Název:
Posouzení nákupní atmosféry vybraných drogistických řetězců
Překlad názvu:
An assessment of shopping atmosphere of selected chemist chains
Autoři:
Schenková, Štěpánka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou drogistických prodejen. Jedná se o prodejnu dm drogerie markt s.r.o. a drogerie Rossmann s.r.o. Obě prodejny se nachází na Praze 10 ve Vršovicích. Práce je rozdělena do tří kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry a zvolená metoda porovnání, druhá kapitola blíže charakterizuje drogistické řetězce dm a Rossmann a jejich nabídku služeb a třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen, dotazníkovému šetření mezi zákazníky a výslednému zhodnocení.This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two drugstores. The first drugstore is dm markt s.r.o. and the second one is Rossmann. Both drugstores are located in Prague in Vrsovice. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere and the selected method of comparison, the second chapter describes the chemist chains dm markt and Rossmann and their services and the third chapter deals with an assesment of shopping atmosphere of both drugstores, a questionnaire survey among the customers and the final assessment.
Klíčová slova:
dm drogerie markt s.r.o.; Nákupní atmosféra; Osgoodův sémantický diferenciál; Rossmann s.r.o.; dm drogerie markt s.r.o.; Osgood´s semantic differential; Rossmann s.r.o.; Shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32247