|
Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o
Davidová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brůžek, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní provozovny společnosti Toris s.r.o. Provozovny jsou porovnávány na základě struktury pracovní náplně a nákupní atmosféry. Cílem práce je komparace jednotlivých provozoven společnosti Toris s.r.o., poukázání na rezervy ve fungování a návrh případných zlepšení. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nákupní atmosféra a řízení zaměstnanců v maloobchodním provozu. V praktické části je pak představena samotná společnost Toris s.r.o. a její provozovny které jsou následně hodnoceny.
|
|
Porovnání nákupní atmosféry v prodejnách společností Intersport a Sportisimo
Pekárek, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Hlavním cílem práce je analýza nákupní atmosféry v prodejnách Intersport v Obchodním centru Letňany a Sportisimo v obchodním centru Metropole Zličín a její následné porovnání. Vedlejším cílem práce je přinést návrhy řešení pro konkrétní nalezené nedostatky. Práce je rozdělena do tří kapitol. První teoreticky vymezuje pojem nákupní atmosféra a prvky, které ji tvoří, druhá charakterizuje obě společnosti a třetí se již věnuje konkrétním prodejním jednotkám a jejich vzájemnému porovnání z hlediska nákupní atmosféry.
|
|
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců v Praze na Spořilově
Halvová, Aneta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Špačková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry tří maloobchodních jednotek na vymezeném území v Praze na Spořilově. Zaměřuje se na tři odlišné formáty prodeje společností: Ahold Czech Republic, a. s. -- supermarket Albert, společnosti REWE group -- diskontní jednotku Penny Market a společnosti Tesco ČR -- formát Tesco Expres. Práce je rozdělena do několika kapitol. První vymezuje pojem nákupní atmosféra, následuje představení sídelního celku Spořilov, charakteristika vybraných řetězců. V praktické části dochází k subjektivnímu hodnocení autorkou, posouzení nákupní atmosféry pohledem občanů prostřednictvím dotazníkového průzkumu. K výslednému hodnocení byla použita SWOT analýza.
|
|
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
BÖHMOVÁ, Kristýna
Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na základě získaných informací z dostupné odborné literatury. Obsahuje teoretické poznatky týkající se zákazníka a jeho postojů, potřeb, chování a rozhodování. Dále je zde vysvětlen pojem nákupní chování, jeho typy a přístupy. Praktická část obsahuje informace získané výzkumem a rozhovorem se zástupcem dané maloobchodní jednotky. Na základě informací byly vyhodnoceny stanovené hypotézy a stanoveny konkrétní návrhy na zlepšení týkající se sortimentu, zaměstnanců, parkoviště a pokladen.
|
| |
|
Evaluating of shopping atmosphere in NIKE and ADIDAS
Korba, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce posuzuje nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách společností Nike a Adidas. Celá práce je rozdělená do třech kapitol. První kapitola vymezuje nákupní atmosféru obecně a postupně přibližuje, co všechno se podílí na její tvorbě. Úlohou druhé kapitoly je představení společností Nike a Adidas. Třetí a zároveň poslední kapitola hodnotí nákupní atmosféru, a to nejdříve pomocí terénniho výzkumu, a následně podle marketingového průzkumu. Následuje výsledné porovnaní obou jednotek. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a prezentace návrhů na zlepšení.
|
|
Posouzení nákupní atmosféry vybraných drogistických řetězců
Schenková, Štěpánka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou drogistických prodejen. Jedná se o prodejnu dm drogerie markt s.r.o. a drogerie Rossmann s.r.o. Obě prodejny se nachází na Praze 10 ve Vršovicích. Práce je rozdělena do tří kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry a zvolená metoda porovnání, druhá kapitola blíže charakterizuje drogistické řetězce dm a Rossmann a jejich nabídku služeb a třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen, dotazníkovému šetření mezi zákazníky a výslednému zhodnocení.
|
| |
| |
|
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.
|