Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Podnikatelský plán. Založení e-shopu s biokosmetikou.
Závodníková, Jitka ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu na založení internetového obchodu s bio kosmetikou. Cílem podnikatelského záměru je zjistit, zdali je založení e-shopu s bio kosmetikou realizovatelné, prozkoumat stávající situaci na trhu a určit, jak velká musí být investice k úspěšnému nastartování a provozu podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a na praktickou část.
Chování spotřebitelů,nakupujících na internetu
JOKLOVÁ, Martina
Bakalářská práce "Chování spotřebitelů" si klade za cíl zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření, jaké zboží občané příhraničních měst v Jižních Čechách nejčastěji nakupují přes internet. První část je zaměřená na teoretické poznatky, které vysvětlují základní pojmy související s tématem. Druhá část je zaměřená na analýzu spotřebitelského chování související s rozhodovacím procesem spojeným s nákupem.
VZNIK INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZ
Krapítek, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Bakalářská práce popisuje postup tvorby internetového obchodu Sportex.cz od počátečního záměru až po vybudování obchodně úspěšného internetového obchodu. Jsou popsány a odůvodněny zvolené jednotlivé kroky postupu, tj. koupě internetového e-shopového řešení, výběr domény, marketingové metody. V práci jsou využity bohaté zkušenosti autora s provozováním internetového obchodu Sportex.cz, který je provozován přes tři roky a je východiskem pro popis veškerých postupů v internetovém podnikání. Celá práce je rozdělena na tři části: představení firmy, popis jednotlivých postupů s vyhodnocením a závěrečné vyhodnocení. Popisem jednotlivých postupů jsou vysvětleny důvody zvolených kroků a vyhodnocení shrnuje přínos vybraných postupů. V závěrečném vyhodnocení jsou všechny zvolené postupy zkoumány a na jejím základě jsou pak navržena případná účinnější řešení. Klíčová slova: internetový obchod, e-marketing, internet, Sportex
Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod
Smrčka, Zdeněk ; Vojtáš, Peter (vedoucí práce) ; Eckhardt, Alan (oponent)
Název práce: Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod Autor: Zdeněk Smrčka Katedra / Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) Vedoucí bakalářské práce: prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. (32-KSI) Abstrakt: Cílem této práce je vytvoření internetového obchodu (v doméně zdravotnické, ale přenositelné mezi jinými doménami). Pro zjištění uživatelských preferencí je použita implicitní metoda hodnocení. Pomocí této metody se uživateli po přihlášení zobrazují výrobky seřazené od nejvíce preferovaných po nejméně preferované. V případě, že uživatel po přihlášení zvolí určitou kategorii výrobků, tak se výrobky seřadí od nejvíce po méně preferované v dané kategorii. Vytvoří se zpětná vazba o oblíbenosti jednotlivých výrobků u jednotlivých uživatelů a tím získává výrobce informaci o zájmu o jeho výrobky na trhu. Správce obchodu může následně přesouvat výrobky v rámci internetového obchodu na lepší pozice podle jejich oblíbenosti. Klíčová slova: uživatelské preference, internetový obchod, uživatelovi oblíbené výrobky
Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Ho Si, Quyet ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Horovič, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel, zákazník) a důležité faktory (politické, ekonomické, sociální, technické) ovlivňující chod společnosti. V závěru práce je celkové hodnocení výsledků analýzy, z čehož bude plynout návrh konkrétních opatření pro zlepšení a optimalizaci provozu obchodu.
Model strategického řízení elektronického obchodu
Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Návrh řešení internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poláček, Luboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení internetového obchodu. Popisuje základní a nejvhodnější kroky při zavádění prodeje přes internet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.