Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb
Šidlichovská, Zuzana ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent) ; Škyřík, Petr (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Ústav informačních studií a knihovnictví Informační věda PhDr. Zuzana Šidlichovská Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb řízení informačních aktivit a toků v organizacích ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb The importance and the design of evaluation research on information management management of information activities and flows in private security service organization Abstrakt dizertační práce v češtině Vedoucí práce: Prof. Ing. Josef Basl, CSc. Praha 2015 3 Abstrakt dizertační práce v češtině Dizertační práce nejprve teoreticky popisuje roli a význam evaluačních aktivit v oblasti managementu informačních služeb v organizacích typu malých a středních podniků ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb. Následně se věnuje obecnému zmapování aktuálních světových a českých trendů v oboru evaluačních aktivit a shrnuje základní charakteristiky evaluací a metodologie evaluačních výzkumů se zaměřením na cílovou skupinu malých a středních podniků v oboru soukromých bezpečnostních služeb. Hlavním cílem dizertační práce je zmapovat a diskutovat aktuální význam evaluačních výzkumů v oblasti managementu informačních služeb a hlavní výstup představuje evaluační metodika pro realizaci evaluačního výzkumu v oblasti...
Vybrané aspekty kvality činnosti bankovní pobočkové sítě
Vykoukalová, Nela
Bakalářská práce se zabývá posouzením kvalitativních aspektů činnosti pobočkové sítě stavebních spořitelen a to konkrétně kvalitou pracovníků front office, kteří se ve velké míře podílejí na její činnosti. Cílem této bakalářské práce je za pomocí výzkumného marketingového nástroje mystery shopping vyhodnotit kvalitativní aspekty činnosti vybraných poboček stavebních spořitelen působících na českém bankovním trhu se zaměřením na kvalitu jejich pracovníků front office. Na základě výsledků výzkumných šetření jsou všem hodnoceným stavebním spo-řitelnám uvedena doporučení k odstranění zjištěných nedostatků. Pro rozšíření Empirické části bakalářské práce byla také provedena tři výzkumná šetření sa-mostatných finančních zprostředkovatelů.
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
Krulová, Petra
Diplomová práce se zabývá identifikací významných faktorů nákupního prostředí, které ovlivňují spotřebitele při jeho rozhodování o nákupu. V teoretické části je rozebrána související literatura především týkající se maloobchodu, merchandisingu a nákupního prostředí. Pro získání dat byla provedena orientační analýza odvětví v České republice, mystery shopping ve vybraných prodejnách a bylo provedeno dotazníkové šetření doplněné kvalitativním šetřením ve formě řízených rozhovorů. Výsledky z analýzy získaných dat byly využity pro doporučení prodejcům second hand a pro společnost Bellitex s.r.o. byl vypracován konkrétní plán změn včetně kalkulace.
Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb
Přikrylová, Michaela
Přikrylová, M. Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nástroje managementu kvality a zároveň techniku marketingového výzkumu zvaného mystery guest nebo také mystery shopping. Práce se dělí na dvě část, z nichž část teoretická je zaměřena na vysvětlení dané problematiky v oblasti marketing služeb a část praktická se následně zabývá aplikací získaných poznatků a jejich využití při řízení kvality služby a to konkrétně v podniku poskytujícím wellness služby.
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně
Joštová, Adéla
Joštová, A., Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie, pomocí které je možné docílit vyšší návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. K analýze současné situace byly provedeny dva marketingové výzkumy a mystery shopping v konkurenčních pojišťovnách. Na základě zjištěných informací byla zpracována analýza vnitřního prostředí, vnějšího prostředí a SWOT matice, ve které jsou definovány silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Tyto podklady byly použity při tvorbě strategie, která byla následně ekonomicky zhodnocena.
Podnikatelský záměr
Kodeš, Jakub ; Nedomová, Lenka (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce vznikla v důsledku nedostatečné kultury v prodeji koncovému zákazníkovi. Cílem vznikající společnosti je poukazovat na tyto nedostatky a přinášet zákazníkovi jejich řešení, které má vliv na všechny procesy ve firmě. V konečném důsledku přináší našemu zákazníkovi zlepšení komunikace se spotřebitelem, zvýšení prestiže firmy a zvýšení obratu.
The 8th Qualitative and Quantitative Methods in Libraries: International Conference (QQML 2016)
Tvrdá, Pavlína
Pavlína Tvrdá aktivně prezentovala výsledky testování služeb metodou Mystery Shoppingu v příspěvku připraveném společně s Alenou Pavelovou a Janou Orlovou: "Reimagining academic library user experience: Using mystery shopping to inform service decisionmaking at the Czech National Library of Technology."
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Rozvoj produktu cestovního ruchu v Jihočeském kraji pro cílovou skupinu rodiny s dětmi
MATĚJČKOVÁ, Martina
Cílem této práce je analýza současného stavu rozvoje cestovního ruchu pro cílovou skupinu rodina s dětmi. Analýza byla provedena nejdříve na bázi Mystery shoppingu, řízených rozhovorů a na základě zjištěných údajů byl proveden návrh vhodného řešení pro cílovou skupinu rodiny s dětmi.
Využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
KOČOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.