klíč. Společnost je certifikovaná ISO normami 9001. V analytické části autor práce na základě řízených rozhovorů s odpovědnými pracovníky vypracuje procesní analýzu, kde definuje, zmapuje a zhodnotí současné procesy. Dále autor práce posoudí pomocí zvolené analýzy nastavené procesy řízení na kvalitu výstupního produktu a ekonomickou výkonnost podniku k současně nastaveným procesům. Následně autor práce provede komparaci nastavených procesů s danými požadavky ISO 9001. Na základě získaných poznatků z provedených analýz autor práce navrhne opatření vedoucí k zjednodušení procesů, a získání vyšší výkonnosti. Autor v každé kapitole zaujímá své stanovisko a staví se do pohledu prevence. Navrhuje, aby společnost kvalitu vnímala jako jeden z nejvýznamnějších faktorů úspěšnosti, díky níž je docíleno vyšší spokojenosti zákazníků, což v budoucnu přináší vyšší ziskovost.
Interní audit systému řízení kvality
Benk, Petr ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Jaromír, Jaromír (oponent)
Diplomová práce s názvem Interní audit systému řízení kvality je orientována na získání základních vědomostí a znalostí spojených s pojmem audit, jeho vymezení, definování podstaty a nezbytnosti v rámci začlenění do organizační struktury společnosti. Jsou zde představeny požadavky na osobu samotného auditora, pracovní postupy využívané při auditorské činnosti i nároky na zpracování auditorské zprávy. Důležité je i seznámení se samotným systémem managementu kvality, který se jednoznačně stává významným nástrojem pro získání konkurenční výhody na trhu. Z důvodu nesouhlasu se zveřejněním obchodního názvu sledovaného subjektu autor označil tuto organizaci v rámci této diplomové práce jako společnost D. Analýzou výstupů související s prováděním interních auditů systému řízení kvality došlo k identifikaci možných úzkých míst auditovaných subjektů. Za sledované období zjištěno, že cca. 30% neshod je stále opakujících z minulých auditů, to vypovídá jednoznačně o neefektivním řešení opatření k odstranění zjištěných neshod. Na základě těchto zjištění byla provedena analýza příčin a důsledků souvisejících s výskytem opakujících neshod, kde jsou týmově identifikovány nejdůležitější příčiny ovlivňující tento následek. Tyto příčiny z hlediska dosahu byly identifikovány Paretovou analýzou v oblasti samotného procesu (chybějící kroky, identifikace začátku a konce, rozdělení neshod dle závažnosti aj.). Následně provedeno vypracování návrhu účinnějšího modelu procesu vhodného pro efektivní provádění interních auditů systému řízení kvality. Za využití změnového řízení v dané organizaci byl nový model procesu zaveden do praxe a to včetně provedení operací posouzení, schválení, realizace, ověření a validace. Přínosem diplomové práce je především aplikace modifikovaného modelu procesu interního auditu systému řízení kvality, který umožňuje rychlou optimalizaci podnikových procesů a postupů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.