Název: Model strategického řízení elektronického obchodu
Překlad názvu: Model of Strategic Control E-commerce
Autoři: Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod; obchodní strategie firmy; spokojenost zákazníka; strategické řízení obchodu; strategie zákazníka; business strategy; customer satisfaction; customer strategy; e-business; e-commerce; Internet shop; strategic management

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15870

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246025


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet