Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu
Překlad názvu:
Analysis and Design of Electronic Commerce
Autoři:
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
V mojej bakalárskej práci som analyzoval prostredie trhu, v ktorom sa nachádzajú konkurenčné internetové obchody. Následne som spracoval návrh a riešenie internetového obchodu zameraného na predaj tovarov a služieb s prioritou maximálne možne uspokojiť zákazníka. Predkladaná bakalárska práca obsahuje teoretické východiská k vymedzenej problematike a je určitým nástrojom na návrh a riešenie internetového obchodu, ale aj jeho adaptáciu do konkurenčného prostredia trhu.
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Klíčová slova:
analysis of the competitive environment; B2A; B2B; B2C; B2E; B2G; C2B; C2C; company strategy; e-businessmarketing of the company; e-commerce; internet shop; strategy of customer satisfaction; WWW
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/72223