Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Zemanová, Anna ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zefektivnění prodeje vybrané prodejny pomocí Paretova pravidla. Teoretická část specifikuje využití Paretova pravidla ve vědeckých pracích a uvádí příklad jeho použití. Hlavním přínosem diplomové práce je vytvoření metodiky pro hodnocení prodejního sortimentu. Tato metodika vede k vytipování produktů, které nejvíce přispívají k prodejům a k zisku prodejny. Na základě provedené analýzy je uveden návrh na zefektivnění sortimentu.
Nástrojové vybavení pro technologii vrtání
Rosa, Jakub ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení s technologií vrtání, představení firem produkujících vrtací nástroje a praktické provedení technologického experimentu vrtání. Bakalářská práce se v první části věnuje technologii vrtání a rozdělení vrtáků. V další části práce je přehled několika firem zahraničních, ale i českých, které konstruují a vyrábí vratcí nástroje. Další část práce se věnuje výběru nástrojů, se kterými je v závěru práce zhotovena ukázka vrtání do ocelového kvádru.
Nástrojové vybavení pro technologii vrtání
Rosa, Jakub ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení s technologií vrtání, představení firem produkujících vrtací nástroje a praktické provedení technologického experimentu vrtání. Bakalářská práce se v první části věnuje technologii vrtání a rozdělení vrtáků. V další části práce je přehled několika firem zahraničních, ale i českých, které konstruují a vyrábí vratcí nástroje. Další část práce se věnuje výběru nástrojů, se kterými je v závěru práce zhotovena ukázka vrtání do ocelového kvádru.
Studie typových řad lesních těžebních strojů
Dlužanský, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
V bakalářské práci je provedeno základní rozdělení harvestorů podle druhu podvozku, technologie zpracování stromu a podle velikostí harvestorů. Dále se práce věnuje konstrukci harvestoru a jednotlivým částem konstrukce, především harvestorovým hlavicím. V další části je proveden rozbor několika provozních a technických parametrů strojů zahraničních a tuzemských výrobců. Na základě těchto parametrů bylo provedeno kritické zhodnocení jednotlivých strojů v rámci skupin se zaměřením na kolové harvestory. Výběr této skupiny harvestorů byl zvolen na základě jejího nejvyššího zastoupení v České republice. V této práci byly také uvedeny některé konstrukční zvláštnosti harvestorů a vývoj harvestorové techniky.
The assortment analysis of Kika business company
Ištvancová, Dominika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Luttmerding, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá společností Kika nábytek, která patří k jednomu z největších prodejců nábytku a bytových doplňků. Je zaměřená zejména na nákupní proces společnosti v propojení s marketingem a jeho marketingovou strategií. Zaobírá se ústředním problémem nákupního marketingu, volbou dodavatele, a následně jeho vplyvem na nabízený sortiment. Pomoci analýzy rozpoznává cenové odlišnosti mezi vybranými dodavateli a rozdílnosti v nákupu a prodeji mezi jednotlivými zástupci sortimentu čalouněných postelí z řadu boxspring.
Využití recyklovatelného odpadu v činnostech mateřské školy
SCHAFFERHANS, Vladislava
Bakalářská práce se zabývá především tříděním odpadu a jeho zpracování v mateřské škole. Teoretická část se věnuje třídění a recyklaci odpadu a jeho začlenění v environmentální výchově v mateřských školách, začlenění v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a problematice odpadu. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku v oblasti nakládání s odpadovým materiálem, dále jsou zde uvedeny možnosti využití odpadových materiálů při výtvarných činnostech vhodné pro předškolní děti, popis praktických realizací a projekt zaměřený na třídění odpadu.
Problematika farmářských trhů - legislativa, sortiment
KABEŠOVÁ, Veronika
Farmářské trhy se staly v poslední době oblíbeným místem na nákupy. Nabízený sortiment je velice pestrý a vztahuje se k němu množství zákonů, vyhlášek a norem. Prodej jednotlivých komodit upravuje legislativa stejná, jako pro prodej v kamenných obchodech. Dotazníkové šetření bylo prováděno na farmářském trhu v Táboře. Zúčastnili se lidé různých věkových skupin. Na základě dotazníkového šetření (203 dotazovaných) se zjistilo, že 70% lidí ví, že stánek s mléčnými a masnými výrobky musí být vybaven chladicím zařízením. Na původ zboží se ptá 31% dotazovaných a 82% sleduje etikety na výrobcích
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Analýza sortimentu firmy Druchema
Daňková, Diana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Valdová, Miluše (oponent)
Práce pojednává o české tradiční společnosti Druchema, která distribuuje na trh produkty z oblasti chemie, lepidel, barev na textil nebo výrobky pro sport. Autor vychází z teorie marketingového mixu, sortimentu a uplatňovaných analýz. Pomocí analýzy jednotlivých řad jsou určeny výrobky, které by se měly dále podporovat anebo naopak vyřadit. Je zde vysvětlena závislost sortimentu na restrukturalizaci podniku a finanční krizi. Práce se zaměřuje na dílčí část sortimentu -- velikonoční produkty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.