Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace českých masmédií na Internetu
Havlíček, Jan ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Studie se zabývá vztahem masových médií, teorií informace a komunikace a vlivem, jaký na oblast masové komunikace příchod internetu měl. Další část práce postihuje situaci jak česká zpravodajská média, s důrazem na internetové portály odpovídající formátu denního tisku, adoptují jisté internetové technologické trendy z hlediska úspěšnosti pochopení a uchopení těchto technologií a také z hlediska úspěšnosti podání jejich obsahů skrze tyto formáty jejich publikům. Ke zhodnocení tohoto cíle byl také vypracován online dotazník, jehož výsledky a jejich okomentování se nachází v závěru práce. Posledním cílem, kterým se v této práci zabývám, je zjistit, jakou roli při výkladu informace hraje technologie k jejímu přenosu užitá a jaké je postavení technologie v procesu komunikace.
Identifikace a významnost impulsů na objemy obchodů akcií
Eichinger, Štěpán ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem různých impulsů na zvýšenou obchodní aktivitu investorů realizovaných v kusech akcií u jednotlivých titulů indexu Dow Jones na Newyorské burze a NASDAQu (Cisco, Intel a Microsoft) v roce 2010. Impulsy byly zejména fundamentálního charakteru, od makroekonomických dat až po firemní události, které byly sděleny v ústních prohlášeních nebo písemnou formou, ale jejich obsah a vliv byl šířen bezprostředně po zveřejnění internetem. Identifikace impulsů zahrnuje určení významného činitele, konkrétní zprávy, která měla mít vliv na objemy obchodů akcií v den obchodování. Významnost události je vyjádřena odchylkou v procentech směrem nahoru od průměrného zobchodovaného množství akcie daného měsíce.
Hromadné sdělovací prostředky v informační společnosti
Vydrař, Štěpán ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Hlaváč, Jindřich (oponent)
Tato práce se zabývá masmédii a vlivem, který na ně má vývoj v informačních a komunikačních technologiích. Cílem práce je čtenáře seznámit se všemi aspekty, které s sebou tento vývoj přináší. První část práce je zaměřena na ujasnění používaných pojmů a uvedení do problematiky masmédií skrze pohled do jejich historie. Ve druhé části se pak práce podrobně zabývá současnou podobou masmédií. Objasňuje jejich zábavnou funkci, stanoví místo pro internetové zpravodajství, popisuje aktuální trendy spojené s používáním internetu. Zabývá se současnou krizí, kterou tištěná masmédia procházejí a představuje čtenáře jako prvek, který v komunikaci s masmédii přestává mít jen pasivní roli. Práce se také zaměřuje na vliv, který masmédia ve společnosti mají. Třetí kapitola je pak věnována průzkumu mezi novináři a osobnostmi zabývajícími se masmédii, ale také mezi laickou, neodbornou veřejností. V něm jsou předem stanovené předpoklady konfrontovány se zjištěnými fakty.
Bulvarizace a média veřejné služby
LUKEŠOVÁ, Daniela
Tato diplomová práce směřuje k nalezení rozdílu mezi komerčními médii a médii veřejné služby vzhledem ke stupni bulvarizace. Práce vychází z předpokladu, že bulvární principy nezasahují jen komerční média, ale v důsledku postupného vývoje mediálního průmyslu pronikají i do médií veřejné služby. Práce se tedy zaměřuje na důvody i podoby pronikání bulvárních principů do veřejnoprávních médií. V teoretické části jsou nastíněna základní teoretická a terminologická východiska k tématu médií veřejné služby a k tématu bulvárních principů. Jsou zde prezentovány charakteristické znaky bulvárních médií nejen v oblasti tematické, ale také v oblasti jazykové. V části analytické jsou nejprve představeny použité metody a následně se práce pokouší o nastínění situace v současných médiích veřejné služby, konkrétně na příkladu rozhlasového vysílání. Praktická část této diplomové práce je postavena na obsahové analýze mediálních sdělení. Veřejnoprávní média reprezentuje Český rozhlas 1 - Radiožurnál, konkrétně jeho zpravodajské relace. Práce se nejen pokusí nalézt bulvární principy ve vysílání tohoto média, ale snaží se také provést jeho srovnání se zpravodajstvím komerčních médií, zastoupených rozhlasovou stanicí Rádio Impuls. Cílem práce je potvrzení, případně vyvrácení předpokladu, že média veřejné služby v České republice jsou zasažena jistým stupněm bulvarizace v podobě pronikání bulvárních principů.
Jak veřejnost vnímá pravdivost a úplnost zpráv českých médií?
Červenka, Jan
V rámci březového výzkumu Naše společnost 2009 jsme respondentům položili několik otázek týkajících se toho, jak lidé hodnotí zpravodajství vybraných českých médií z hlediska pravdivosti a úplnosti informací, jež poskytují.
Použití metody frekvenčního směšování v nelineární UZ spektroskopii (NEWS) pro detekci vad v leteckých součástech
Kvita, Pavel ; Převorovský, Zdeněk
V práci je popsána aplikace nelineární spektroskopické metody frekvenčního směšování při vyhledávání defektů v modelové letecké konstrukci.
Hodnocení informací v médiích
Škodová, Markéta
Součástí říjnového šetření CVVM bylo několik otázek zjišťujících, zda si čeští občané myslí, že je média informují pravdivě a uceleně a zda jim poskytují přehled o nejdůležitějších událostech.Do výzkumu byly zahrnuty jak televiyní a rozhlasové stanice, tak celostátní deníky a internetové zpravodajské servery.
Sledování zpravodajských pořadů
Šamanová, Gabriela
Cervnovy vyzkum byl mj. zameren na to jak lide sleduji televizni zpravy. Respondenti odpovidali na otazky ,ktere zpravodajske porady sleduji, zda sledovana televizni zpravodajstvi informuji o dulezitych vecech ci nektere dulezite udalosti opomiji. Posledni otazka byla venovana tomu, jak casto divaci sleduji zpravy v televizi.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.
Vývoj a analýza internetového zpravodajství na českém trhu
Hlaváčková, Ivana ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Arltová, Markéta (oponent)
Klasické tištěné zpravodajství je čím dál více vytěsňováno internetovým. To je jeden z důvodů, proč se v této diplomové práci zaměřuji právě na žurnalistiku přístupnou přes webové rozhraní. Takzvané on-line zpravodajství prezentuji v kontextu vzhledem k ostatním periodikům -- televizním, rozhlasovým i tištěným. Práce se zabývá popisem a zkoumáním hlavních trendů vývoje na mediálním trhu ČR. Klade důraz na ekonomické rubriky obecného zpravodajství a porovnává je se specializovanými ekonomickými portály. Podstatnou část tvoří analýza návštěvnosti, která stanovuje pořadí nejoblíbenějších zpravodajských serverů. Pro dva vybrané weby je sestaven model časových řad, který předpovídá budoucí vývoj počtu reálných uživatelů. Cílem diplomové práce je poskytnout celkový pohled na současnou situaci i na vývojové tendence dané problematiky v oblasti internetového zpravodajství. Výsledkem by měla být ucelená představa, jakým směrem se obsahově i technicky bude on-line zpravodajství ubírat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.