Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šnekový dopravník
Kaňa, Vojtěch ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem šikmého šnekového dopravníku ve smyslu výpočtu a konstrukčního řešení šnekového dopravníku pro dopravu kalu v čističkách odpadních vod. Je zde proveden výpočet základních parametrů, návrh pohonu, návrh ložisek a pevnostní výpočet hlavních částí. V příloze pak najdeme výkresovou dokumentaci.
Převodovka pro pohon přední nápravy vozidla
Černuško, Lukáš ; Černý, Jiří (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce bolo navrhnúť koncepciu pohonu elektromobilu, ktorá umožňuje vektorovanie točivého momentu medzi jednotlivé kolesá nezávisle a navrhnúť prevodovku pre prednú nápravu. Účelom bolo využiť vozidlo na závodnej trati a testovať dynamiku elektromobilu pre ďalší vývoj. Na základe stanovených požiadaviek a dostupných riešení bol navrhnutý koncept pohonu a určené základné parametre. Hlavná časť práce obsahuje návrh samotnej prevodovky vrátane pevnostného výpočtu ozubenia, kontroly hriadeľov k medznému stavu únavy a pružnosti, výpočet trvanlivosti zvolených ložísk. Riešenie tvaru skrine bolo podrobené výpočtovej kontrole pomocou MKP analýzy. Záverečná kapitola zisťuje zrýchlenie vozidla pomocou simulácie. Navrhnutý elektrický pohon je po prispôsobení možné aplikovať aj na iné športové vozidlá.
Návrh pneumobilu s pneumatickým pohonem
Podhorský, Petr ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem „studentského“ pneumobilu vybaveného pneumatickými prvky vybrané firmy. Úvodní část se věnuje mapování maďarské soutěže, ze které pochází idea o konstruování těchto vozidel. Dále je pak pojednáno vozidlech, která se na této soutěži prezentují. Hlavní část práce popisuje vývoj pneumobilu od počátečního návrhu, přes rozbor hlavních částí, až po samotnou výrobu a prezentaci. Součástí práce je také deformačně-napěťová analýza rámu, která je provedena užitím metody konečných prvků. Práce končí závěrem, který hodnotí dosažené výsledky.
Převodovka mobilní elektrocentrály
Kolka, Roman ; Hubáček,, Tomáš (oponent) ; Bradáč, František (vedoucí práce)
Vypracovaný projekt předkládá komplexní návrh převodovky přenosné mobilní elektrocentrály určené k provádění předletové přípravy vrtulníků. Vlastní řešená převodovka je navržena v souladu se zadanými hodnotami, které vychází z požadovaných elektrických parametrů elektrocentrály jako celku a dále s ohledem na parametry hnacího turbínového motoru. V úvodní části projetu je s ohledem na zadané parametry a konstrukční dispozice proveden návrh kinematického schématu soukolí, ze kterého následně vychází celá koncepce a výsledná podoba převodovky. V dalších etapách projektu je provedena optimalizace ozubení, návrh uložení kol převodovky a návrh olejového systému. Realizační část projektu spočívá v komplexním konstrukčním návrhu převodovky, který je proveden v 3D prostředí Pro/Engineer. V závěru projektu je stručně zhodnocen celý konstrukční návrh a dále jsou přiblíženy úvodní provozní zkušenosti s vyrobenou a zkoušenou převodovkou.
Návrh šnekového převodu pohonu výtahu
Otisk, Jan ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem šnekového převodu pohonu výtahu do stávající převodové skříně pohonné jednotky řady S3 pro pohon výtahu BOV 320/0,63. V této práci je obsažen rozměrový a kontrolní výpočet šnekového převodu. Výkresová dokumentace šneku a šnekového kola včetně jeho uložení je přílohou této práce.
NVH analýza převodových ústrojí
Gazda, Silvester ; Zubík, Martin (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom merania vibrácií a hluku vozidlových prevodoviek. Najprv sú popísané hlavné časti prevodovky. Ďalej nasleduje popis zdrojov vibrácií a hluku a ich šírenia. Podstatná časť práce sa venuje rozboru frekvenčného spektra, jeho vzniku a vyhodnoteniu. Súčasťou je tiež popis merania a k tomu potrebnej aparatúry, spolu s popisom základných princípov jej fungovania.
Analýza technologie výroby řetězových kol.
Březina, Stanislav ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Analýza technologie výroby ozubených kol s porovnáním a vyhodnocením. Popis jednotlivých druhů řetězových převodů a kol. Popis jednotlivých technologií a metod při výrobě řetězových kol a porovnání vhodnosti použití jednotlivých způsobů, nástrojů a parametrů.
Moderní metody výroby čelního ozubení.
Kopečný, Libor ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Rozdělení a porovnání moderních metod výroby čelního ozubení. Úvod práce je zaměřen na charakteristiku a popis ozubených kol.Dále jsou uvedeny druhy ozubení a soukolí.Hlavní část textu je zaměřena na jednotlivé způsoby výroby čelních ozubených kol včetně dokončovacích metod.Následující část práce popisuje význam a možnosti tepelného a chemicko-tepelného zpracování ozubení.V závěrečných kapitolách je uvedeno zhodnocení a dosahované výsledky jednotlivých technologií výroby ozubení.
Analýza moderních technologií výroby čelního ozubení.
Vejrek, Tomáš ; Janský, Milan (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Analýza moderních technologií výroby čelního ozubení s porovnáním a vyhodnocením. Popis jednotlivých technologií a metod při výrobě čelního ozubení, s konstrukčními prvky čelního ozubení a porovnání vhodnosti použití metod, nástrojů a strojů.
Pohony ventilového rozvodu ozubenými koly
Drdla, Adam ; Rasch, František (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je získat všeobecný přehled o tomto způsobu pohonu ventilových rozvodů.Úvod se zabývá druhy ozubených kol a jejich použitím ve spalovacích motorech. Vlastní text práce se skládá ze tří částí. V první části je důkladně rozebrán pohon ventilového rozvodu ozubenými koly. V krátkosti jsou zde také popsány jednotlivé součásti ventilového rozvodu a jiné způsoby pohonu ventilových rozvodů. V rozboru pohonu ventilových rozvodů ozubeným soukolím je popsán princip záběru ozubených kol, přenos sil mezi ozubením, výhody použití čelních ozubených kol s šikmými zuby oproti přímým zubům, možné způsoby výroby ozubených kol, nejvhodnější materiály, tepelné zpracování ozubených kol a nejčastější poruchy ozubených kol. Druhá část práce se zabývá výhodami a nevýhodami použití ozubeného soukolí pro pohon ventilových rozvodů. Ve třetí časti jsou uvedeny příklady použití pohonu ventilových rozvodů ozubenými koly v praxi u traktorů, nákladních automobilů, lodí, lokomotiv, osobních automobilů a motocyklů. Závěr obsahuje přínos použití ozubeného soukolí u této problematiky a celkové zhodnocení práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.